افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

لوکاشنکو: بیچاره زلنسکی یک کاسه التماس پذیرفت – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 153894
لوکاشنکو: بیچاره زلنسکی یک کاسه التماس پذیرفت – خبرگزاری بیشتر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس، وعده های واشنگتن و متحدانش به کشورهای پس از فروپاشی شوروی را پوچ خواند و به عنوان مثال به اوکراین اشاره کرد که اکنون غربی ها به آن «خیانت کرده اند». اعتماد به نفس شما لوکاشنکو گفت: رهبران غربی به ولودیمیر زلنسکی […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس، وعده های واشنگتن و متحدانش به کشورهای پس از فروپاشی شوروی را پوچ خواند و به عنوان مثال به اوکراین اشاره کرد که اکنون غربی ها به آن «خیانت کرده اند». اعتماد به نفس شما

لوکاشنکو گفت: رهبران غربی به ولودیمیر زلنسکی (رئیس جمهور اوکراین) برای جنگ با روسیه وعده پول و سلاح دادند و اعلام کردند که «تا زمانی که لازم باشد» به حمایت از آنها ادامه خواهند داد!

و افزود: این کمک ها اکنون در حال کاهش است و این نشان می دهد که غرب کی یف را فریب داده و اوکراین را «در هوا شناور» گذاشته است.

لوکاشنکو با ادعای هشدار دادن به زلنسکی و اشاره به بحران خاورمیانه و همچنین اختلافات در کنگره آمریکا بر سر تخصیص کمک به کی یف، افزود: گفتم هرج و مرج یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد و آنها (ایالات متحده آمریکا) را فراموش خواهم کرد. در مورد تو.” اکنون تحویل بگیرید!

وی افزود: اکنون رئیس جمهور اوکراین دور می زند و کاسه التماس در دست دارد. آدم بیچاره! درست مثل افغانستان از پشت خنجر زدند.

ولادیمیر پوتین، متحد اصلی رئیس جمهور روسیه، با اشاره به وقایع پس از خروج آمریکا از افغانستان در سال 2020، تصاویر آویزان شدن افغان ها از چرخ های هواپیما را یادآور شد و پیش بینی کرد که «اوکراینی ها نیز چرخ ها را خواهند گرفت. هواپیما و در نهایت سقوط می کنند.”

لوکاشنکو در جمع روسای سازمان های امنیتی و اعضای کشورهای مشترک المنافع (CIS) که در مینسک گرد هم آمده بودند، سخنرانی کرد.

رئیس جمهور بلاروس همچنین با بیان اینکه غرب به دنبال تضعیف وحدت این سازمان است، تاکید کرد: کسانی که فریفته وعده های غرب می شوند «سوزانند». لوکاشک به طور خاص ارمنستان را هدف قرار داد. کشوری که در بحبوحه تنش های اخیر در منطقه قره باغ از حمایت امنیتی ایالات متحده و اتحادیه اروپا برخوردار است.

با این حال، لوکاشنکو از ایروان خواست تا برای قطع روابط با اعضای CIS عجولانه عمل نکند، زیرا به گفته وی، “ترمیم چنین درگیری ها دشوار است.”

وی افزود: تحت هیچ شرایطی از هم جدا نشوید و (سی آی اس) را ترک نکنید زیرا غرب شما را ناامید خواهد کرد. و کشور متروکه ای که در شرایط سختی قرار گرفته و به بن بست رسیده است تنها یک راه دارد: دست به اسلحه و رفتن به جنگ!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=153894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.