افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
10

لوازم گربه خوب چی بخریم؟

  • کد خبر : 15960
لوازم گربه خوب چی بخریم؟

قبل از آوردن گربه جدید خود به خانه، باید چند مورد نیاز خرید کنید. در حالت ایده. وسایل مورد نیاز گربه به حیوان کمک می‌کند تا زندگی شاد، راحت و سعادت بخشی داشت ب. این کار باعث می‌شود تا رابطه خود را با حیوان بهبود بخشد. بنابراین، برای اینکه بخواهید برای خود گربه کنید چه […]

قبل از آوردن گربه جدید خود به خانه، باید چند مورد نیاز خرید کنید. در حالت ایده. وسایل مورد نیاز گربه به حیوان کمک می‌کند تا زندگی شاد، راحت و سعادت بخشی داشت ب. این کار باعث می‌شود تا رابطه خود را با حیوان بهبود بخشد. بنابراین، برای اینکه بخواهید برای خود گربه کنید چه لوازمی باید بخرید، این مطلب را با پا پا.

باکس حمل گربه

اولین چیزی که شما نیاز دارید یک باکس گربه است. برای بردن حیوان خانگی خود به بیرون از منزل به این وسیله نیاز دارید. باکس باید ایمن و محکم با تهویه زیاد و دسترسی آسان برای ورود و خروج گربه باشد. یک باکس دسترسی کافی به هوا را و گربه‌ای که می‌ترسید احتمالاً راه خود را با پنجه کشیدن مقوا به بیرون باز کند. یک باکس حمل گربه ارزان که از پلاستیک ساخته شده است، با یک قفل شدن در جلو می‌توان عالی باشد.

برای کمک به گربه شما در باکس احساس امنیت کند، از اسپری آرامش بخش استفاده کن. اسپری آرام‌ بخش می‌تواند برای کمک به تسکین و آرام کردن گربه شما استفاده شود. حدود 15 دقیقه قبل از قرار دادن گربه در داخل باکس حمل یک تا دو بار هر گوشه و روی کف و باکس باکس اسپری کنید. صبر کنید تا خشک شود، سپس کف آن را با یک حوله یا یک قطعه نرم دیگر بپوشانید.

کاسه آب و غذا

یک ظرف آب و غذای تازه و تمیز است. ما کاسه آب فیلتر شده را برای گربه‌ها توصیه می‌کنیم. این کاسه را تا چند بار در ساعت طریق فیلتر زغالی فیلتر می‌کند به حذف ناخالصی‌ها کمک خواهد کرد. این کاسه تمیز کردن راحت با یک مخزن قابلیت تمیز کردن آسان و کاسه قابل استفاده در ماشین ظرفشویی طراحی است.

کف کاسه‌ها باید وزن داشته باشد تا از واژگونی جلوگیری شود. اگر بچه‌ها را پذیرفته‌اید، کاسه‌های کوچکتر و عمقی که مخصوص بچه‌های گربه‌ها هستند را در نظر بگیرید. کا‌ها باید تمیز شوند و دور از خاک قرار گیرند، زیرا دوست ندارند غذا بخورند و در مکانی هم اجابت مزاج کنند.

غذای مخصوص گربه

انواع غذا مخصوص گربه ها در بازار وجود دارند. ببینید از چه نوع غذایی بیشتر لذت ببرید و برای مدتی به همان رژیم غذایی باشید. حیوان در هفته اول در خانه خود را چیزهای جدید بسیاری آشنا می‌شود حفظ رژیم غذایی گربه ممکن است برایش باشد.

غذای مخصوص گربه

اگر به خود غذا می‌دهید به سن حیوان می‌خورد. بچه گربه‌ها رژیم غذایی نیاز دارند و بالغ و مسن نیز باید غذای مخصوص. بهتر است برای حیوان از مسواک و خمیر دندان از دهان و دندان گربه استفاده کنید. برای خرید محصولات گربه به بهترین فروشگاه لوازم گربه مراجعه کنید.

تختخواب گربه

خیلی از خوشحالی در هر جایی به می‌روند، اما تخت گربه مورد علاقه‌ای برای چرت زدن باشد. تخت و نرم باشد و در مکانی گرم باشد که به شما احساس راحتی و امنیت کنید. تخت گربه باید شوره را به دام بیندازد و در ماشین لباسشویی قابل نصب باشد.

تخت گربه می تواند به پنجره وصل تا حیوان در حین محیط، دنیای بیرون راد شود. گزینه دیگری لیزی کاپ است میکروفلیس ساخته شده و شامل یک بالش داخلی است. مطمئن باشید هر تختی که انتخاب می‌کنید به توده بدنی حیوان باشید که در آن دراز بکشید و فضایی بکشید بدن خود داشته باشید.

