افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 10 October , 2024
0

ماجرای پیدا شدن جوان مجروح در حاشیه یکی از خیابان های تهران چه بود؟

  • کد خبر : 391901
ماجرای پیدا شدن جوان مجروح در حاشیه یکی از خیابان های تهران چه بود؟

۱۴۰۳/۰۷/۱۹ ۱۵:۰۷:۴۰ | | کد خبر: 71417 چند روز پیش عده ای از رهگذران در حال عبور از یکی از خیابان های جنوب تهران بودند که ناگهان با جوانی دست بسته و مجروح در حاشیه خیابان مواجه شدند. به گزارش مانیبان؛ وی پس از گزارش موضوع به پلیس و اورژانس به بیمارستان منتقل شد و […]

چند روز پیش عده ای از رهگذران در حال عبور از یکی از خیابان های جنوب تهران بودند که ناگهان با جوانی دست بسته و مجروح در حاشیه خیابان مواجه شدند.

به گزارش مانیبان؛ وی پس از گزارش موضوع به پلیس و اورژانس به بیمارستان منتقل شد و پس از بهبودی راز آدم ربایی را که 10 ساعت به طول انجامید فاش کرد. صبح روز حادثه برای رفتن به سر کار از خانه خارج شدم که مردی با من تماس گرفت. سرم را که برگرداندم، مرد جوانی را دیدم که سوار بر خودروی پراید به همراه سه نفر دیگر در خودرو بودند. بلافاصله بیرون آمدند و با تهدید چاقو مرا در ماشینشان کتک زدند.

در خیابان که می رفتند، بعد از یک ساعت آدرس خانه برادرم را پرسیدند. تازه آن موقع بود که فهمیدم چرا مرا ربودند. برادرم به چند نفر بدهکار بود و از ایران رفته بود. گفتند 450 میلیون تومان از برادرم می خواهند. مردان خشن مرا آنقدر شکنجه کردند که مجبور شدم با پدرم تماس بگیرم و از او بخواهم بابت بدهی 450 میلیون تومانی برادرم سفته 1.5 میلیارد تومانی به آنها بدهد. پدرم سفته ها را آماده کرد و به آدرسی که آدم رباها داده بودند رفت.

مرد جوان گفت: قرار شد اسکناس ها را زیر صندلی کنار سطل زباله بگذارند. سپس مرا تهدید کردند که اگر با پلیس تماس بگیرم مرا نخواهند دید. پدرم به درخواست او عمل کرد و یکی از آدم ربایان به پارک رفت و بلیت ها را گرفت. بالاخره بعد از 10 ساعت گروگانی مرا با دستبند در کنار خیابان رها کردند. در پی اظهارات مرد جوان، تحقیقات کارآگاهان اداره آگاهی برای دستگیری آدم ربایان به دستور حمیدرضا کیاستی نیا آغاز شد. .


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.