افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

ماجرای مدال طلای المپیک که بازیگر «تاج و تخت» دریافت کرد/ عکس

  • کد خبر : 311835
ماجرای مدال طلای المپیک که بازیگر «تاج و تخت» دریافت کرد/ عکس

دنیل ویفن ایرلندی که سال ها پیش در یکی از قسمت های تاریخی سریال بازی تاج و تخت به ایفای نقش پرداخت، روز گذشته مدال طلای شنای المپیک را از آن خود کرد. به گزارش صبح امروز، ویفن اولین ایرلندی بود که در ماده 800 متر آزاد المپیک طلا گرفت. ویفن 23 ساله در مترهای […]







دنیل ویفن ایرلندی که سال ها پیش در یکی از قسمت های تاریخی سریال بازی تاج و تخت به ایفای نقش پرداخت، روز گذشته مدال طلای شنای المپیک را از آن خود کرد.





به گزارش صبح امروز، ویفن اولین ایرلندی بود که در ماده 800 متر آزاد المپیک طلا گرفت.

ویفن 23 ساله در مترهای پایانی صعود کرد و در نهایت بابی فینکه آمریکایی مقام دوم و گرگوریو پالترینری ایتالیایی رتبه سوم را پشت سر گذاشت. وی همچنین توانست با زمان 7:38.19 رکورد المپیک را بشکند و از رکورد میخایلو رومانچوک در توکیو پیشی بگیرد.

بر اساس گزارش‌های برتر، مرد ایرلندی نمی‌توانست این شاهکار را باور کند و پس از پیروزی کاملاً هیجان‌زده بود. برادر دوقلوی او نیز روی سکوها حضور داشت و او را تشویق کرد. هر دوی آنها روزهای طولانی و سختی را با هم تمرین کرده بودند و با اینکه ناتان نیز آرزوی راهیابی به بازی ها را داشت، اما در 1500 متر به آرزویش نرسید.

تاج و تخت

دانیل همیشه عاشق بازیگری بوده و در چند نمایش آماتور در دبیرستان بازی کرده است. اما جالب اینجاست که او در قسمت فراموش نشدنی «عروسی خون» سریال Game of Thrones، یکی از پربیننده ترین سریال های تمام دوران حضور داشت. خواهر بزرگترشان بث نقش یکی از نوه های والدر فری را بازی می کرد و به لطف او، دوقلوها نیز نقش اضافی در صحنه معروف داشتند. در بازی تاج و تخت او قهرمان داستان نبود، اما در استخر در پاریس، دانیل ثابت کرد که یک ورزشکار برجسته است.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=311835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.