افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

لیستی از طرز تهیه یک صبحانه لوکس، ساده و خوشمزه.

  • کد خبر : 371828
لیستی از طرز تهیه یک صبحانه لوکس، ساده و خوشمزه.

در این مطلب قصد داریم انواع غذاهای ایرانی و بین المللی سرو شده در وعده صبحانه را برای شما بازدیدکنندگان عزیز گردآوری کنیم تا آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه انواع غذاهای ساده، لوکس و خوشمزه را مشاهده کنید. صبحانه ها ، ادامه دهید سایت چیست؟ با بودن لیست انواع صبحانه شماره 1: […]

در این مطلب قصد داریم انواع غذاهای ایرانی و بین المللی سرو شده در وعده صبحانه را برای شما بازدیدکنندگان عزیز گردآوری کنیم تا آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه انواع غذاهای ساده، لوکس و خوشمزه را مشاهده کنید. صبحانه ها ، ادامه دهید سایت چیست؟ با بودن

لیست انواع صبحانه

شماره 1: پنکیک چورو

پنکیک چورو طرز تهیه پنکیک چورو طرز تهیه پنکیک چورو

برای تهیه پنکیک چور ابتدا مواد خشک مانند آرد، بکینگ پودر، دارچین، شکر قهوه ای و نمک را با هم مخلوط کنید. سپس در ظرفی جداگانه خامه ترش، شیر، تخم مرغ و وانیل را با هم مخلوط کرده و مواد خشک را اضافه کنید. مایه پنکیک را با کره آب شده داخل تابه بریزید و دو طرف آن را سرخ کنید. در آخر پنکیک ها را در مخلوط شکر دارچینی بغلتانید و سرو کنید.

لینک فرمان کامل: طرز تهیه پنکیک چورو

شماره 2: املت قارچ

طرز تهیه املت قارچ با پاستا، چوریزو، پیاز، پنیر رژیمی، سیب زمینی، چوریزو، سیب زمینی و پنیر برای پیتزا xvc jidi hlgj rhv.

برای تهیه املت قارچ ابتدا پیاز را بشویید و قارچ ها را خلال کنید. قارچ ها را در تابه ای با روغن و نمک سرخ کنید. تخم مرغ ها را در ظرفی زده و پیاز خرد شده را اضافه کنید. مخلوط تخم مرغ و پیاز را به قارچ اضافه کنید و اجازه دهید املت بپزد. فلفل سبز را خرد کرده و روی تورتیلا قرار دهید. در آخر، نان تورتیلا را تا کرده و با سس کچاپ سرو کنید.

لینک فرمان کامل: طرز تهیه املت قارچ

شماره 3: قهوه ای هاش

هاش براون طرز تهیه تپلی هاش براون با سیب زمینی برای صبحانه

برای درست کردن هش براون آمریکایی، سیب زمینی ها را پوست بگیرید و رنده کنید. سپس آنها را سه بار با آب سرد بشویید و با حوله خشک کنید. سیب زمینی رنده شده را با آرد و ادویه جات مخلوط کنید تا یکدست شود. مواد را به اندازه یک نارنگی بردارید و شکل دهید و در روغن داغ سرخ کنید تا دو طرف آن طلایی شود.

لینک فرمان کامل: طرز تهیه کروکت سیب زمینی

شماره 4: برگر تخم مرغ

برگر تخم مرغ، طرز تهیه تخم مرغ برگر، طرز تهیه تخم مرغ برگر

برای تهیه تخم مرغ همبرگر، تخم مرغ ها را در کیسه فریزر قرار دهید و به مدت 20 دقیقه در آب جوش بپزید. سپس آنها را زیر آب سرد قرار دهید، پوست آنها را بگیرید و از وسط نصف کنید. از نصف تخم مرغ ها به عنوان نان همبرگر استفاده کنید و روی آن ها را با پنیر، سوسیس، گوجه فرنگی، کاهو و سس دلخواه بریزید.

