افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

لیست هتل های میدان تقسیم استانبول لوکس به ارزان

  • کد خبر : 174649
لیست هتل های میدان تقسیم استانبول لوکس به ارزان

بسیاری از مسافران برای دسترسی بهتر به جاذبه ها، مراکز خرید و لذت بردن از زندگی شبانه، محل اقامت خود را انتخاب می کنند. هتل های میدان تقسیم استانبول آنها انتخاب می کنند. میدان تقسیم و خیابان استقلال یکی از آنهاست. بهترین مناطق استانبول برای اقامت در نظر گرفته می شوند اگر قصد سفر به […]

بسیاری از مسافران برای دسترسی بهتر به جاذبه ها، مراکز خرید و لذت بردن از زندگی شبانه، محل اقامت خود را انتخاب می کنند. هتل های میدان تقسیم استانبول آنها انتخاب می کنند. میدان تقسیم و خیابان استقلال یکی از آنهاست. بهترین مناطق استانبول برای اقامت در نظر گرفته می شوند اگر قصد سفر به پایتخت فرهنگی ترکیه را دارید و می خواهید در قلب یکی از مهم ترین مناطق توریستی، تجاری و تفریحی این شهر اقامت کنید، با مجله گردشگری اسمارتک نیوز همراه باشید تا لیست کنیم. بهترین هتل های منطقه تکسیم استانبول در سال 2022 ما مواردی را در اختیار شما قرار می دهیم که از نظر مسافران محبوب هستند و رتبه بهتری دارند.

بهترین هتل های 5 ستاره تکسیم استانبول

اگه بود بهترین هتل های استانبول جستجوی بهترین هتل های پنج ستاره استانبول و هتل خوب در تکسیم استانبول می توانید این گزینه ها را در لیست خود قرار دهید.

هتل سی وی کی پارک بسفر تکسیم استانبول سی وی کی پارک بسفروس

هتل کوک پارک Bosphorus در قلب میدان واقع شده و بهترین هتل استانبول در میدان تقسیم به حساب می آید. این هتل برای محبوب ترین مکان های استانبول دسترسی به آن آسان است. هتل سی وی کی پارک بسفروس دسترسی به طیف وسیعی از خدمات از جمله لابی اختصاصی با خدمات VIP، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق 24 ساعته، پارکینگ و مرکز تجاری را فراهم می کند. علاوه بر این با اقامت در این هتل به امکانات تفریحی بی نظیری مانند استخر، اسپا، جکوزی و سونا دسترسی خواهید داشت.

آدرس: Gumussuyu Mah. 8 Inonu Street, Taksim, Beyoglu

Gezi Bosphorus Taksim Istanbul Hotel Gezi Hotel Bosphorus

برای اقامت در بهترین هتل تکسیم استانبول وتل گزی بسفر ممکن است انتخاب خوبی باشد. این هتل دسترسی آسانی به نقاط محبوب شهر و همچنین چندین رستوران و بوتیک های مد روز دارد. اتاق های این هتل استانبول با امکانات مدرن، چشم اندازهای بسیار دلپذیری از تنگه بسفر را نیز ارائه می دهند. از دیگر امکانات هتل Gezi Bosphorus می توان به اسپا، حمام بخار، ماساژ و سونا اشاره کرد.

مهمانان این هتل می توانند از رستوران Fiamma که غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای را ارائه می دهد لذت ببرند. اگر به دنبال اقامتی راحت و مقرون به صرفه در استانبول هستید، هتل گزی بسفر یکی از هتل های استانبول در نزدیکی میدان تقسیم است آرامش و آسایش را برای شما به ارمغان می آورد.

3 6

آدرس: بی اوغلو، تکسیم، خیابان مته 34

هتل تکسیم تقسیم مرمره

به جرات می توان گفت که هتل پنج ستاره مارمارا بهترین هتل استانبول در میدان تقسیم است که درست در وسط میدان قرار دارد. این هتل تنها چند دقیقه با ایستگاه اتوبوس و مترو فاصله دارد و دسترسی عالی را فراهم می کند. از جمله هتل مرمره هتل های استانبول در میدان تقسیم به نظر می رسد با داشتن امکاناتی مانند سالن اسپا، ماساژ، سالن بدنسازی، استخر روباز و سونا، اقامتی خوش را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

صبحانه را در بوفه زیبای هتل میل کنید و برای ناهار و شام می توانید از رستوران هتل با منوی متنوعش استفاده کنید و در هر ساعت از شبانه روز از کافه تریا با نوشیدنی های متنوع لذت ببرید. اقامت در یکی از 388 اتاق هتل مرمره از امکانات رفاهی و سرگرمی عالی لذت خواهید برد.

