افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

ماجرای ترور مکرر و نافرجام مستشار معروف سپاه توسط اسرائیل او کیست؟

  • کد خبر : 165762
ماجرای ترور مکرر و نافرجام مستشار معروف سپاه توسط اسرائیل او کیست؟

به گزارش مانیبان، «ناصر گیوه هایی» رزمنده اهل استان زنجان است. او قبل از عملیات محرم با شهید سیدرضا موسوی آشنا شد و دوستی آنها تا زمان شهادت ادامه داشت. از سردار شهید سید رضا موسوی چنین نقل شده است: ما قبل از عملیات محرم با سید رضا آشنا شدیم و دوستی ما از آن […]


به گزارش مانیبان، «ناصر گیوه هایی» رزمنده اهل استان زنجان است. او قبل از عملیات محرم با شهید سیدرضا موسوی آشنا شد و دوستی آنها تا زمان شهادت ادامه داشت. از سردار شهید سید رضا موسوی چنین نقل شده است:

ما قبل از عملیات محرم با سید رضا آشنا شدیم و دوستی ما از آن زمان باقی مانده است. از دوکوهه برای عملیات محرم رفتیم. سید رضی برای لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) در ارتباط بود. معمولاً افراد فهیم و دقیقی مسئولیت ارتباطات را بر عهده داشتند و سیدرضا از رزمندگان فهیم دفاع مقدس بود.

سید رضا در همان دوران دفاع مقدس ساکش را بست و راهی لبنان و سوریه شد و شهادت تا آخرین لحظه یکی از نیروهای تاثیرگذار جبهه مقاومت بود.

سیدرضا شهید «محمد ناصر اشتری» فرمانده تیپ دوم لشکر عاشورا را بسیار دوست داشت و با ورود به زنجان به دیدار خانواده شهید رفت. در یکی از جلساتی که با هم برای دیدار با خانواده شهید اشتری رفته بودیم، سید رضی برای خانواده شهید تعریف کرد که «یک بار به محمد گفتم معنویت در جبهه کم شده است! شهید اشتری گفت: نه! معنویت من و شما کم شده است.

سید رضی مجاهد مخلص فی سبیل الله فداکار جمهوری اسلامی بود. ضمن اینکه همیشه تواضع را در رفتارش می دیدیم. چندین بار اسرائیل می خواست او را ترور کند اما موفق نشد که یکی از موارد بمباران دمشق بود، اما در جریان شهادت سردار سلیمانی، سیدرضا به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

سید رضی خادم افتخاری حسینیه اعظم زنجان بود که در مناسبت های خاص از جمله ماه محرم به زنجان می آمد. سید رضا پس از شهادت حاج قاسم تا مدت ها لباس مشکی خود را در نیاورد. منتظر شهادتت بودم ما هم او را شهید زنده خطاب می کردیم و می دانستیم که بالاخره شهید می شود اما برای از دست دادن چنین مخلصی زود بود.

منبع: فارس


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.