افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

مارکوس تیلن: قیمت بیت کوین برای رسیدن به ATH + تجزیه و تحلیل فنی جدید به «شاخص تورم CPI» بستگی دارد

  • کد خبر : 279700
مارکوس تیلن: قیمت بیت کوین برای رسیدن به ATH + تجزیه و تحلیل فنی جدید به «شاخص تورم CPI» بستگی دارد

به گفته مارکوس تیلن، حرکات قیمت بیت کوین ممکن است تصادفی به نظر برسد، اما محرک های مهمی مانند «تورم» چیزی است که باعث حرکت آن می شود. از این رو، تستر CPI نقش تعیین کننده ای در روند آینده بیت کوین خواهد داشت. به گفته این تحلیلگر کریپتو، به گفته Blockchain Homeland، برای اینکه […]

به گفته مارکوس تیلن، حرکات قیمت بیت کوین ممکن است تصادفی به نظر برسد، اما محرک های مهمی مانند «تورم» چیزی است که باعث حرکت آن می شود. از این رو، تستر CPI نقش تعیین کننده ای در روند آینده بیت کوین خواهد داشت.

به گفته این تحلیلگر کریپتو، به گفته Blockchain Homeland، برای اینکه بیت کوین در ماه آینده به بالاترین حد خود در ماه مارس (ATH) برسد، به تورم ایالات متحده نیاز است. نزول کردن پیدا کردن

بیت کوین برای ثبت ATH به «CPI حدود 3.3 درصد یا کمتر» نیاز دارد

مارکوس تیلن، محقق ارشد 10x Research، در گزارشی در 29 می (9 ژوئن) قبل از انتشار شاخص قیمت مصرف کننده (CPI)، که انتظار می رود 12 ژوئن (23 ژوئن) منتشر شده توسط اداره آمار کار ایالات متحده (BLS)، گفت:

اگر تورم 3.3 درصد یا کمتر باشد، بیت کوین می تواند به بالاترین حد خود (ATH) برسد.

این نشان می دهد 0.1 درصد کاهش این با نتیجه قبلی CPI مقایسه شده است که در 15 می (26 مه) بود. ۳.۴٪ رسید. تیلن به این اعتقاد دارد دو هفته قبل از انتشار نتایج CPI می“ورود سرمایه به ETF های بیت کوین نقطه ای”قوی” باقی خواهد ماند.

اما، اگر CPI نتیجه دهد بالاتر از حد انتظار خوب، همانطور که در اوایل سال جاری مشاهده شد، تسریع ورود سرمایه به این صندوق ها امکان پذیر است ضعیف بودن

قیمت بیت کوین بر اساس حرکت CPI تغییر می کند
تغییرات قیمت بیت کوین بر اساس حرکت CPI؛ منبع: 10x Research

طی دو هفته گذشته، از 13 می (24 مه)، جریان ETF بیت کوین که توسط داده های Farside ردیابی می شود، به صورت روزانه مثبت بوده است که بیشترین میزان ورودی در 21 می (1 ژوئن) با 305.7 میلیون دلار بوده است. شده است.

استدلال تیلن این است که هیچ حرکت “تصادفی” در قیمت بیت کوین وجود ندارد. همه چیز به محرک های مهمی برمی گردد که محرک فعلی هستند تورم است.

در سال جاری تاکنون شاهد چندین مورد کاهش قیمت بیت کوین به دنبال نتایج CPI بالاتر از حد انتظار بوده ایم.

در 10 آوریل، CPI 3.5٪ اعلام شد، فقط 0.1٪ بالاتر از پیش بینی ها. تنها چند هفته بعد در 1 می، قیمت بیت کوین با 6.67 درصد کاهش به 56500 دلار رسید.

تیلن خاطرنشان کرد که وقتی ETF های بیت کوین نقدی در 11 ژانویه راه اندازی شد، علیرغم ورود 611 میلیون دلار در روز اول، بقیه ورودی های ژانویه ناامید کننده بود. به گفته وی، دلیل اصلی این امر این است که نتایج CPI «بالاتر» از پیش‌بینی‌ها اعلام شده است.

CPI به 3.4% رسید، بالاتر از 3.2% مورد انتظار و بالاتر از 3.1% ماه قبل.

او اضافه کرد:

تصادفی نیست که بیت کوین در ژانویه ضعیف و در ماه مارس قوی تر بود، اما برای دو ماه تثبیت شد.

تحلیل فنی قیمت بیت کوین

شکست گاوها در پیشروی و حفظ بالای 70000 دلار، بیت کوین را به سمت میانگین متحرک 20 روزه سوق داده است (موج آبی در نمودار پایین، 67169 دلار).

نمودار قیمت بیت کوین در بازه زمانی روزانهنمودار قیمت بیت کوین در بازه زمانی روزانه
نمودار قیمت بیت کوین در بازه زمانی روزانه؛ منبع: Trading View

تغییرات قیمت در چند روز اخیر الف الگوی مثلث متقارن شکل گرفته است اگر قیمت از الگوی مثلث شکسته شود، نشان دهنده این است که خرس در حال صعود است. در این مورد، قیمت ممکن است به 64600 دلار و در نهایت به 59600 دلار نزول کردن.

برعکس، اگر قیمت بیت کوین از خط حمایت این الگو بالاتر رود و مثلث را بشکند، نشان می دهد که گاوها دست بالا را دارند. در این صورت بیت کوین سعی خواهد کرد 73777 دلار صعود اگر گاوها بر این مقاومت غلبه کنند، این رالی صعودی می‌تواند قیمت را به سمت پایین سوق دهد 80000 دلار ارائه

کوین تلگراف

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-05-30 11:58:55

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=279700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.