4 6

مکان: Gümüşsuyu، Osmanlı Sk. 1/B, 34437 Beyoglu

هتل تام توم سوئیت های تام تام

Tum Tum Suites یک ساختمان قرن نوزدهمی است که یکی از بهترین هتل های تکسیم استانبول محسوب می شود و تغییرات فرهنگی و معماری این قرن را نشان می دهد. از تراس های این هتل منظره ای از شهر قدیمی خواهید داشت. هتل تام تام یکی از هتل های میدان تقسیم استانبول است فاصله پیاده روی تا منطقه جهانگیر. قرارداد. از این هتل تنها 15 دقیقه با برج گالاتا و میدان تقسیم فاصله خواهید داشت. از امکانات هتل تام توم استانبول می توان به ماساژ، رستوران و کافه تریا، خدمات نگهداری از کودکان اشاره کرد.

5 7

مکان: Tomtom, Firuzağa Mah.Boğazkesen Cad No:18, Tomtom Kaptan Sk., 34425 Beyoğlu

بهترین هتل های 4 ستاره تکسیم استانبول

اگر هتل های 5 ستاره برای شما خیلی گران هستند ، بهتر است بهترین هتل های 4 ستاره در میدان Taksim ، استانبول را انتخاب کنید. این هتل ها در ارائه خدمات از هتل های پنج ستاره تفاوت چندانی ندارند ، اما قیمت معقول تری دارند.

هتل آوانتگارد، میدان تقسیم، هتل آوانگارد استانبول، میدان تکسیم

هتل آوانتگارد یکی از بهترین هتل های میدان تقسیم استانبول است فاصله تا میدان تقسیم 2 دقیقه پیاده. قرارداد. تعدادی خدمات عالی مانند روم سرویس 24 ساعته، وای فای رایگان در تمامی اتاق ها، نگهبانی و فروشگاه رفاه 24 ساعته، نظافت روزانه و … در این هتل ارائه می شود. سالن بدنسازی هتل آوانتگارد مکانی ایده آل برای استراحت پس از گشت و گذار و مراکز خرید استانبول است.

6 6

مکان: خیابان Mete، شماره 28، Gümüssuyu، Taksim، Beyoglu

هتل تکسیم در هتل استانبول در مرکز شهر

هتل در مرکز شهر یکی از هتل های تکسیم استانبول است که میهمانان می توانند به راحتی از این هتل به جاذبه های شهر دسترسی داشته باشند. این هتل خدمات عالی و امکانات بی نظیری را برای آرامش و آسایش میهمانان ارائه می دهد. هتل میدتاون یکی از هتل های استانبول در نزدیکی میدان تقسیم است که امکاناتی مانند روم سرویس 24 ساعته، وای فای رایگان در تمامی اتاق ها، امکانات برای مهمانان دارای معلولیت جسمی و وای فای در مکان های عمومی را ارائه می دهد. امکانات تفریحی و موقعیت عالی این هتل را به مکانی عالی برای لذت بردن از اقامت در استانبول تبدیل کرده است.

7 4

آدرس: بی اوغلو، تکسیم، خیابان لامارتین 13

هتل تایتانیک شهر تایتانیک تکسیم

8 4

هتل چهار ستاره تایتانیک سیتی تنها 10 دقیقه پیاده تا میدان تقسیم و خیابان استقلال فاصله دارد فاصله دارد. این هتل استانبول با 202 اتاق دارای تهویه مطبوع و مینی بار است. از امکانات آن می توان به رستوران و کافه تریا، اسپا و ماساژ، استخر سرپوشیده و سونا اشاره کرد. هتل تایتانیک سیتی، یکی دیگر از هتل های استانبول تکسیم، امکانات دیگری مانند مرکز تجاری، خشکشویی و خدمات 24 ساعته، سالن اجتماعات برای برگزاری رویدادها و حمل و نقل فرودگاهی را به مهمانان خود ارائه می دهد.

مکان: Kocatepe, Lamartin Cd. No:47, 34437 Beyoglu

Hotel Ada Karaköy Hotel Ada Karakoy – کلاس ویژه

9 4

هتل چهار ستاره آدا کاراکوی یکی یکی از هتل های خوب تکسیم استانبول. در نظر گرفته شده است. یکی از ویژگی های این هتل فاصله کم آن تا مسجد تاریخی مصطفی پاشا در منطقه کاراکوی است. این هتل همچنین به سایر مکان های تاریخی استانبول مانند مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، بازار بزرگ و بازار ادویه مصر بسیار نزدیک است. تراس های هتل منظره بسیار خوبی به مساجد و مرکز تاریخی شهر دارند. از امکانات هتل آدا کاراکوی می توان به خشکشویی، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه، رستوران و کافه اشاره کرد.

مکان: Kemankeş Karamustafa Paşa، Kemankeş Karamustafa Paşa Mahallesi Necati Bey Caddesi، Gümrük Sk. No:18 D:Karakkoy, 34425 Beyoğlu

بهترین هتل های 3 ستاره تکسیم استانبول

در زیر به معرفی هتل های ارزان در میدان تقسیم استانبول می پردازیم که گزینه های خوبی برای سفر مقرون به صرفه به استانبول هستند.