جعبه گرد گربه

یک جعبه خود را تمیز می کند مکانیزمی که از جعبه استفاده می کند، کثیف را جمع می کند. در حالی که برخی از حیوانات خانگی از استقبال می‌کنند، اما این بسیار گران هستند و مکانیسم آن‌ها گاهی اوقات می‌توانند گربه‌ها را بترسانند. یک جعبه تخت کلاه‌دار دارای یک پوشش بلند است که به منظور حفظ حریم خصوصی گرباد است. این جعبه همچنین می‌تواند مانع از پرتاب شدن روی لبه جعبه و روی زمیکن گ شود.

گزینه بعدی یک جعبه پلاستیکی ساده است. بسیاری از صاحبان گربه این گزینه ساده‌تر را می‌دهند، اما نیاز به نگاردایی ت . تخت مناسب می‌تواند در هنگام معرفی یک گربه جدید به خانه شما کمک زیادی کند. ما بهترین تخت طبیعی گربه زمین را دوست داریم. این یک طبیعی، فوق‌العاده سبک و محکم است که از مواد تغییرپذیر و یافته در مزرعه برای کشیدن گربه‌ها جعبه تخت استفاده می‌کند. این جعبه کنترل بوی عالی است، بدون و غبار است و برای استفاده از جعبه کمک می‌.

اسپری آرامش بخش

نقل مکان یک خانه جدید با یک خانواده یک رویداد بسیار استرس‌زا برای گربه‌ها بیشتر. این حیوانات خود را برای سازگاری با خانه جدید به کمک بسیاری نیاز دارند. پخش کننده بخش کامفورت زون برای گربه های بالغ و گربه ها با آزاد کردن بخاری که شبیه فرمون های آرام بخش گربه، حس آرامش را برای گربه های فراهم می کند.

فرمون ها به گربه شما کمک می کنند که آرام بگیرید. ارائه این آرامش به گربه می‌تواند مانع از بروز مشکلات مرتبط با استرس شود. اگر بچه گربه شما به آرامش شبانه روزی بیشتر نیاز دارد، یک یقه ارامش بخش را تهیه ک.

پست خراش گربه

گربه ها نیاز به خراندن دارند و یک پست خاراندن می توانند به رفع این میل کمگ بپردازند. مطمئن شوید که این پست دارای پایه محکمی است تا از واژگونی گربه جلوگیری شود. پست خارش یا درخت گربه مقاوم باید حداقل اندازه قد گربه باشد تا حیوان روی پاهای عقب خود بایستد در حین خاراندن، کشش خوبی به خود بدهد. یک پست خراش دارای یک توپ جغجغه می‌تواند برای سرگرمی بیشتر خریداری شود. اگر بیش از یک گربه دارید، باید یک پست خراش را برای هر گربه تهیه کنید.

درخت گربه

اسباب بازی گربه

گربه ها عاشق بازی هستند! مطمئن شوید که انواع اسباب بازی‌های ایمن را برای گربه خود می‌کنید. بنابراین توپ‌ها و موش‌های پر از کت نیپ گزینه‌های خوبی هستند. اسباب بازی که روی شیشه نصب می‌شود، ساعت‌ها سرگرمی می‌کند. می‌آن را روی درهای شیشه‌توانای، پنجره‌ها یا حتی یخچال خود قرار می‌دهد.

مهم است برای جلوگیری از خطر خفگی در اثر بازی با اسباب ‌بازی اسباب ‌بازی‌های کوچک را به حیوان می‌دهند. قبل از دادن هر اسباب بازی به گربه، آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که برای گرطبب ی〉رطبش باشید.

یقه و تگ شناسایی

گربه شما باید همیشه یک قلاده با برچسب بپوشد. برچسب باید نام، آدرس و شماره تلفن شما روی خود داشته باشید. قلاده باید یک رهاسازی خودکار باشد که گربه شما روی چیزی مانند شاخه گیر کند، از آن جدا می شود. مطمئن شوید که به درستی در گردن حیوان می‌شود و گربه شما حرکت نمی‌کند یا بر چشم و بلع تأثیر نمی‌گذارد. یک قانون این است که فضای کافی برای گرفتن دو انگشت بین یقه و گردن در نده.

کلام آخر

اگر می‌پرسید گربه‌ها در یک خانه جدید به چیزهایی نیاز دارند، همه که در بالا بیان می‌شوند، نیاز دارند. اگر خانه را برای ورود حیوان خانگی آماده کنید بچه گربه‌تان را سریع‌تر با تطبیق می‌یابد و به زودی یک صمیمی برای نوازش، بازی و عشق ورزیدن تبدیل می‌شود. سعی کنید لوازم مورد نیاز حیوان خانگی خود را از بهترین فروشگاه فروش محصولات پت خریگا.

The post لوازم گربه خوب چی بخریم؟ اولین بار در اسمارتک نیوز ظاهر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.