افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

ماجده خنجری کیست؟ + بیوگرافی و عکس های مجری جذاب در کنار همسر جذاب ترش!

  • کد خبر : 197230
ماجده خنجری کیست؟  + بیوگرافی و عکس های مجری جذاب در کنار همسر جذاب ترش!

مژده خنجری این مجری تلویزیون که مدتی از اجراها دور بود، اخیرا پس از مدت ها غیبت به همراه همسر و پسرش در برنامه «بوئنوس دیاس بوئنوس دیاس» از شبکه سه سیما شرکت کرد. در ادامه با این مجری رادیو آشنا خواهیم شد. بیوگرافی مژده خنجری و همسرش. مژده خنجری متولد 1372 در تهران و […]

مژده خنجری این مجری تلویزیون که مدتی از اجراها دور بود، اخیرا پس از مدت ها غیبت به همراه همسر و پسرش در برنامه «بوئنوس دیاس بوئنوس دیاس» از شبکه سه سیما شرکت کرد.

در ادامه با این مجری رادیو آشنا خواهیم شد.

بیوگرافی مژده خنجری و همسرش.

مژده خنجری متولد 1372 در تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی است.

پدرش دکترای کامپیوتر و یکی از اساتید دانشگاه علم و صنعت است که به دلیل جانبازی 70 درصدی روی ویلچر می نشیند.

از کودکی به همراه خانواده به فرانسه سفر کرد و تحصیلات متوسطه و دبیرستان را در این کشور به پایان رساند و به گفته خودش دروس ایرانی را نیز فرا گرفت.

مژده خنجری گفت از 13 سالگی شبکه خارجی رادیو و تلویزیون ایران “جام جم” را دنبال می کرد و همیشه به خود می گفت که روزی باید مجری و روانشناس شوی.

زندگینامه

زندگینامه

زندگینامه

پس از بازگشت به ایران، در سال 1391 در سن 19 سالگی به دلیل تسلط به زبان فرانسه، در آزمون گزارشگری در یک شبکه خارج از کشور شرکت کرد و پس از قبولی در آن، کار خود را در شبکه سحر آغاز کرد.

در سال 1393 پس از 2 سال سابقه حضور در بخش خارجی فرانسه به دعوت تهیه کننده برنامه “به روز” برای بازیگری تست بازیگری داد و پس از پشت سر گذاشتن مجری این برنامه شد.

به گفته خودش، از طریق پدر و همسرش که مهندس کامپیوتر است، با محیط فناوری و فناوری اطلاعات برنامه «به روز» آشنا شد و آن را امتحان کرد. همیشه به روز باشید.

این مجری که خود را کاندیدای دکتری روانشناسی سلامت و مترجم زبان فرانسه معرفی می کند، از سال ۱۳۹۸ با برنامه «آتسه» بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

ماژده خنجری که سال ها در فرانسه زندگی می کند در مورد حجاب خود گفت: برای من حجاب یک چیز کاملا درونی است و قبل از مجری بودن محجبه بودم و نوع پوشش من همیشه همین بوده و نیست. به نظر مدیر شبکه یا سازنده برنامه بستگی دارد.

وی همکاری خود را با معاونت صدا و سیمای خارج از کشور ادامه می دهد و به عنوان مترجم و سردبیر خبر در سایت پرس تی وی فعالیت می کند.

مژده خنجری با رتبه چهاردهم کنکور سراسری در رشته مورد علاقه خود روانشناسی وارد دانشگاه شهید بهشتی شد و مدرک کارشناسی ارشد خود را از همین دانشگاه اخذ کرد.

زندگینامه

در سال 1390 در سن 18 سالگی با همسرش محمد زمان منفردی ازدواج کرد تا اینکه در سال 1392 ازدواج کردند.

مژده خنجری از طریق خواهر همسرش با او آشنا شد.

محمد زمان منفردی در قسمت معرفی صفحه اینستاگرام خود را بدنساز و مربی بوکس می نامد.

زندگینامه

زندگینامه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.