لینک فرمان کامل: طرز تهیه همبرگر تخم مرغ

شماره 5: فرنی اصفهانی

فرنی نشاسته ای اصفهانی طرز تهیه فرنی اصفهانی طرز تهیه فرنی صبحانه اصفهانی

برای تهیه فرنی اصفهانی ابتدا شیر و آرد برنج را در قابلمه ای مخلوط کرده و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا شیر بجوشد. در همین حین نشاسته ذرت را با آب مخلوط کرده و به شیر در حال جوش اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید تا فرنی غلیظ شود. در صورت تمایل گلاب و پودر هل را به دلخواه اضافه کنید. فرنی را می توان با شیره انگور یا خرما چاشنی کرد و سرد یا گرم سرو کرد.

لینک فرمان کامل: طرز تهیه فرنی اصفهانی

شماره 6: پنکیک ساده

طرز تهیه پنکیک موز و شکلاتی بدون بکینگ پودر نوتلا آمریکایی با آب بدون شیر بدون آرد با خامه برای یک نفر با ماست xvc jidi kd

برای تهیه پنکیک تخم مرغ، شکر و وانیل را در ظرفی با هم مخلوط کنید. سپس روغن مایع را اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. آرد و بکینگ پودر و نمک را دو بار الک کنید و به مواد اضافه کنید سپس شیر را کم کم اضافه کنید تا مایه پنکیک یکدست شود. در تابه ای که چرب کرده اید، یک ملاقه سس بریزید و دو طرف آن را قهوه ای کنید. بعد از پختن همه پنکیک ها روی آنها را با میوه، عسل، نوتلا یا مربا تزیین کرده و سرو کنید.

لینک فرمان کامل: طرز تهیه پنکیک خانگی

شماره 7: غذای لوبیا چیتی

طرز تهیه لوبیا چیتی با جو رژیمی، گوشت، هویج، مرغ، قارچ، سیب زمینی و عدس با برنج.

برای تهیه غذای حبوبات ابتدا حبوبات را به مدت 6 ساعت در آب خیس کنید و دو بار آب آن را عوض کنید. پیازها را سرخ کنید سپس سیر و گوجه فرنگی را اضافه کرده و تفت دهید. حبوبات را شسته و به مواد اضافه کنید و با آب تفت دهید. بعد از 2 ساعت سیب زمینی و قارچ نیم پز را به همراه ادویه ها به غذا اضافه کنید و یک ساعت دیگر بگذارید بپزد. در آخر نمک، فلفل و آبلیمو را به غذا اضافه کنید و با نان تازه سرو کنید.

لینک فرمان کامل: طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی

شماره 8: لنز

طرز تهیه عدس رستوران اسان کرمانشاهی برای کودکان خوشمزه و لعاب دار بدون سیب زمینی با گوشت و قارچ

برای تهیه عدس سنتی ابتدا عدس را به مدت 30 دقیقه تا 2 ساعت خیس کنید و سپس آبکشی کنید. پیاز ناگینی را در قابلمه با روغن زیتون تفت دهید تا نرم شود و زردچوبه و رب گوجه فرنگی را اضافه کنید و تفت دهید. سپس عدس، نمک، فلفل و آب را به قابلمه اضافه کنید و بگذارید آرام آرام بپزد. آرد را جداگانه تفت دهید و به عدس اضافه کنید. سیب زمینی های خرد شده را در مراحل آخر پخت اضافه کنید. در آخر روی عدس ها را با روغن زیتون، کنجد، جعفری یا پیاز داغ تزئین کرده و با لیمو سرو کنید.

لینک فرمان کامل: طرز تهیه عدس برای صبحانه

شماره 9: مافین تورتیلا

طرز تهیه یک مافین املت صبحانه لوکس خوشمزه

برای تهیه مافین تورتیلا ابتدا فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم کنید. سپس پیاز، فلفل دلمه ای و قارچ را خرد کرده و نخود را تفت دهید. پیاز را در تابه تفت دهید سپس اسفناج، فلفل دلمه ای و قارچ را اضافه کنید و تفت دهید. نخود، سیر، نمک و فلفل را اضافه کنید و مخلوط را از روی حرارت بردارید تا خنک شود. تخم مرغ ها را در یک کاسه بزنید و سبزیجات خنک شده را اضافه کنید. این مخلوط را در قالب مافین چرب شده بریزید و به مدت 15 تا 20 دقیقه در فر قرار دهید. مافین ها را از قالب خارج کرده و سرو کنید.