Hotel Eway Taksim Istanbul Hotel غایب

9 کپی 3

هتل اوی تکسیم استانبول یکی از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول در میدان تقسیم است که تا میدان تقسیم و خیابان استقلال 5 دقیقه پیاده فاصله دارد. از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، لابی مشترک و وای فای رایگان اشاره کرد. هتل اوی استانبول نیز صبحانه قاره ای (صبحانه به سبک انگلیسی) را در منوی جداگانه ارائه می دهد.

مکان: Hariciye Konağı Sokak No:7, Taksim, Beyoglu

هتل گالاتا تکسیم استانبول اقامت در گالاتا

1 8

این هتل گالاتا یکی از بهترین هتل های 3 ستاره در میدان تقسیم استانبول، در منطقه قدیمی Cukurcuma است. این هتل در یک عمارت متعلق به دهه 1850 با دکوراسیون داخلی پیشرفته و مدرن واقع شده است. از امکانات این هتل تاریخی می توان به سوئیت های مجلل و وای فای رایگان اشاره کرد. محیط اطراف هتل استی گالاتا در استانبول با حفظ دیوارهای اصلی و کف پارکت بازسازی شده است. میهمانان این هتل می توانند از سالن استراحت روی پشت بام هتل و خدمات با کیفیت بی نظیر آن بهره مند شوند.

مکان: منطقه فیروزاگا، خیابان بستانباسی. شماره:19، تکسیم، بی اوغلو

هتل سام تایمز تکسیم استانبول گاهی هتل تکسیم

2 8

هتل سام تایمز تکسیم استانبول یکی از بهترین هتل های 3 ستاره این منطقه است که در خیابان استقلال واقع شده است. از امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان و تلویزیون صفحه تخت با ماهواره اشاره کرد. علاوه بر این، مبلمان طراحان این هتل زیبا را تزئین کرده است. از دیگر امکانات هتل سام تایمز استانبول می توان به پذیرش 24 ساعته آن اشاره کرد. صبح ها می توانید یک صبحانه قاره ای در رستوران هتل میل کنید.

مکان: منطقه کاتپ مصطفی چلبی، آنادولو سوکاک شماره 6، تکسیم، بی اوغلو

نبش کابین هتل Hot Corner

3 7

هتل Cabaña Esquinaاین هتل سه ستاره با امکانات بسیار خوب و کیفیت بالا در نزدیکی پل بسفر است. قدمت این هتل به سال 1800 برمی گردد. در نمای بیرونی ساختمان از کله بز و قوچ استفاده شده و معماری بسیار جالبی دارد. اینترنت، حمل و نقل فرودگاهی، خشکشویی و پذیرش 24 ساعته از جمله امکانات هتل کورنر هات است. میدان تقسیم و پل بسفر 5 دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارند. اگر به دنبال رزرو هتل استانبول در میدان تقسیم هستید که قیمت مناسبی داشته باشد، این هتل می تواند انتخاب خوبی باشد.

مکان: Mecidiye، Büyükşekerci Sk. No:1, 34347 بشیکتاش

نکات مهم برای رزرو بهترین هتل استانبول در میدان تقسیم

امکانات ذکر شده در هتل های فوق به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد. این در حالی است که بهترین هتل های استانبول در تکسیم خدمات اضافی را برای سفری مجلل به مسافران ارائه می دهند. توصیه می کنیم هتل هایی را انتخاب کنید که در فاصله چند قدمی میدان تقسیم و خیابان استقلال هستند تا دسترسی خوبی به تمام نقاط شهر داشته باشید. با رزرو هتل در استانبول از طریق Fly Today می توانید از تخفیف های ویژه ما به صورت آنلاین بهره مند شوید.

سوالات متداول در مورد رزرو هتل در میدان تقسیم

بهترین هتل استانبول در میدان تقسیم کدام است؟

هتل های زیادی در این میدان وجود دارد که از جمله هتل های پنج ستاره آن می توان به هتل سی وی کی پارک بسفروس، هتل گزی بسفروس و هتل The Marmara Taksim اشاره کرد.

هتل های میدان تقسیم استانبول چند ستاره دارند؟

هتل های واقع در میدان تقسیم بین پنج تا یک ستاره هستند. همچنین انواع دیگری از اقامتگاه در این میدان وجود دارد که می توانید در سایت اسمارتک نیوز مشاهده کنید.

هزینه رزرو هتل در میدان تقسیم چقدر است؟

هتل های میدان تقسیم استانبول قیمت های متفاوتی دارند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید نام هتل مورد نظر خود را در Fly Today جستجو کنید و قیمت ها را بررسی کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=174649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.