افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
16

مارکوس بگلی از ایالت آریزونا می گوید که به دلیل توییت از کار تعلیق شده است

  • کد خبر : 717
مارکوس بگلی از ایالت آریزونا می گوید که به دلیل توییت از کار تعلیق شده است

مهاجم شیاطین خورشید توضیح داد که چرا در پنج بازی اخیر این تیم بازی نکرده است. مارکوس باگلی مهاجم ایالت آریزونا توییت کرد سه‌شنبه که او پس از اینکه تصمیم گرفت به مردم اطلاع دهد که چرا در پنج بازی اخیر شیاطین خورشید بازی نکرده است، از تیم محروم شد. من فقط به خاطر این […]



مهاجم شیاطین خورشید توضیح داد که چرا در پنج بازی اخیر این تیم بازی نکرده است.

مارکوس باگلی مهاجم ایالت آریزونا توییت کرد سه‌شنبه که او پس از اینکه تصمیم گرفت به مردم اطلاع دهد که چرا در پنج بازی اخیر شیاطین خورشید بازی نکرده است، از تیم محروم شد.

من فقط به خاطر این توییت تعلیق شدم. بگلی برای اعتراف به اشتباه توییت کرد.

باگلی که از زمان پیروزی 84-68 ایالت آریزونا در برابر شمال آریزونا در 10 نوامبر بازی نکرده است، به توییتی که روز یکشنبه منتشر کرد اشاره کرد و گفت که غیبت اخیر او از زمین “هیچ ربطی به بسکتبال”، “توانایی” یا او ندارد. سلامتی او فوروارد سال سوم سال سوم بازی نکرده است زیرا “اشتباهی مرتکب شد” و نظراتی را به مربی هرلی داد که “نباید می گفت” بعد از بازی مقابل NAU.

بگلی: «بازی نکردن من صد در صد تنبیه حرفی است که آن روز گفتم نوشت. باز هم، من 100% سالم و مشتاق بازی هستم.

در حالی که بگلی جزئیات خاصی از آنچه به هارلی گفت یا مدت زمان تعلیق خود گزارش داده ارائه نکرد، او توییت اولیه خود را در روز سه شنبه با دیگری دنبال کرد که نشان می دهد برنامه او را گمراه کرده است.

بگلی: “ورزشکاران لطفاً لطفاً از طریق تصمیم گیری در مورد محل تحصیل خود خوب فکر کنید. این افراد فقط برای اینکه شما را از بین ببرند، هر چیزی برای تقویت شما می گویند.” توییت کرد. قبل از توئیت های بگلی عصر سه شنبه، هرلی به عنوان مهمان در برنامه ظاهر شد ورزش آریزونا بیکلی و ماروتا برای بحث در مورد حادثه باگلی

در این بخش، هرلی گفت که قصد داشت به زودی “با مارکوس صحبت کند”.

دیروز تعطیل بودیم و من فرصتی برای صحبت با او در مورد توییتش و توییت دیگرش در مورد سالم بودنش پیدا نکردم که خوب است. هرلی گفت: او در تمرین بوده است، بنابراین ما می دانیم که او سالم است.

مربی شیاطین سان به جای فاش کردن دلیل واقعی بازی نکردن باگلی، اظهار داشت که سایر بازیکنان فهرست به خوبی بازی می‌کردند و در زمین بازی شیمی ایجاد می‌کردند.

هرلی گفت: «من فکر می‌کنم این محصول جانبی بازیکنان دیگر است که خوب بازی می‌کنند و فرصتی برای بیرون آوردن او روی زمین ندارند. همه چیز به این می رسد. … ما یک محیط انباشته داریم و در حال حاضر هیچ دقیقه ای برای او وجود ندارد.”

ASU چهار بازی از 5 بازی اخیر خود را برده است که تنها باخت فصل خود مقابل تگزاس ساترن در وقت اضافه بوده است. چهار برد دیگر این تیم برابر VCU، میشیگان، گرابلینگ استیت و آلکورن استیت بوده است.

باگلی در دو بازی این فصل، میانگین 12.5 امتیاز در 28.5 دقیقه در حالی که 31.8 درصد از زمین شوت می کند، به دست آورده است. باگلی که بخشی از کلاس استخدام این برنامه در سال 2020 بود، در مجموع در 17 بازی در ASU در دو فصل آسیب دیده بازی کرده است.

ایالت آریزونا (6-1) در دو بازی کنفرانسی بازی خواهد کرد که از پنجشنبه برابر کلرادو و یکشنبه برابر استنفورد آغاز می شود.

  • پوشش بیشتر بسکتبال کالج: فهرست سازی زیرکانه دن هرلی UConn مانند یک مدعی عنوان بازی می کند
  • پیش‌نمایش مردان ACC/Big Ten Challenge، پیش‌بینی‌ها: آیا ACC می‌تواند اوضاع را تغییر دهد؟
  • هیوستون پس از باخت UNC، رتبه 1 را در نظرسنجی مردانه AP در اختیار گرفت
  • این تیم پوردو ممکن است بهتر از سال گذشته باشد





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.