لینک فرمان کامل: طرز تهیه مافین تورتیلا

شماره 10: بلالیت

طرز تهیه بلالوت بلالیت رشته عربی رشته شیرین ماکارونی شیرین بلالیت کالری

برای تهیه بولالیت به روش بوشهری ابتدا رشته های آشیانه را خرد کرده و در آب جوش به مدت 3 دقیقه بجوشانید سپس آبکش کنید. شربت را با گلاب، شکر، پودر هل و زعفران آماده کنید و روی حرارت بگذارید تا غلیظ شود. در قابلمه ای دیگر کره را آب کرده و رشته فرنگی را اضافه کنید. سپس شربت را به رشته فرنگی اضافه کنید و حدود 15 تا 20 دقیقه بجوشانید. بلالیتا را در بشقاب مناسب سرو کنید.

لینک فرمان کامل: طرز تهیه بلالیت

شماره 11: ساندویچ صبحانه

طرز تهیه ساندویچ صبحانه، ساندویچ خوشمزه برای صبحانه

برای تهیه ساندویچ صبحانه، تخم مرغ ها را با نمک، فلفل، خامه و شیر مخلوط کرده و در ماهیتابه کره ای بپزید. نان تست را با کره چرب کنید و در تابه سرخ کنید. سپس مواد تخم مرغ، ژامبون سرخ شده و پنیر گودا را روی نان قرار دهید. روی نان دیگر یک لایه پنیر خامه ای بمالید و روی ساندویچ قرار دهید. می توانید ساندویچ را کباب کنید یا همانطور که هست سرو کنید.

لینک فرمان کامل: طرز تهیه ساندویچ صبحانه

شماره 12: زرده تخم مرغ

طرز تهیه کیک تخم مرغ برای صبحانه ترکی

برای تهیه تارت تخم مرغ ترکی، تارت تخم مرغ: مخمر را با شیر و شکر فعال کنید. تخم مرغ، شیر، روغن و نمک را با هم مخلوط کرده و آرد را اضافه کنید تا خمیری به دست بیاید. خمیر را ورز دهید و استراحت دهید تا حجم آن دو برابر شود. در یک قایق تشکیل شده، دوباره استراحت کنید. با مواد مورد نظر پر کنید، تخم مرغ و شیر را پخش کنید و در فر بپزید. تخم مرغ را روی تخم مرغ بشکنید و دوباره بپزید.

لینک فرمان کامل: طرز تهیه زرده تخم مرغ

شماره 13: صبحانه افغانی

دستور پخت صبحانه کابلی، دستور پخت صبحانه افغانی

برای تهیه صبحانه کابلی، نخود را از شب قبل خیس کرده و روز بعد بپزید. پیاز را سرخ کرده و با گوجه فرنگی، فلفل سبز، ادویه و نخود پخته مخلوط کنید. مهر هندی را اضافه کنید و مواد را غلیظ کنید. برای نان پرانا آرد و نمک را مخلوط کرده و آب را اضافه کرده و ورز دهید تا خمیر چسبناکی به دست آید. خمیر را استراحت دهید، سپس چانه بندهای کوچکی آماده کرده، گرد کنید و در تابه ای با روغن بپزید تا طلایی شوند.

لینک فرمان کامل: طرز تهیه صبحانه روی کابل

شماره 14: کوبلت

کوبلت طرز تهیه کوبلت دستور خوشمزه املت کوبلت با کباب کوبیده

برای تهیه کوبلت، گوجه ها را پوست گرفته و خرد کنید. سپس در ماهیتابه روی حرارت زیاد بپزید تا له شوند. روغن، سیر، فلفل تند و نمک را اضافه کنید و در تابه را بپوشانید. سیخ های پخته شده له شده را در تابه بریزید و تخم مرغ ها را اضافه کنید تا بپزند. مکعب را در بشقاب سرو کنید.

