افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

لیلا اوتادی زیبایی خود را نشان داد! / در 41 سالگی من 20 ساله هستم! + عکس

  • کد خبر : 280138
لیلا اوتادی زیبایی خود را نشان داد!  / در 41 سالگی من 20 ساله هستم!  + عکس

لیلا اوتادی این بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی تصویری جالب از ظاهر و ژست متفاوت خود در 41 سالگی منتشر کرده است. لیلا اوتادی در 23 مرداد 1362 در تهران به دنیا آمد. از کودکی به بازیگری علاقه مند شد. اوتادی دانشجوی کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. او کار خود را […]

لیلا اوتادی این بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی تصویری جالب از ظاهر و ژست متفاوت خود در 41 سالگی منتشر کرده است.

لیلا اوتادی در 23 مرداد 1362 در تهران به دنیا آمد. از کودکی به بازیگری علاقه مند شد. اوتادی دانشجوی کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. او کار خود را با فیلم انجام داد. چشمان سیاه با ایرج قادری شروع شد اما برای اولین بار با سریال. سپتامبر کارگردانی آن را سید فیاض موسوی بر عهده داشت.

بحث حقوق و دستمزد

در حال حاضر باشگاه خبرنگاران برای 25 روز بازی در این فیلم 75 میلیون تومان به او پرداخت کرده است. پیتزا را مخلوط کنید (حسین قاسمی‌جامی) گران‌ترین بازیگر زن سینمای ایران محسوب می‌شود.

لیلا اوتادی روز جمعه 23 اردیبهشت 1392 در برنامه تلویزیونی «هفت» ویژه سینمای روز ایران با حضور مهدی ودادی کارگردان فیلم زن، مرد، زندگی، یادآور شد:

وی افزود: گاهی در اینترنت شایعاتی مبنی بر اینکه من گران ترین بازیگر سینمای کشور هستم منتشر می شود، اما صحت ندارد و عده ای متخاصم قصد دارند در صورتی که این موضوع صحت ندارد، من را گران ترین بازیگر ایران معرفی کنند. من فکر می کنم که این حرف ها شایعات اینترنتی است که فقط توسط دشمن شکل می گیرد.

اوتادی درباره میزان دستمزد خود گفت:

مردم بیشتر از همه حقوق من را می شناسند، شایعاتی که در مورد دستمزد بالای من وجود دارد برایم جدید و عجیب بود، اصلا اینطور نیست و فکر می کنم برخی با من دشمنی دارند، آقای ودادی هم می تواند این موضوع را تایید کند.

او همچنین در یکی از قسمت های برنامه دورهمی که مهمانش بود این شایعه را تکذیب کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=280138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.