افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

لیست قیمت جدیدترین مدل های پارتیشن شیشه ای آپدیت 1403.

  • کد خبر : 412558
لیست قیمت جدیدترین مدل های پارتیشن شیشه ای آپدیت 1403.

صفحه نمایش شیشه ای در واقع این یک نوع دیوار کاذب مدرن است که برای جداسازی فضاهای مختلف از یکدیگر استفاده می شود و جایگزین بسیار مناسبی برای دیوارهای قدیمی و آجری به شمار می رود. پارتیشن های شیشه ای انواع مختلفی دارند و هر کدام از این مدل ها می توانند کاربردها، ویژگی ها […]

صفحه نمایش شیشه ای در واقع این یک نوع دیوار کاذب مدرن است که برای جداسازی فضاهای مختلف از یکدیگر استفاده می شود و جایگزین بسیار مناسبی برای دیوارهای قدیمی و آجری به شمار می رود. پارتیشن های شیشه ای انواع مختلفی دارند و هر کدام از این مدل ها می توانند کاربردها، ویژگی ها و قیمت های متفاوتی داشته باشند. یکی از مهم ترین فاکتورهایی که قبل از خرید پارتیشن شیشه ای باید در نظر بگیرید، قیمت مدلی است که در نظر دارید.

اگر قصد دارید مزیت های نصب پارتیشن شیشه ای و انواع مدل های پارتیشن شیشه ای را بدانید و به دنبال لیست قیمت جدیدترین مدل های پارتیشن شیشه ای هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

به نقل از وب سایت آنیل چوب:

پارتیشن های شیشه ای به عنوان دیوارهای پارتیشن مدرن، شیک و امروزی در محیط های کاری استفاده می شوند و طرفداران و علاقه مندان زیادی دارند. این محصولات ضمن حفظ درخشندگی و زیبایی محیط کار، حریم خصوصی افراد در شرکت ها و ادارات را فراهم می کند.

این نوع پارتیشن با استفاده از فریم های آلومینیومی، فولادی و سایر سخت افزارهای پشتیبانی استاندارد با بهترین کیفیت و زیباترین ظاهر در محیط های کاری اجرا و نصب می شود.

قیمت پارتیشن شیشه ای چنده؟

قیمت پارتیشن شیشه ای بر اساس متر مربع محاسبه می شود. عوامل متعددی بر قیمت تاثیر می گذارد که مهمترین آنها عبارتند از:

  • نوع شیشه ای که برای ساخت صفحه نمایش استفاده می شود.

  • از یک برچسب، لوگو یا طرح مخصوص روی پارتیشن استفاده کنید

  • لوازم مورد استفاده

  • شیشه پارتیشن یک یا دو لنگه

در جدول زیر لیست قیمت محبوب ترین محصولات را مشاهده می کنید:

مدل پارتیشن

قیمت هر متر مربع (تومان)

پارتیشن شیشه ای فریم لس

۱,۷۰۰,۰۰۰

پارتیشن قاب شده

۱,۶۵۰,۰۰۰

پارتیشن شیشه ای ساده

۱,۶۰۰,۰۰۰

صفحه نمایش دو شیشه ای

۳,۰۰۰,۰۰۰

پارتیشن هوشمند

۱۴,۰۰۰,۰۰۰

در صورت نیاز به مشاوره یا مشاوره در مورد خرید پارتیشن شیشه ای قیمت پارتیشن شیشه ای. روی لینک کلیک کنید یا با شماره 09124340498 تماس بگیرید.

لیست قیمت جدیدترین مدل های پارتیشن شیشه ای آپدیت 1403.

کاربرد و مزایای نصب پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای را می توان به طور کلی در محیط های خانگی، اداری و تجاری نصب کرد تا محیط مورد نظر را به فضاهای کوچکتر تبدیل کرده و کارایی آن محیط را افزایش دهد. از جمله کاربردهای این نوع پارتیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارتیشن شیشه ای برای منزل

پارتیشن های شیشه ای می توانند جایگزین دیوارهای آجری قدیمی خانه ها شوند تا فضایی جدید و منحصر به فرد ایجاد کنند. از صفحه نمایش می توان برای ساخت حمام و توالت در اتاق ها استفاده کرد و برای محافظت از حریم خصوصی، می توانید شیشه های مات یا هوشمند را انتخاب کنید. پارتیشن های شیشه ای می توانند زیبایی فضا را چند برابر کنند و نظم را در محیط ایجاد کنند.