لینک فرمان کامل: طرز تهیه کبالت

شماره 15: صبحانه انگلیسی

طرز تهیه صبحانه انگلیسی طرح لوازم صبحانه انگلیسی عکس کافه صبحانه انگلیسی

برای تهیه صبحانه انگلیسی ابتدا لوبیاها را بپزید و در نیمه پخت مقداری ادویه و رب گوجه فرنگی اضافه کنید. سیب زمینی ها را با پوست بپزید سپس پوست بگیرید و خرد کنید. تخم مرغ ها را نصف کنید و سیب زمینی ها را سرخ کنید. سپس سوسیس ها را حلقه حلقه کرده و سرخ می کنیم و در آخر قارچ ها را سرخ می کنیم. همه مواد را روی حرارت گذاشته و در بشقاب بگذارید، نمک، فلفل و سبزی معطر را مزه دار کرده و با گوجه گیلاسی و خیارشور سرو کنید.

لینک فرمان کامل: طرز تهیه صبحانه انگلیسی

شماره 16: پیتزا برای صبحانه

طرز تهیه پیتزا صبحانه بدون فر با پنیر سفید معمولی برای صبحانه با خمیر مرطوب آماده xvc jidi djch wfphki

برای تهیه پیتزا صبحانه، گوجه فرنگی ها را پوست گرفته و رنده کنید، سپس در ماهیتابه سرخ کنید تا آب آنها گرفته شود. فلفل، آویشن و نمک را اضافه کنید و از روی حرارت بردارید. سس را روی نان تافتون بمالید و نان را بدون روغن در ماهیتابه قرار دهید. تخم مرغ ها را روی نان بشکنید و در تابه را بپوشانید تا تخم مرغ ها بپزند. سپس ژامبون یا پپرونی و پنیر رنده شده را اضافه کنید و دوباره بپوشانید تا پنیر آب شود. پیتزا را سرو کنید.

لینک فرمان کامل: طرز تهیه پیتزا برای صبحانه

شماره 17: املت گوجه فرنگی

طرز تهیه املت گوجه فرنگی با پنیر پیتزا فلفل دلمه ای با ماکارونی خوشمزه محلی رشتی با سیر xvc jidi hlgj i

برای تهیه املت گوجه فرنگی ابتدا پیاز را در روغن تفت دهید تا نرم شود. ادویه ها را اضافه کنید و سپس گوجه فرنگی های پوست گرفته و خرد شده را به تابه اضافه کنید. گوجه فرنگی ها را تفت دهید تا نرم شوند. در صورت تمایل فلفل دلمه ای را اضافه کرده و تفت دهید. تخم مرغ ها را به همراه آویشن، نمک و فلفل به تابه اضافه کنید. مواد را هم بزنید تا تخم مرغ ها سفت شوند. املت را با نان بربر یا سنگک سرو کنید.

لینک فرمان کامل: طرز تهیه املت گوجه فرنگی

لیست غذاهای دیگر

این لیست با گذشت زمان کاملتر می شود، بنابراین توصیه می کنیم دوباره از این صفحه بازدید کنید. در واقع اگر می خواهید فهرست کامل تری از غذاها داشته باشید، توصیه می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید.

ناهار با مرغ چی بپزم؟ ناهار با برنج چی بپزم؟ ناهار بدون برنج چی بپزم؟ ناهار دو نفره چی بپزم؟

یکی از مهم ترین دغدغه های خانم های خانه دار این است که باید روزی دو بار آشپزی کنند و این سوال که برای شام چه بپزند؟ این یکی از سوالاتی است که هر روز در ذهن آنها می گذرد، با دنبال کردن این مقاله دیگر نیازی به جستجوی ایده های شام نخواهید داشت!

لینک فرمان: شام چی بپزم؟

ناهار با مرغ چی بپزم؟ ناهار با برنج چی بپزم؟ ناهار بدون برنج چی بپزم؟ ناهار دو نفره چی بپزم؟

یکی از دغدغه های اصلی خانم های خانه دار این است که روزی دو بار باید آشپزی کنند و همیشه با این سوال مواجه می شوند که ناهار چی بپزم؟ اگر این مقاله را دنبال کنید، دیگر نیازی به جستجوی ایده های آماده سازی ناهار نخواهید داشت!

لینک فرمان: برای ناهار چی بپزم؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.