افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

لوکس ترین، جذاب ترین و رنگارنگ ترین لاک فرانسوی به این صورت / من به شما یادآوری می کنم که چگونه خودتان فرانسوی کنید

  • کد خبر : 166149
لوکس ترین، جذاب ترین و رنگارنگ ترین لاک فرانسوی به این صورت / من به شما یادآوری می کنم که چگونه خودتان فرانسوی کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز – قطعا همه خانم ها زیبایی را دوست دارند و به زیبایی هر چه بیشتر علاقه دارند. البته با توجه به پیشرفت علم در انجام عمل های زیبایی و حرکات زیبا مانند انواع ایمپلنت ها و تزریق ها و غیره، در صورت وجود ایرادات و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز – قطعا همه خانم ها زیبایی را دوست دارند و به زیبایی هر چه بیشتر علاقه دارند. البته با توجه به پیشرفت علم در انجام عمل های زیبایی و حرکات زیبا مانند انواع ایمپلنت ها و تزریق ها و غیره، در صورت وجود ایرادات و یا دوست نداشتن چهره شما می توانید خیلی راحت و زیبا آن را تغییر دهید و چون می خواهید. . رسیدن یا نزدیک بودن

یکی از مواردی که در سال های اخیر برای بسیاری از خانم ها تبدیل شده است کاشت ناخن است. البته این حرکت سال هاست که وجود داشته است اما می توان گفت 10 سال است که بسیار جسورانه بوده و اگر قبلاً آن را روی دست یک زن می دیدیم و آن را ظریف می نامیدیم امروز تبدیل به یک روتین شده است و همه خانم ها با دستان خود از طریق مراقبت زیبا هستند

می دانید که طرح های لاک ناخن زیاد است و تنوع زیادی دارند، اما خانم های زیادی هستند که می خواهند ساده تر و کلاسیک تر به نظر برسند، بنابراین در چنین شرایطی یا فقط از یک رنگ لاک استفاده کنید و جلو بروید. یا اینکه از فرانسوی دیگری استفاده می کنند.

لاک فرانسوی با چه سبک و رنگ لباسی ترکیب می شود؟

می توان گفت فرنچ بابا یک لاک سفید ساده است که روی نوک ناخن زده می شود و بدون طرح و تنوع، همین! خب اتفاقا شما خیلی در اشتباهید چون فرانسوی ها قطعا پیشرفت کرده اند و الان می بینیم که آنها را در انواع رنگ ها و مدل ها می سازند. یکی از مزیت های فرانسوی این است که دیگر نیازی به انتخاب رنگ لاک با توجه به فضایی که می خواهید به آن بروید و لباسی که قرار است بپوشید نیست، بلکه با این سبک لاک می توانید به هر کجا که می خواهید بروید. از محافل رسمی گرفته تا جشن تولد و مهمانی. از آن لذت ببرید.

از طرفی از آنجایی که روی ناخن ها زده می شوند و چندان ضخیم و تیز نیستند، به راحتی با هر رنگ و طرح لباسی ترکیب می شوند.

لاک ناخن فرانسوی

من می خواهم خودم لاک فرانسوی بزنم. برای تمیز کردن آب چه کار کنم؟

قطعا نباید به سالن های زیبایی برویم و برای رسیدن به خواسته هایمان پول زیادی صرف کنیم، حتی برای حرکت های آسان. اگر خانم یا دختری هستید که دوست دارید لاک بزنید، احتمالاً چند رنگ لاک در کشوی خود دارید.

بنابراین می توانید از لاک رنگی فرانسوی استفاده کنید یا به سادگی از لاک فرانسوی سفید استفاده کنید. اما نکته مهم مراحلی است که باید طی کرد تا یک لاک فرانسوی جذاب و تمیز داشته باشید.

لاک ناخن فرانسوی

ابتدا بهتر است ناخن های خود را با دقت و هر طور که می خواهید سوهان بزنید. بدانید که فرنچ هم برای ناخن های گرد و بادامی شکل و هم برای ناخن های مستطیلی و مربعی می تواند زیبا باشد اما به شرطی که به درستی سوهان زده شود.

اگر فکر می کنید توانایی انجام این کار را ندارید، باید بدانید که همه افراد وقتی برای اولین بار کاری را انجام می دهند، قطعا آن را اشتباه انجام می دهند و نه چندان خوب، اما با تمرین و تکرار آن مشکل برای همیشه حل می شود. آنها، و سخت و دشوار خواهد بود، هیچ اشتباه قبلی ندارند.

پس بنشینید و ناخن هایتان را به آرامی که دوست دارید سوهان بزنید.

لاک ناخن فرانسوی

حالا نوبت شستن دست ها با مایع ظرفشویی یا صابون است تا ناخن ها عاری از آلودگی و چربی شوند، زیرا به این ترتیب دوام و چسبندگی فرنچ ناخن ها بهتر می شود.

در اینجا یک چسب شیشه ای به اندازه دو بند انگشت بردارید و روی سر لبه بین پوسته ناخن و ناخنی که رشد کرده و رشد کرده است بچسبانید. سپس لاک فرنچ مورد نظر را به قسمت برجسته بزنید و بگذارید کمی خشک شود.

لاک ناخن فرانسوی

چسب را قبل از خشک شدن نزنید و بعد از اینکه خشک شد و چسب را جدا کردید یک لاک روی تمام سطح ناخن خود بزنید و کارتان تمام است. می توانید همه آنها را سفید رنگ کنید و هر کدام را به رنگی متفاوت در آورید.

لاک ناخن فرانسوی

لاک ناخن فرانسوی

لاک ناخن فرانسوی

لاک ناخن فرانسوی

لاک ناخن فرانسوی

لاک ناخن فرانسوی

لاک ناخن فرانسوی

لاک ناخن فرانسوی

لاک ناخن فرانسوی

لاک ناخن فرانسوی

لاک ناخن فرانسوی

لاک ناخن فرانسوی

لاک ناخن فرانسوی

لاک ناخن فرانسوی

لاک ناخن فرانسوی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.