پارتیشن شیشه ای اداری

با استفاده از یک پارتیشن شیشه ای در یک فضای اداری، می توانید اتاق را به بخش های کوچکتر و خصوصی تر تبدیل کنید. شما می توانید از این پارتیشن ها برای ایجاد فضاهای خصوصی و ساکت تری برای کارمندان دفتر خود و افزایش بهره وری کارمندان خود استفاده کنید. نصب پارتیشن در محیط اداری علاوه بر ایجاد نظم و یکپارچگی در محیط باعث کاهش آلودگی صوتی در محیط های پرتردد شده و کار افراد محیط را آسان می کند.

لیست قیمت جدیدترین مدل های پارتیشن شیشه ای آپدیت 1403.

مزایای نصب پارتیشن شیشه ای در محیط خانه یا محل کار

  • امکان تمیز کردن آسان عینک.

  • محیط کسب و کار را بزرگتر نشان دهید

  • برای نصب پارتیشن نیازی به ایجاد تغییرات اساسی در محیط مورد نظر ندارید.

  • هزینه طراحی و ساخت پارتیشن در مقایسه با ساخت دیوار آجری ثابت بسیار کمتر است.

  • امکان اجرای ایده های طراحی پارتیشن به دلیل انعطاف پذیری بالا.

  • کاهش مصرف انرژی با انتشار نور و نور طبیعی در محیط.

  • افزایش راندمان کاری کارکنان در محیط اداری یا تجاری.

  • عایق صوتی، حرارتی و برودتی پارتیشن.

  • مدل های متنوعی دارد.

  • امکان سفارشی سازی طراحی صفحه نمایش بر اساس سلیقه شما و شرایط محیط مورد نظر.

  • زیبایی و جذابیت محیط را افزایش دهید.

  • نصب آسان و راحت

لیست قیمت جدیدترین مدل های پارتیشن شیشه ای آپدیت 1403.

لیست قیمت جدیدترین مدل های پارتیشن شیشه ای آپدیت 1403.

آشنایی با انواع مدل های پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای را می توان بر اساس عوامل مختلفی مانند نوع شیشه و یا نحوه نصب به انواع مختلفی طبقه بندی کرد. انواع مدل های پارتیشن شیشه ای شامل موارد زیر است:

انواع پارتیشن شیشه ای با توجه به نوع شیشه

شیشه ای که برای ساخت صفحه نمایش استفاده می شود می تواند تک کریستالی، دوبل، ظریف، مات و رنگی باشد. هر کدام از این شیشه ها مزایای خاص خود را دارند و برای محیط خاصی استفاده می شوند. این پارتیشن ها شامل موارد زیر است:

پارتیشن شیشه ای ساده

پارتیشن شیشه ای تک جداره یکی از ساده ترین و رایج ترین انواع پارتیشن است و طرفداران زیادی دارد. برای ساخت پارتیشن شیشه ای تک لایه از شیشه تک لایه استفاده می شود که می تواند معمولی یا تمپر شده باشد. مقاومت و استحکام این نوع پارتیشن در مقایسه با پارتیشن دوجداره کمتر است و با ضربه یا فشار ممکن است بشکند. پارتیشن تک جداره دارای عایق صوتی و حرارتی است اما ظرفیت عایق آن کمتر از پارتیشن دوجداره است. این پارتیشن ها را می توان هم به صورت فریم و هم بدون فریم استفاده کرد. وزن این پارتیشن نسبت به پارتیشن دوجداره سبکتر است و به راحتی قابل نصب یا جابجایی است. ظاهر ساده و شیک این نوع صفحه نمایش باعث می شود که به خوبی با محیط درآمیخته شود.

لیست قیمت جدیدترین مدل های پارتیشن شیشه ای آپدیت 1403.

صفحه نمایش دو شیشه ای

پارتیشن دو جداره از دو لایه شیشه با فاصله بسیار کم که فاصله بین شیشه ها می باشد ساخته شده است. این شکاف باعث می شود پارتیشن دو جداره عایق صدا و گرما باشد و از حریم خصوصی محافظت کند. علاوه بر این، پارتیشن دو جداره امکان عبور سیم کشی و تاسیسات را نیز فراهم می کند.

لیست قیمت جدیدترین مدل های پارتیشن شیشه ای آپدیت 1403.

پارتیشن شیشه ای هوشمند

شیشه استفاده شده در پارتیشن های هوشمند دارای قابلیت کنترل از راه دور بوده و تنها با یک دکمه امکان تغییر شیشه از شفاف به مات و یا برعکس را می دهد.

