افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

لیلا بلوکات: نه تلخم نه بدجنس! / خشونت بس است!

  • کد خبر : 370911
لیلا بلوکات: نه تلخم نه بدجنس! / خشونت بس است!

لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از خود نوشت: زنی که می داند چگونه حقش را بگیرد «مسلط» نیست، «قدرتمند» است. زن مطلقه «طلاق» نیست، «مجرد» است. دختر مجرد «تلخ» نیست، «مستقل» است. زنی که با فرزندانش تنها زندگی می کند «بی خانمان» نیست، او «رئیس خانواده» است. دختری که ظاهر جذابی […]

لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از خود نوشت: زنی که می داند چگونه حقش را بگیرد «مسلط» نیست، «قدرتمند» است.

زن مطلقه «طلاق» نیست، «مجرد» است. دختر مجرد «تلخ» نیست، «مستقل» است.

زنی که با فرزندانش تنها زندگی می کند «بی خانمان» نیست، او «رئیس خانواده» است. دختری که ظاهر جذابی دارد، «شاد» و «هلو» نیست، «زیبا» است. زنی که به زنان کشورش اهمیت می دهد، «فمینیست دیوانه» نیست، او «مهربان» است.

دایره لغات خود را تقویت کنیم

خشونت به خودی خود کاهش خواهد یافت.

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات بازیگر نقش همسر آخناتن در سریال یوسف پیامبر که در حال حاضر منتشر شده است در چهارم قوس 1361 در تهران به دنیا آمد.

او لیسانس طراحی قالی دارد و به روانشناسی علاقه مند است.

«لیلا بلوکات» با توجه به علاقه ای که به بازیگری داشت، دوره های بازیگری را نزد اساتید «امین تارخ» و «میکائیل شهرشتانی» گذراند و از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را در تئاتر کودک در فرهنگ سرای آغاز کرد.

وی در سال ۱۳۷۸ با بازی در سریال روزهای زندگی به کارگردانی سیروس مقدم به طور رسمی وارد حرفه بازیگری شد.

«لیلا بلوکات» در سال 1385 در 25 سالگی در فیلم «اخراجی ها 1» و در سال 1387 در «اخراجی ها 2» به کارگردانی «مسعود ده نمکی» بازی کرد و در سینما خوش درخشید.

یکی از مهم ترین قسمت های بیوگرافی لیلا بلوکات بازی او در سریال یوسف پیامبر به کارگردانی «فرج الله سلحشور» است.

او در سال ۱۳۸۷ در ۲۷ سالگی در سریال یوسف پیامبر نقش همسر آخناتون را بازی کرد و با مهارت هایش توانست آن شخصیت و خودش را به مخاطبان تلویزیون معرفی کند.

«لیلا بلوکات» در گفت وگویی درباره بازی خود در این سریال گفت: در ابتدا قرار بود نقش جوانی زولیخا را بازی کنم و از آنجایی که چهره ام جوابگوی گریم قدیمی نبود، تصمیم بر این شد که شخصیت زالیخا را بازی کنم. بانوی بزرگ، آهوی دانا.” .

وی ادامه داد: اما من دچار یک حادثه رانندگی بسیار شدید شدم و گروه تصمیم گرفتند بازیگری را انتخاب کنند که بتواند همزمان نقش زلیخا جوان و بزرگ را بازی کند و بانو «کتایون ریاحی» انتخاب شد. آنها نیز که «یوسف پیامبر» آخرین اثرشان بود، نتایج بسیار خوبی گرفتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.