افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

ماجرای انتقام اسرائیل به این حرکت ایران بستگی دارد/ این فرد می خواهد ایران را به جنگ بکشاند

  • کد خبر : 331104
ماجرای انتقام اسرائیل به این حرکت ایران بستگی دارد/ این فرد می خواهد ایران را به جنگ بکشاند

۱۴۰۳/۰۵/۲۸ ۰۴:۱۸:۲۰ کد خبر: 231949 در این خبر می خوانید؛ ماجرای انتقام اسرائیل به این حرکت ایران بستگی دارد/ این فرد می خواهد ایران را به جنگ ببرد صفحه اقتصادی – مدیر دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه ایران کاملا بر محور عقلانیت حرکت می کند، گفت: انتقام خون هانیه قطعا […]

در این خبر می خوانید؛ ماجرای انتقام اسرائیل به این حرکت ایران بستگی دارد/ این فرد می خواهد ایران را به جنگ ببرد


صفحه اقتصادی –

مدیر دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه ایران کاملا بر محور عقلانیت حرکت می کند، گفت: انتقام خون هانیه قطعا همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند گرفته می شود، اما چه در زمان حال و چه در در آینده نزدیک یا در آینده طولانی.” مدت زمان بستگی به استراتژی های جمهوری اسلامی ایران دارد.

غلامرضا کریمی، رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی درباره واکنش ایران به ترور اسماعیل هنیه چه زمانی خواهد بود؟ وی اعلام کرد: از منظر حقوق بین الملل و سیاست بین الملل، اقدام رژیم صهیونیستی در پایتخت یک کشور مستقل برای ترور یکی از شخصیت هایی که مهمان دیپلماتیک ایران بوده، محکوم است.

وی ادامه داد: وزارت امور خارجه در تلاش است تا همه کشورها این اقدام را محکوم کنند. متأسفانه کشورهای غربی از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به صراحت این اقدام را محکوم نکردند، اما بسیاری از کشورهای جهان آن را محکوم کردند.

رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی افزود: جمهوری اسلامی ایران در شرایط خاصی قرار دارد و در نهایت نتانیاهو که در درون رژیم صهیونیستی شکست های وحشتناکی را متحمل شده است به نوعی می خواهد در رژیم صهیونیستی تنش و بحران ایجاد کند. خاورمیانه. منطقه شرق و استفاده از ایران به عنوان یک قدرت. حامیان جنبش مقاومت وارد مشکلات جنگی منطقه خواهند شد، بنابراین ایران همراه با محور مقاومت نسبت به این معضل کاملا هوشمندانه واکنش نشان خواهند داد.

وی تاکید کرد: تعداد کشتارهای رژیم صهیونیستی در دو سه هفته اخیر نسبت به گذشته بسیار چشمگیر بوده و هدف آن تنش در منطقه برای جلوگیری از جریان صلح در غزه است. اما جمهوری اسلامی و محور مقاومت به دنبال برقراری صلح در منطقه هستند.

کریمی در ادامه تصریح کرد: انتقام خون هانیه همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند گرفته می شود، اما اینکه در حال حاضر باشد یا در آینده نزدیک یا بلندمدت به راهبردهای جمهوری اسلامی ایران بستگی دارد. در هر صورت، ایران نمی‌خواهد در فضایی حرکت کند که در نهایت به نفع نتانیاهو و تقویت رژیم صهیونیستی تمام شود. بنابراین علت عدم واکنش فوری ایران این است که بهره برداری لازم توسط رژیم صهیونیستی انجام نمی شود، همزمان در فضای بین المللی نیز پیگیری های لازم در حال انجام است. تا فضای افکار عمومی بین المللی را بیش از این تحرکات خشونت آمیز رژیم صهیونیستی برجسته کند.

وی تصریح کرد: ایران کاملا بر محور عقلانیت حرکت می کند و از نظر قدرت بازدارندگی در منطقه خاورمیانه برتری دارد. استراتژی مقاومت مبتنی بر عقلانیت اکنون مناسب نیست و مورد انتظار است. با طرحی که مقامات نظامی کشور در حال تدوین آن هستند در روزها و شاید ماه های آینده نسبت به این موضوع واکنش نشان خواهند داد.

مدیر دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی همچنین گفت: تلاش وزارت امور خارجه و مقامات دیپلماتیک کشور تثبیت و نهادینه کردن جایگاه جمهوری اسلامی و محور مقاومت در میانه است. شرق و جهان، اما این بدان معنا نیست که این انتقام زمانی است که بند خاصی داشته باشیم و در هر زمان و مکانی که لازم و مقتضی باشد، انتقام گرفته می شود، اما قطعا نوع حرکت جمهوری اسلامی نخواهد بود. به گونه ای که موجب بهره برداری یا منفعت به هر نحو نتانیاهو و دولت غاصب صهیونیستی شود.



آیا این خبر برای شما مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای دادن به و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=331104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.