صفحه نمایش شیشه ای رنگی

برای ساخت این نوع نمایشگرها به جای شیشه های صاف و بی رنگ از شیشه های رنگی استفاده می شود. استفاده از شیشه های رنگی در صفحه نمایش، علاوه بر افزایش زیبایی محیط مورد نظر، می تواند فضای ایجاد شده را کمی خصوصی تر کند. پارتیشن شیشه ای رنگی تقریباً مشابه پارتیشن معمولی است و ویژگی های یکسانی دارد. با این تفاوت که رنگ شیشه این صفحه نمایش می تواند تاثیر بسزایی در محیط داشته باشد.

پارتیشن شیشه ای مات

این نوع نمایشگرها از شیشه مات به اشکال مختلف ساخته می شوند و نصب آنها در محیطی فضای شخصی را ایجاد می کند. برای این نوع صفحه نمایش می توانید از شیشه سندبلاست استفاده کنید یا برچسب های مات را روی شیشه بچسبانید.

لیست قیمت جدیدترین مدل های پارتیشن شیشه ای آپدیت 1403.

انواع پارتیشن شیشه ای بسته به روش نصب.

صفحه نمایش ها را می توان از نظر نصب به سه دسته ثابت، متحرک و کشویی طبقه بندی کرد:

صفحه نمایش شیشه ثابت

این پارتیشن ها باز، بسته یا جابه جا نمی شوند و مانند دیوار به سقف و کف متصل می شوند. برای ساخت این صفحه نمایش از شیشه 10 میلی متری استفاده شده و می تواند با قاب و بدون قاب باشد. همچنین می توانید لوگوی برند خود را روی شیشه این پارتیشن حک کنید.

پارتیشن شیشه ای موبایل

پارتیشن شیشه ای متحرک به شما این امکان را می دهد که از فضای مورد نظر خود به نحو مطلوب استفاده کنید. هنگام نصب پارتیشن موبایل، می توانید پارتیشن را جابجا کنید یا آن را باز و بسته کنید. استفاده از پارتیشن های متحرک به شما این امکان را می دهد که پارتیشن خود را به یک محیط جدید انتقال دهید و در صورت نیاز به جابجایی در آن محیط از آن استفاده کنید.

صفحه نمایش شیشه ای کشویی

با نصب نمایشگرهای کشویی در هر فضایی می توانید بهترین استفاده را از آن فضا ببرید، حتی اگر کوچکترین اندازه ممکن باشد. نمایشگرهای کشویی زیبایی فضا را افزایش می دهند و می توانید آنها را بدون قاب انتخاب کنید و یا صفحه نمایش خود را با قابی از مواد و رنگ های متنوع طراحی کنید.

انواع پارتیشن شیشه ای بسته به نوع فریم.

پارتیشن های شیشه ای می توانند قاب دار یا بدون فریم باشند که به آن فریم لس می گویند.

صفحه نمایش شیشه ای قاب

در این نوع پارتیشن شیشه ای از یک قاب ضخیم استفاده می شود که می تواند رنگ ها و متریال های مختلفی داشته باشد و به روش های مختلف طراحی شود. این قاب می تواند زیبایی پارتیشن را تحت تاثیر قرار دهد و استحکام پارتیشن را افزایش دهد.

لیست قیمت جدیدترین مدل های پارتیشن شیشه ای آپدیت 1403.

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن های شیشه ای فریم لس نسبت به پارتیشن های قاب دار زیباتر و جذاب تر هستند و قیمت آنها نسبت به پارتیشن های شیشه ای فریم کمتر است. برخلاف تصور خیلی ها، پارتیشن شیشه ای فریم لس از یک فریم بسیار ظریف و ساده ساخته شده است که در زیبایی سادگی پارتیشن تاثیری ندارد. شیشه این صفحه نمایش به صورت یک تکه ساخته شده و مقاومت آن نسبت به صفحه نمایش های با فریم آلومینیومی کمتر است.

نکاتی که هنگام نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای باید به آنها توجه کرد:

  • ابتدا باید نقشه دقیقی از تعداد افرادی که در محل مورد نظر حضور خواهند داشت و محل پارتیشن و میز و صندلی تهیه شود.

  • پس از تهیه نقشه باید تعداد درهای ورودی اتاق، محل درب، عرض مناسب درب ورودی و … مشخص شود.

  • بیشتر فضاهایی که از پرده تشکیل شده اند دارای ورودی هستند و عرض مناسب آنها حدود 90 سانتی متر است.

  • ارتفاع پارتیشن شیشه ای بسیار مهم است و باید به سقف متصل شود و از ورود و خروج سرما و گرما جلوگیری کند. همچنین ارتفاع زیاد پارتیشن از انتقال صدا از محیط دیگر به فضای ایجاد شده توسط پارتیشن جلوگیری می کند و بالعکس.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.