افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

لوکاس ژوائو رسمی به پرسپولیس پیوست

  • کد خبر : 356271
لوکاس ژوائو رسمی به پرسپولیس پیوست

۱۹ / ۰۶ / ۱۴۰۳ – ۰۰:۵۳:۳۲ باشگاه پرسپولیس در آخرین ساعات پیش از تمام شدن فرصت ارسال لیست آسیایی با لوکاس ژوائو قرارداد امضا کرد. به گزارش ایلنا، باشگاه پرسپولیس که در روزهای اخیر با چند ستاره برای خط حمله تیمش مذاکره کرده بود، در نهایت برای امضای قراردادی یک ساله با لوکاس ژوائو […]


۱۹ / ۰۶ / ۱۴۰۳ – ۰۰:۵۳:۳۲





باشگاه پرسپولیس در آخرین ساعات پیش از تمام شدن فرصت ارسال لیست آسیایی با لوکاس ژوائو قرارداد امضا کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه پرسپولیس که در روزهای اخیر با چند ستاره برای خط حمله تیمش مذاکره کرده بود، در نهایت برای امضای قراردادی یک ساله با لوکاس ژوائو به توافق رسید.

آرون بوپندزا و امبای نیانگ، دو مهاجم مسموم و باتجربه که گزینه‌های خط حمله پرسپولیس محسوب می‌شدند، در نهایت با حضور دو بازیکن الزمالک مصر و الوداد مراکش همراه شدند و پرسپولیس با لوکاس ژائو مهاجم آنگولیایی به توافق رسید.

این بازیکن 31 ساله که فصل گذشته در تیم ام صلال قطر بازی می کرد سابقه بازی در تیم های ناسیونال، بلکبرن انگلیس، شانگهای چین و … را دارد و آمار متوسطی نیز از خود به جای گذاشته است.

مهاجم 193 سانتی متری فصل گذشته در ام صلال 13 بازی برای این تیم قطری انجام داد و 5 گل و 2 پاس گل به ثبت رساند و حالا گاریدو امیدوار است با پیوستن به قرمزها خط حمله تیمش زهرآلودتر به نظر برسد.

پرسپولیس بعد از تعطیلات 5 شهریور باید به مصاف الاهلی عربستان برود و سه امتیاز اولین بازی لیگ برتر آسیا برای سرخ پوشان اهمیت زیادی دارد.

حال باید دید این بازیکن در نهایت چه زمانی به تمرینات قرمزها می پیوندد و آیا گاریدو می تواند در دیدار حساس این تیم مقابل الاهلی روی این مهاجم حساب باز کند یا خیر.


انتهای پیام/


تلگرام خبری

پروزاک

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=356271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.