افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

ماجرای سرقت بزرگراه شهید همت چه بود؟

  • کد خبر : 397133
ماجرای سرقت بزرگراه شهید همت چه بود؟

به گزارش خبرآنلاین، چندی پیش ویدئویی از یک گوشی موبایل در بزرگراه شهید همت در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. در این ویدئو موتورسیکلت به خودروی تیبا نزدیک می شود و در کسری از ثانیه موتورسوار از موتور پیاده می شود و درب عقب خودرو را باز می کند و پس از سرقت […]

به گزارش خبرآنلاین، چندی پیش ویدئویی از یک گوشی موبایل در بزرگراه شهید همت در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. در این ویدئو موتورسیکلت به خودروی تیبا نزدیک می شود و در کسری از ثانیه موتورسوار از موتور پیاده می شود و درب عقب خودرو را باز می کند و پس از سرقت گوشی موبایل به سرعت از محل متواری می شود. .

شهید همت سارق بزرگراه دستگیر شد

ایسنا در خبری نوشت: حالا پس از گذشت چند روز دیروز سردار علی ولی پور گدرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری این سارقان خبر داد و گفت: چندی پیش فیلمی از سرقت در اتوبان همت منتشر شد. در شبکه های اجتماعی همکارانشان موفق شدند جلوی این سارقان را بگیرند و نحوه کار این باند به این صورت بود که دو نفر با موتورسیکلت جلو رفته و اقدام به سرقت کردند. همچنین فردی از پشت آنها را اسکورت و در صورت نیاز به کمک آمد و این سه نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی ادامه داد: در جلساتی که با مسئولان قوه قضائیه داشتیم از آنها خواستیم به هیچ وجه برای این افراد وثیقه نپذیرند و تمام دوران زندان خود را در زندان بگذرانند.

از ترس چند هفته است که نمی توانم شب ها بخوابم. اما اکنون امنیت به من بازگشته است.

روز گذشته فردی که در این فیلم تلفن همراهش به سرقت رفته بود با حضور در کلانتری ضمن تشکر از پلیس برای دستگیری این سارقان، تقریباً روز حادثه در گفت و گو با ایسنا او می گوید: ساعت 8 صبح روز 3 مرداد بود که با خودروی تیبا که از اسنپ خریده بودم از خانه به محل کارم می رفتم که در بزرگراه شهید همت، زیر پل آفریقا، ترافیک سنگینی بود. و صدایی شنیدم و تصور کردم شنیدم ماشین تصادف کرده است.

وی می افزاید: در همین حین ناگهان در باز شد، فردی رسما وارد خودرو شد و تلفن همراهم را که آیفون 14 پرومکس بود از دستم گرفت و سوار موتورسیکلت شد و متواری شد.

مقتول که خانمی 30 ساله است ادامه می دهد: همه این اتفاقات در کسری از ثانیه رخ داد، خیلی ترسیدم و حالم خیلی بد شد. بنابراین برای چندین هفته نمی توانستم بخوابم و حتی نمی توانستم با هیچ ماشینی سفر کنم.

او می گوید: حالا که برای شناسایی این فرد به پلیس آگاهی آمدم و دوباره چهره سارق را دیدم، همان حسی را که در زمان سرقت داشتم، حس کردم و دوباره به شدت ترسیدم. اما خوشحالم که این دزد دستگیر شده و دیگر در شهر آزاد نیست و احساس امنیت به من بازگشت.

این مالباخته می گوید: من اطلاعات کاری مهم زیادی روی موبایلم داشتم و در مدتی که گوشی ام دزدیده شد، از لحاظ کاری متحمل ضررهای زیادی شدم.

وی به سایر شهروندان توصیه کرد که علاوه بر شیشه ها حواسشان به خودروی بسته و اطراف خود نیز باشد و گفت: هرگز تصور نمی کردم سارق گوشی من دستگیر شود به همین دلیل از پلیس تشکر می کنم و امیدوارم که تلفن شریک من نیز به زودی پیدا می شود.

ما شخص مورد نظر را در جاده مشاهده می کنیم.

به سراغ سارق بزرگراه شهید همت که یک سارق سابقه دار و در اطلاعات پلیسی بود رفتم و علت سرقت را جویا شدم. وی به ایسنا گفت: چند سال پیش به جرم سرقت گوشی تلفن همراه دستگیر شدم، چند ماه پیش در زندان بودم، وقتی بیرون آمدم دنبال کارگر رفتم تا اینکه چند ماه پیش تصمیم گرفتم دوباره با یکی دزدی کنم. از دوستان من

و می افزاید: پس از چند سرقت گوشی، در خیابان، یک بار در بزرگراه همت، خانمی را مشاهده کردیم که یک تلفن همراه گران قیمت در دست داشت که ماشین متوقف شد. سریع از دوچرخه پیاده شدم، گوشی را از دستش گرفتم و با دوستم فرار کردم. اما چند روز پیش در خانه ما توسط پلیس دستگیر شدم.

این سارق گوشی مدعی است: تا پیش از این چند گوشی موبایل دزدیده بودیم و به دست فروش هایی که در بازار سر چهارراه بودند فروخته بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می کنم دستگیر می شود یا نه. او می گوید: می دانستم مثل دفعه قبل دستگیرم می کنند اما فکر نمی کردم به این زودی دستگیرم کنند و چون فیلم ما در اینترنت منتشر شد خیلی زود شناسایی شدیم و دقایقی پیش دستگیر شدم. روزها گذشت و الان واقعا پشیمانم.

این سارق برای ادامه سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد.

۲۳۳۲۳۶

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=397133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.