افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

لیست قیمت ابزار جوشکاری را در سایت ایملس مشاهده کنید

  • کد خبر : 188322
لیست قیمت ابزار جوشکاری را در سایت ایملس مشاهده کنید

بر اساس گزارش های بازار، ابزارهای جوشکاری از جمله پرکاربردترین ابزارها در محیط ما هستند. احتمالاً بارها برای شما پیش آمده که بخواهید دو تکه فلز را به هم بچسبانید و در همان لحظه جای خالی مجموعه ای از ابزار جوشکاری را احساس کنید. چه به صورت حرفه ای و روی یک پروژه کار کنید […]

بر اساس گزارش های بازار، ابزارهای جوشکاری از جمله پرکاربردترین ابزارها در محیط ما هستند. احتمالاً بارها برای شما پیش آمده که بخواهید دو تکه فلز را به هم بچسبانید و در همان لحظه جای خالی مجموعه ای از ابزار جوشکاری را احساس کنید. چه به صورت حرفه ای و روی یک پروژه کار کنید یا قصد انجام کارهای کوچک شخصی خود را داشته باشید، ابزار لحیم کاری همیشه مفید و پرکاربرد خواهند بود. در این مقاله به بررسی و بررسی لیست قیمت ابزار جوش در سایت ایمالز می پردازیم. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

سرمایه گذار

اینورتر جوشکاری مهمترین ابزار برای انجام عملیات جوشکاری و اتصال انواع فلزات به حساب می آید. این دستگاه در واقع وظیفه تامین، تبدیل و ذخیره انرژی الکتریکی برای استفاده در عملیات جوشکاری را بر عهده دارد، همچنین باید اضافه کنیم که اینورترهای جوشکاری در ابعاد و اندازه های مختلف موجود هستند که هر کدام قدرت و کارایی متفاوتی را ارائه می دهند.

اگر قصد انجام عملیات جوشکاری سنگین در محیط های صنعتی یا مشابه را دارید، باید در نظر داشته باشید که به یک اینورتر سنگین و بزرگتر نیاز دارید. دستگاه های بزرگتر قدرت بیشتری دارند و به دو یا چند نفر امکان استفاده همزمان از آنها را می دهند. علاوه بر این، این دستگاه ها توانایی تحمل بار بیشتر و فشار مداوم را دارند و زمان لازم برای خنک کردن دستگاه را کاهش می دهند. قیمت ابزار جوش نوع اینورتر در فروشگاه ایمالس از 1.305.000 تا 296.000.000 تومان می باشد.

لیست قیمت اینورتر جوشکاری در ایمالس

دستگاه جوش

شاید اولین سوالی که به ذهن می رسد این باشد که تفاوت اینورتر و دستگاه جوش چیست؟ به عبارت ساده و رایج، همه موتورها یا دستگاه های جوشکاری کاربرد مشابهی دارند و آن انجام عملیات جوشکاری است. اما از دیدگاه حرفه ای، اینورترها نسل جدیدی از دستگاه های جوشکاری هستند که مزایا و مزایای بیشتری نسبت به موتورهای جوشکاری قدیمی و سنتی دارند. البته این بدان معنا نیست که موتورهای قدیمی بد هستند و مزایای خاص خود را نیز دارند.

مهمترین تفاوت بین آنها نحوه تبدیل جریان متناوب به جریان مستقیم است. یعنی عملکرد همه این دستگاه ها مشابه است; اما نحوه کار و فرآیند جوشکاری متفاوت است. قیمت ابزار جوش از نوع دستگاه جوش در فروشگاه ایمالس از 1.500.000 تا 3.286.920.000 تومان می باشد.

قیمت دستگاه جوش; ترانس و موتور جوش ایرانی را از ایمالس خریداری کنید

انبر لحیم کاری

انبر جوش مهمترین ابزار برای نگه داشتن سیم جوش یا الکترود جوش است. این گیره وظیفه انتقال جریان الکتریکی از موتور به سیم یا الکترود را دارد. همچنین دارای یک لایه عایق است که برای ایمنی بیشتر در برابر خطرات و جلوگیری از برق گرفتگی تعبیه شده و نقش حیاتی در ایمنی اپراتور دستگاه دارد.

