افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
0

لوموند: حملات اسرائیل به مرکز بیروت رسید/ گزارش افشاگرانه گاردین – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 394481
لوموند: حملات اسرائیل به مرکز بیروت رسید/ گزارش افشاگرانه گاردین – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

‌به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه ها و سایت های بین المللی همچنان به بحث درباره جنگ رژیم صهیونیستی با حزب الله پرداختند، به ویژه برخی از آنها به حمله رژیم صهیونیستی به بیروت پایتخت لبنان اشاره کردند و گزارش دادند که این رژیم در این حملات از مهمات استفاده کرده است. […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه ها و سایت های بین المللی همچنان به بحث درباره جنگ رژیم صهیونیستی با حزب الله پرداختند، به ویژه برخی از آنها به حمله رژیم صهیونیستی به بیروت پایتخت لبنان اشاره کردند و گزارش دادند که این رژیم در این حملات از مهمات استفاده کرده است. حملات مورد استفاده آمریکایی ها

در گزارش اختصاصی روزنامه فرانسوی جهانخبرنگار این روزنامه در لبنان نوشت: شهر بیروت در 11 ماه گذشته به طور نسبی از حملات رژیم صهیونیستی در امان بوده و بیشتر این حملات در جنوب لبنان، دشت بقاع و حومه جنوبی متمرکز بوده است، اما اخیراً این خطر نیز فرا رسیده است مرکز بیروت

به نوشته این روزنامه، این تشدید حملات نشان دهنده وخامت اوضاع امنیتی در پایتخت است.

از سوی دیگر روزنامه انگلیسی نگهبان فاش کرد که رژیم صهیونیستی در آخرین حمله خود به مرکز بیروت از مهمات آمریکایی استفاده کرده است.

این روزنامه بر اساس تجزیه و تحلیل قطعات به جا مانده در محل حمله توضیح داد که این مهمات از نوع جدام تولید شرکت بوئینگ آمریکا بوده است.

این بمب ها با استفاده از سیستم هدایت جی پی اس با دقت بالایی به اهداف خود حمله می کنند و در نتیجه میزان تخریب در منطقه را افزایش می دهند.

علاوه بر این، روزنامه “واشنگتن پست” جنگ لفظی رژیم صهیونیستی و سازمان ملل در پی حملات این رژیم به مواضع نیروهای حافظ صلح بین المللی در لبنان (یونیفیل) تشدید شد.

نویسنده واشنگتن پست نوشت رژیم صهیونیستی در حال حاضر در چندین جبهه از جمله لبنان با حزب الله، غزه با حماس و همچنین در کرانه باختری، یمن، سوریه و عراق درگیر است.

روزنامه “اسرائیل دودی» وی همچنین به بحث های داخلی رژیم صهیونیستی درباره راهبردهای واکنش به ایران پرداخت.

آریل کاهنا، سردبیر این روزنامه خاطرنشان کرد: رهبران رژیم صهیونیستی به خوبی از خطر کشیده شدن به یک جنگ فرسایشی طولانی مدت آگاه هستند و گزینه پاسخ قاطع و قاطع را در نظر دارند تا ایران زودتر دوباره محاسبه کند. ورود به درگیری طولانی با رژیم صهیونیستی.

همچنین وب سایت فرانسوی «نصف قسمت» وی در گزارشی از جنین به بررسی وضعیت انسانی در کرانه باختری رود اردن توضیح داد که ارائه خدمات بهداشتی تحت اشغال رژیم صهیونیستی همواره کاری دشوار بوده است، اما اکنون پس از حوادث 7 اکتبر خطرناکتر شده است.

این گزارش می افزاید که پرسنل پزشکی در معرض خطر شلیک مستقیم قرار دارند، اگرچه هماهنگی منظم با ارتش اسرائیل وجود دارد. رژیم همچنان با گلوله های جنگی به آمبولانس ها حمله می کند که وضعیت انسانی در منطقه را پیچیده کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.