افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

لیگ ملت های اروپا؛ فعال شدن مجدد فرانسه با برتری مقابل بلژیک

  • کد خبر : 357509
لیگ ملت های اروپا؛ فعال شدن مجدد فرانسه با برتری مقابل بلژیک

آفتاب نیوز: در ادامه رقابت های لیگ ملت های اروپا و گروه دوم سطح اول این بازی ها، تیم های فرانسه و بلژیک از ساعت 22:15 دوشنبه شب به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار دیدیه دشان با احتساب شکست 3-1 فرانسه مقابل ایتالیا در اولین دیدار این مرحله تیمش را با ترکیبی متفاوت مقابل […]

آفتاب نیوز:

در ادامه رقابت های لیگ ملت های اروپا و گروه دوم سطح اول این بازی ها، تیم های فرانسه و بلژیک از ساعت 22:15 دوشنبه شب به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار دیدیه دشان با احتساب شکست 3-1 فرانسه مقابل ایتالیا در اولین دیدار این مرحله تیمش را با ترکیبی متفاوت مقابل بلژیک به میدان فرستاد و کیلیان امباپه از روی نیمکت به تماشای بازی خروس ها نشست.

در ابتدای این دیدار برخی از تماشاگران فرانسوی به نتیجه کسب شده در اولین بازی این تیم مقابل ایتالیا واکنش نشان دادند و سرمربی و برخی بازیکنان این تیم را هو کردند.

در ابتدای بازی، رندال کولو موانی در دقیقه 29 و در موقعیتی که پیدا کرد، توپ را دوباره وارد دروازه بلژیک کرد تا فرانسه با برتری یک بر صفر به رختکن برود. نیمه اول . . در نیمه دوم بلژیک تلاش کرد تا نتیجه را جبران کند اما در ادامه عثمان دمبله در دقیقه 57 گل دوم گالو را به ثمر رساند تا این دیدار با برتری 2-0 شاگردان دشان ادامه یابد.

اگرچه در این دیدار بلژیک در بیشتر زمان بازی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت، اما در نهایت فرانسه توانست بازی را با نتیجه 2-0 به سود خود به پایان برساند تا وضعیت خود را در جدول سامان دهد.

سایر نتایج بازی های دوشنبه شب به شرح زیر است:

لیگ ملت های یوفا (B) – گروه

مونته نگرو 1 / ولز 2

نروژ 2 / اتریش 1

اسلوونی 3 / قزاقستان صفر

ترکیه 3 / ایسلند 1

لیگ ملت های یوفا (C) – گروه

رومانی 3 / لیتوانی 1

قبرس صفر / کوزوو 4

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=357509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.