افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

ماجرای عجیب اسپانسر باشگاه پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 299394
ماجرای عجیب اسپانسر باشگاه پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

یکی از حامیان مالی باشگاه پرسپولیس به هواداران این تیم قول استخدام مربی معروف خارجی را داد. در شرایطی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حال گذراندن دوران محرومیت خود است و عضو هیئت مدیره باشگاه نظارت بر امور باشگاه را به پایان این مدت موکول کرده و مالکان بانک باشگاه نیز این موضوع را انجام […]

یکی از حامیان مالی باشگاه پرسپولیس به هواداران این تیم قول استخدام مربی معروف خارجی را داد.

در شرایطی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حال گذراندن دوران محرومیت خود است و عضو هیئت مدیره باشگاه نظارت بر امور باشگاه را به پایان این مدت موکول کرده و مالکان بانک باشگاه نیز این موضوع را انجام داده اند. سکوت کرد، یکی از اسپانسرهای باشگاه پرسپولیس خبر عجیبی را منتشر کرد.

ایرانسل فصل گذشته اسپانسر اصلی پیراهن پرسپولیس بود و در نیم فصل این شرکت به جمع اسپانسرهای متوالی پیوست و فعالیت های زیادی را حتی فراتر از اسپانسرهای اصلی آغاز کرد.

در جدیدترین واکنش این شرکت با انتشار مطلب زیر با توجه به نگرانی های اخیر هواداران در خصوص استخدام سرمربی و با توجه به هماهنگی هایی که بین شرکت و هیات مدیره پرسپولیس وجود دارد، به اطلاع هواداران می رسانیم. ، ما این آرامش را به آنها می دهیم. می دانیم که مذاکرات با چند مربی درجه یک جهانی در حال نهایی شدن است و به زودی گزینه نهایی اعلام خواهد شد که مطمئنا نظر هواداران را جلب خواهد کرد. بنابراین هواداران نگران نباشند. شرکت طبیعت مثل همیشه در کنار تیم پرسپولیس است و به شکل ویژه ای در این زمینه کمک خواهد کرد.

ماهیت پیام هواداران پرسپولیس را راضی کرده است، هرچند به احتمال زیاد این پیام ارزش اطلاع رسانی چندانی ندارد و به دلیل عدم شناخت رسانه های این شرکت از دنیای فوتبال و نحوه جذب بازیکن در سطح جهانی. . سرمربی، جدی نگیرید.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)