افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه سقوط آزاد است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 245585
لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه سقوط آزاد است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، “پر انرژی لیوونی وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از اقدامات کابینه این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو نسبت به فروپاشی این رژیم هشدار داد. شبکه خبری الجزیره شنبه شب گزارش داد پر انرژی لیونی در یک سخنرانی اذعان کرد که اسرائیل پس از آغاز جنگ 7 اکتبر به دلیل […]

به گزارش خبرگزاری مهر، “پر انرژی لیوونی وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از اقدامات کابینه این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو نسبت به فروپاشی این رژیم هشدار داد.

شبکه خبری الجزیره شنبه شب گزارش داد پر انرژی لیونی در یک سخنرانی اذعان کرد که اسرائیل پس از آغاز جنگ 7 اکتبر به دلیل کابینه نتانیاهو در سقوط آزاد قرار گرفته است.

وی با اشاره به ناتوانی کابینه نتانیاهو در مهار حماس گفت: به دلیل حضور نتانیاهو ایتامار فرزند پسر گویروزیر امنیت داخلی و با آلبومین اسموتیچوزیر دارایی کابینه موضوع راه حلی برای جایگزینی حماس را حل نکرده است و این امر پایان جنگ را به تاخیر می اندازد.

با تشدید نارضایتی و اعتراض ساکنان فلسطین اشغالی به عملکرد کابینه نتانیاهو در مدیریت جنگ غزه و طولانی شدن جنگ و پیامدهای زیانبار جنگ بر اقتصاد این رژیم، هزاران نفر از معترضان صهیونیست به همراه خانواده های اسرای صهیونیستی در دیداری سریالی دوباره در همیشه آویو او به انتشار ویدئویی از اسیرانش پاسخی نداد قسام آنها به نتانیاهو هشدار دادند و اعلام کردند که نتانیاهو باید به ارتش بپیوندد. رافا یا موافقت کنید که یکی را انتخاب کنید.

خانواده های اسرای صهیونیستی در نزدیکی مقاومت فلسطین در غزه در واکنش به این ویدئو اعلام کردند: اسرائیل باید وارد خاک شود. رافا یا موافقت کنید که یکی را انتخاب کنید. جنگ و پرداخت باید پایان یابد. وارد شوید رافا مانند قربانیان بیشتر

این شهرک نشینان اذعان داشتند: فشار نظامی بر حماس شکست خورده است و ما باید روش خود را تغییر دهیم.

در پی واکنش خانواده های اسرای صهیونیستی آمده است: رعایت نکردن حقوق اسرا جنایت کابینه علیه اسرائیلی ها است. ما می خواهیم جنگ را متوقف کنیم و اسرا را آزاد کنیم. بیایید جنگ را متوقف کنیم تا فرزندانمان را برگردانیم. اسرائیل باید بین اسرا و ادامه جنگ یکی را انتخاب کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=245585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.