افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
4

مادیرستا: پرسپولیس مهاجمی از کاربلد می خواهد که در دسترس نباشد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 140021
مادیرستا: پرسپولیس مهاجمی از کاربلد می خواهد که در دسترس نباشد – پرسپولیس نیوز

مهاجم پیشکسوت تیم ملی معتقد است پرسپولیس به یکی دو مهاجم ماهر و گلزنان خوب نیاز دارد، چیزی که معتقدم کادرفنی هنوز به آن نرسیده و در بازار وجود ندارد. علی اصغر، دهیار روستا در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی خود از دیدار نصر و پرسپولیس، اظهار کرد: با توجه به احتمالات و مشکلات […]

مهاجم پیشکسوت تیم ملی معتقد است پرسپولیس به یکی دو مهاجم ماهر و گلزنان خوب نیاز دارد، چیزی که معتقدم کادرفنی هنوز به آن نرسیده و در بازار وجود ندارد.

علی اصغر، دهیار روستا در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی خود از دیدار نصر و پرسپولیس، اظهار کرد: با توجه به احتمالات و مشکلات حاشیه ای که پرسپولیس درگیر آن بود، نتیجه بازی نزدیک مقابل نصر قابل قبول است. رضایتبخش. . اما اگر پرسپولیس تلاش بیشتری می کرد، کسب 3 امتیاز این دیدار دور از دسترس نبود.

وی گفت: تیم النصر در این دیدار بازی معناداری انجام نداد، به خصوص بعد از اخراج یکی از بازیکنان النصر و 10 نفره بودن، فرصت خوبی برای پرسپولیس به وجود آمد تا گل های بیشتری بزند اما آنها با بدشانسی مواجه شد البته پرسپولیسی ها تلاش کردند و با تعصب، غیرت و سرعت زیاد خود توانستند در خانه حریف را متوقف کنند.
کادرفنی پرسپولیس را به خوبی دور هم جمع کرد

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: با وجود اینکه پرسپولیس قبل از این دیدار با مشکلات حاشیه ای زیادی مواجه بود و بازیکنان از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار نداشتند، کادرفنی توانست در این بازی و با وجود هر مشکلی، تیم را به خوبی سازماندهی کند. در گذشته، بازیکنان با تمرکز بالا می توانستند نتایج یکسانی کسب کنند. البته دوست دارم بازی با 3 امتیاز به سود تیم ایران به پایان برسد.

سرمربی مردم همچنین در پاسخ به این سوال که مصدومیت رونالدو چه تاثیری در نتیجه این دیدار داشت؟ وی گفت: بی تاثیر نبود، اگر تیم ما کمی شانس داشت قطعا می توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. پرسپولیس اگرچه کنترل خوبی روی رونالدو داشت اما او خطری دروازه پرسپولیس را تهدید نمی کرد. در ادامه فکر می کنم تیم النصر و رونالدو آمادگی چندانی برای این دیدار نداشتند و اگر پرسپولیس کمی بیشتر تلاش می کرد نتایج بهتری می گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با روحیه ای که بازیکنان در دیدار با نصر به دست آوردند، شرایط بهتری برای کسب 3 امتیاز بازی بعدی خواهند داشت، به نظر می رسد پرسپولیس بتواند در جمع 2 تیم برتر قرار بگیرد و به مرحله بعد صعود کند.
مهاجم مورد نظر پرسپولیس در بازار نیست

مهاجم ملی پوش در پایان به یکی از نقاط ضعف پرسپولیس در خط حمله و جلو اشاره کرد و اظهار داشت: پرسپولیس باید یکی دو مهاجم ماهر و گلزن خوب داشته باشد که فکر می کنم کادرفنی این امتیاز را دارد. هنوز به دست نیامده و در بازار موجود نیست.» اگر بتوانید این مشکل را حل کنید شرایط راحت تری در آسیا خواهید داشت. پرسپولیس باید خط حمله خود را تقویت کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)