افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

لیست قطر مقابل ایران با حضور پرسپولیس سابق

  • کد خبر : 383532
لیست قطر مقابل ایران با حضور پرسپولیس سابق

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی قطر که شروع ناامیدکننده ای در مقدماتی جام جهانی داشت، خود را برای روز آینده فیفا و دو بازی سرنوشت ساز مقابل قرقیزستان و ایران آماده می کند. به این ترتیب مارکو لوپز اسپانیایی اسامی بازیکنان مورد نظر خود را برای این دو بازی اعلام کرد. در گزارش اسپورت […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی قطر که شروع ناامیدکننده ای در مقدماتی جام جهانی داشت، خود را برای روز آینده فیفا و دو بازی سرنوشت ساز مقابل قرقیزستان و ایران آماده می کند. به این ترتیب مارکو لوپز اسپانیایی اسامی بازیکنان مورد نظر خود را برای این دو بازی اعلام کرد.

در گزارش اسپورت سه آمده است: مهم ترین تغییر در لیست تیم قطر دعوت از عبدالکریم حسن مدافع سابق پرسپولیس است. پس از جام جهانی بود که به دلیل برخی اتفاقات جنجالی و حاشیه ای از تیم ملی و فوتبال قطر کنار گذاشته شد و اکنون مشکلی برای همراهی تیم کشورش ندارد.

همچنین لوکاس مندز، مدافع برزیلی الاصل که قبل از شروع جام ملت های آسیا تابعیت قطری را به دست آورده و به بازیکن ثابت ترکیب این تیم تبدیل شده، در لیست جدید قرار دارد.

حضور ادمیلسون جونیور در لیست اولیه یکی دیگر از نکات مهم در فهرست است، البته او پس از باخت به امارات برای اولین بار به اردوی تیم ملی قطر دعوت شد و دقایقی نیز در این تیم به میدان رفت. بازی مقابل کره شمالی

لیست تیم قطر برای دو دیدار مقابل قرقیزستان و ایران به شرح زیر است:

گل رز: سعد الشیب، صلاح زکریا، مروان شریف و مشعل برشم

مدافعان: اسماعیل محمد، بسام الراوی، طارق سلمان، بوعلم خوخی، سلطان الباریک، محمد عیاش، عبدالله الیزیدی، لوکاس مندز، عبدالکریم حسن و المهدی علی.

خط وسط: احمد فتحی، ابراهیم الحسن، جاسم جابر، محمد وعد، عبدالعزیز حاتم، نایف الحضرمی.

مهاجمان: اکرم عفیف، المعز علی، احمد علا، ادملسون جونیورز، عبدالرحمن مصطفی، یوسف عبدالرزاق و احمد الجناحی.

251 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.