افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

لو رفتن ماجرای “پوست شیر” توسط بازیگر سریال!

  • کد خبر : 16419
لو رفتن ماجرای “پوست شیر” توسط بازیگر سریال!

بازیگر سریال «پوست شیر» گفت: چیزی که در فصل سوم خیلی دید با فصل ۱ و ۲ بسیار متفاوت است و شما قرار است زیاد غافلگیر شوید. به گزارش اسمارتک نیوز به نقل از ایرنا؛ سعید دشتی در توضیح این که موفقیت و اقبال سریال پوست شیر ​​برای وی مسجل بوده است، گفت: سیستم هنری […]

بازیگر سریال «پوست شیر» گفت: چیزی که در فصل سوم خیلی دید با فصل ۱ و ۲ بسیار متفاوت است و شما قرار است زیاد غافلگیر شوید.

به گزارش اسمارتک نیوز به نقل از ایرنا؛ سعید دشتی در توضیح این که موفقیت و اقبال سریال پوست شیر ​​برای وی مسجل بوده است، گفت: سیستم هنری در کشور ما تاحد زیادی به سیستم کارمندی بدل شده است به این صورت که کارگردانی متنی را بردارد و فیلم را بسازد و برود اما تا به حال. آن تصویر خودت نگران نیست و روح را به درد نیاورد توانی آن درد را به بکشی و برای مخاطب باورپذیر باشی.

وی افزود: پوست شیر ​​فیلمنامه بسیار خوبی دارد که در زمان پیش این سریال زمانی که فیلمنامه‌اش را می‌خواند مجذوب می‌کند، آن را می‌خواند که ۸ قسمت اول را بدون این که حتی موبایلم را جواب دهم یا هرکار دیگری بکنم، خواندم.

نقطه قوت پوست شیر ​​جایی است که سریال را در درست ترین جای ممکن تمام می کند. یعنی تعلیق و کشمکش را به جایی می رساند که مخاطب خواهان را دنبال می کند و هر قسمتی را در جایی تمام می کند که مخاطبان دوست دارند قسمت بعدی را ببینند.

باید گفت سکانس های پایانی هر قسمت به شکل درجه یک مهندسی شده است.

دشتی با اشاره به شناخت خود از شخصیت شهاب حسینی پس از بازی در این سریال یادآور شد: شهاب حسینی استاد من است و در مورد کاری هم در این مدت از آنها بسیار آموخته ام. حسینی برای من در بازی این سریال یک دانشگاه بود. از منش و رفتار آنها در پشت صحنه گرفته شده است تا اینکه چقدر به پرتنرشان می دهند.

وی افزود: شما به عنوان کسی که در کنار شهاب حسینی بازی می کنید صرفاً آرامش می کنید و در طیب خاطر دارید و اصلاً این گونه نیست که چون او سبقه‌های طولانی در دنیای بازیگری دارد یا پشت جوایزش قایم می شود، رفتار خوبی نخواهد داشت.

بازیگر مجموعه نمایشی ابله (کمال تبریزی 1393) بیان کرد: در همکاری با شهاب حسینی شما آدمی را می بینید که در کنار شماست که کمک کند تا شما بالا بیایید نه این که خودش دیده شود و این موضوعی است که خیلی از بازیگران وجود دارد. ندارد چراکه به نقش کنارشان نمی دهد. اما همیشه می گوید نقطه استاندارد بازی در کاراکتر روبروی شماست.

دشتی اضافه کرد: جدای از شهاب حسینی باید بگویم که جمشید محمودی در مقام نویسنده و کارگردان اثر بسیار کار درست بود.

بازیگر فیلم سینمایی اتاقک گلی (محمد عسگری ۱۴۰۱) توضیح داد: من از قسمت دوم سریال هستم. من در این سریال شخصیت سروان یاراحمدی هستم که با بهزاد خلج (سروان رسول) و شهاب حسینی (سرگرد محب مشکات) سه پلیس این قصه هستیم.

زمان پایان فیلمبرداری سریال

وی توضیح داد: فیلمبرداری پوست شیر ​​هفته دیگر به پایان می رسد، البته قرار بود پیش از اینها به پایان برسد اما به طول انجام شده است. تمام فیلمبرداری تهران بود اما تیم یک بخش را به شمال رفتند که همان چیزی بود که در قسمت دوم این سریال دید.

دشتی در پاسخ به این سوال که لوکشین جایی که جنازه ساحل و بعدها شواهد پرونده (مانند دستبند صمد) در آنجا پیدا شد کجا بود، گفت: این لوکیشن در احمدآباد مستوفی بود. در فیلمنامه استنباط می شود که این مکان کنار اتوبان است اما در حقیقت نیست. احتمالا اگر مخاطب این را بداند می‌گوید که احمدآباد چه ربطی به جاده شمال دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مخاطب باید منتظر یک چهره جدید به عنوان مسبب این داستان باشد یا خیر بیان کرد: این را نمی توانم بگویم. چیزی دارم که در این باره نگویم. شما قرار است خیلی زیاد غافلگیر شوید.

فقط می توانم بگویم چیزی که در فصل ۳ می بیند با فصل ۱ و ۲ از نظر قصه پردازی و روند اوج و فرود قصه و سریال بسیار متفاوت است. اوج قصه در کنار فرود آن است که معنی می دهد. گرما که در کنار سرمای می باشد.

نوشته لو ماجرای “پوست شیر” توسط بازیگر سریال! اولین بار در اسمارتک نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.