انبرهای جوش در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند که یکی از مهمترین معیارهای تمایز اندازه آنهاست. هر مدل انبر جوش برای نوع خاصی از الکترود طراحی شده است و خود الکترودها قطر داخلی متفاوتی دارند و برای مصارف مختلفی استفاده می شوند. علاوه بر این، این انبرها توانایی عبور حداکثر جریان های الکتریکی مختلف را دارند.

قیمت ابزار جوشکاری مانند انبر جوشکاری در فروشگاه ایمال بین 94 هزار تومان تا 4 میلیون تا 850 هزار تومان است. در صورت استفاده از دستگاه های جوش با یونیت 300 آمپر، استفاده از انبرهای جوش بزرگتر منطقی است و مطمئناً این نوع انبرها برای استفاده در دستگاه جوش 100 آمپر مفید نخواهد بود.

خرید و قیمت تجهیزات و ابزار جوشکاری در ایمالس

الکترود جوشکاری

افراد کمی هستند که الکترودهای جوشکاری را نمی شناسند. اگرچه الکترودها و سیم های جوش اغلب یکسان نامیده می شوند. اما کاربردها و فواید متفاوتی دارند. در هنگام اتصال و انجام عملیات جوشکاری، الکترود جوش مهمترین بخش محسوب می شود. این قطعه فلزی که انبر باید آن را نگه دارد با عبور جریان الکتریکی از انبر ذوب می شود و مستقیماً به دو قسمت فلزی متصل می شود و به عنوان یک قطعه فلز مذاب به سایر قطعات فلزی می چسبد.

رنج قیمت ابزار جوشکاری مانند الکترود جوش بین 15000 تا 5250000 تومان می باشد. الکترودها مانند سایر دستگاه ها و ابزار جوشکاری انواع و اقسام مختلفی دارند که بسته به نیازها و عملکردهای خاص شما عملکردهای متفاوتی را ارائه می دهند.

جوشکاری

همانطور که گفته شد، تفاوت زیادی بین سیم جوش و الکترود جوش وجود دارد. اگرچه این دو ابزار مرکزی ترین و اصلی ترین قسمت های مورد استفاده در جوشکاری هستند. اما هر کدام کاربرد و وظیفه خاصی دارند که بسته به نوع جوش یا معیار دیگری متفاوت خواهد بود.

به طور کلی می توان گفت که سیم جوش قیمت بالاتری دارد. اما استفاده از آن بهتر است و نتیجه عالی خواهد بود. رنج قیمت ابزار جوش مانند سیم جوش در فروشگاه ایمال بین 14 هزار تا 18 میلیون و 450 هزار تومان می باشد.

به طور کلی قیمت این نوع سیم جوش تحت تاثیر عواملی مانند ماده مورد استفاده و یا کیفیت و خلوص آن متفاوت است. سیم های جوش در انواع مختلفی مانند سیم جوش فلزی جامد محافظ گازی (GMAW)، هسته فلزی، FCAW، Mig-Mag، TIG و CO2 تولید و عرضه می شوند.

لیست قیمت ابزار جوشکاری را در سایت ایملس مشاهده کنید

آخرین کلمه

در این مقاله به بررسی مهمترین ابزار جوشکاری و قیمت آنها پرداخته شده است. ابزار جوش را باید یکی از مهمترین و پرکاربردترین ابزارها دانست. اگر نیاز به لحیم کاری داشته باشید و از یک متخصص جوش بخواهید این کار را انجام دهد، هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. اما با خرید ست کامل این ابزارها از فروشگاه ایمالس که قیمت ابزار جوش بسیار مناسب است با هزینه کمتری نیاز خود را برطرف خواهید کرد.

فروشگاه اینترنتی ایمالس یکی از بهترین وب سایت های خرید در ایران است که به کمک آن می توانید به طیف وسیعی از دستگاه های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید و با یک مقایسه ساده قیمت بین صدها و هزاران فروشنده مختلف، بهترین و بهترین ها را بیابید. محصول قابل اعتمادی که نیاز دارید، انتخاب کنید و بخرید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.