افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

لوکیشن های فیلمبرداری در شهرستان های مازندران ایجاد می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 330116
لوکیشن های فیلمبرداری در شهرستان های مازندران ایجاد می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر بهروز اسکندریه گفت صبح شنبه بیا وی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه لازم است برای مکان یابی و تبیین ورزش تیراندازی تلاش شود، گفت: بیش از 20 مسابقه تیراندازی هدف در استان برگزار شده است. وی تعداد مسابقات با هدف ثابت را 40 مسابقه عنوان کرد و گفت: انجام […]

به گزارش خبرنگار مهر بهروز اسکندریه گفت صبح شنبه بیا وی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه لازم است برای مکان یابی و تبیین ورزش تیراندازی تلاش شود، گفت: بیش از 20 مسابقه تیراندازی هدف در استان برگزار شده است.

وی تعداد مسابقات با هدف ثابت را 40 مسابقه عنوان کرد و گفت: انجام فعالیت های فرهنگی و ورزشی هزینه بر است و بودجه ای برای این رشته در نظر گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه هنوز نتوانسته ایم هدف اصلی را در مسیر درست قرار دهیم، گفت: ایجاد سایت مرکزی و کامل شلیک در استان یکی از اهداف اصلی است که هنوز محقق نشده است.

رئیس هیئت تیراندازی استان مازندران با بیان اینکه مکان های پیش بینی شده از نظر فنی دارای نقص فنی بوده و یا استانداردهای لازم را ندارند، افزود: حساسیت های فنی روی این رشته ورزشی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

اسکندریه وی با عنوان اینکه مازندران بهترین ورزشکاران لژیونر در تیراندازی را دارد، ادامه داد: هانیه رستمیان نماینده استان و ایران در المپیک پاریس خواهد بود. آر در این مسابقات شرکت کردند.

وی گرانی تجهیزات و اسلحه را یکی از مشکلات پیش روی ورزش تیراندازی برشمرد و تاکید کرد: باید به تعریف مکان های تیراندازی در شهرستان های استان توجه شود.

وی از شناسایی استعدادها در تیراندازی هدف ثابت و پرنده در استان خبر داد و گفت: باید جوانان را به سمت ورزش تیراندازی سوق دهیم و بتوانیم از پتانسیل آنها بهره ببریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=330116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.