افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

ماجرای عجیب مسمومیت ۲۹ دانش آموز دختر دبیرستانی

  • کد خبر : 402284
ماجرای عجیب مسمومیت ۲۹ دانش آموز دختر دبیرستانی

در پی اعلام مسمومیت تعدادی از دانش آموزان دختر دبیرستانی در شهرستان آشخانه، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان به عنوان مدعی العموم از سوی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی مأمور رسیدگی به ماهیت و ابعاد این موضوع شد. و نتیجه را گزارش کنید. به گزارش صبح تایم، در پی اعلام مسمومیت تعدادی از دانش […]







در پی اعلام مسمومیت تعدادی از دانش آموزان دختر دبیرستانی در شهرستان آشخانه، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان به عنوان مدعی العموم از سوی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی مأمور رسیدگی به ماهیت و ابعاد این موضوع شد. و نتیجه را گزارش کنید.



به گزارش صبح تایم، در پی اعلام مسمومیت تعدادی از دانش آموزان دختر دبیرستانی در شهرستان آشخانه، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان به عنوان مدعی العموم از سوی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی مأمور رسیدگی به این موضوع شد. ماهیت و ابعاد این موضوع و نتیجه آن را گزارش کنید. .

در همین حال دادستان عمومی و انقلاب آشخانه در ادامه حضور در محل حادثه با مدیرعامل شرکت گاز و سایر عوامل ذیربط و شاهدان عینی گفت و گو کردند و اعلام کردند که موضوع تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد. رسیده است.

فیروزجایی دادستان شهرستان آشخانه گفت: ظاهراً برخی از کارکنان شرکت گاز بشکه ای حاوی مقادیری ماده افزودنی ناخوشایند به نام مرکاپتان را آورده اند که قصد تزریق آن به خطوط انتقال گاز و جلوگیری از خطرات احتمالی برای مردم بوده است. به محل این شرکت (گاز) واقع در مجاورت یک دبیرستان دخترانه، گزارش دادند که پس از بازکردن درب بشکه، بوی این ماده (مرکاپتان) به هوا پخش شد که باعث شد 29 دانش آموز دچار این مشکل شوند. احساس بیماری کنید

وی بیان کرد: پس از انتقال دانش آموزان به بیمارستان و انجام معاینات پزشکی، حال همه خوب گزارش شد و مرخص شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دادگستری خراسان شمالی، فیروزجایی گفت: دستگاه قضایی در حال بررسی تمامی جوانب و زوایای ماجرا و دلایل وقوع این حادثه و البته بر اساس کار کارشناسی و میدانی است. بررسی ها، در صورت قصور، تقصیر یا هر گونه قصور، با شخص یا افراد مقصر برخورد قانونی خواهد شد.

منبع: بهترین ها




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.