افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

لوازم جانبی را دست کم نگیرید. فقط یک کت کافی نیست، یک روسری مینی را با دستکش و یک کیف ترکیب کنید!

  • کد خبر : 23995
لوازم جانبی را دست کم نگیرید.  فقط یک کت کافی نیست، یک روسری مینی را با دستکش و یک کیف ترکیب کنید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز یکی از اشتباهات رایج در استایل این است که شما فقط به ست کردن اکسسوری ها با عناصر مهم و اصلی استایل مانند مانتو فکر می کنید، گاهی تطبیق یک اکسسوری با اکسسوری دیگر می تواند معجزه ای در استایل شما ایجاد کند. امروزه روسری […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز یکی از اشتباهات رایج در استایل این است که شما فقط به ست کردن اکسسوری ها با عناصر مهم و اصلی استایل مانند مانتو فکر می کنید، گاهی تطبیق یک اکسسوری با اکسسوری دیگر می تواند معجزه ای در استایل شما ایجاد کند. امروزه روسری های مینی یا روسری های کوچک جزو ترندهای روز هستند به همین دلیل بسیاری از خانم ها علاقه مند به پوشیدن روسری های مینی در ظاهر خود هستند و با این اکسسوری جذاب استایل خود را منحصر به فردتر می کنند. بنابراین لازم است نحوه پیکربندی این لوازم جانبی جذاب و مدرن را یاد بگیرید. پس فراموش نکنید که فرقی نمی کند برای مهمانی آماده می شوید یا برای خیابان، در هر صورت انتخاب یک روسری مد روز می تواند استایل ساده شما را به یک استایل جذاب و خاص تبدیل کند. البته در نظر داشته باشید که استفاده از روسری مینی مانند روسری ساتن ابریشمی یا انواع دیگر روسری ها اصول خاص خود را دارد و در صورت استفاده صحیح بسیار جذاب به نظر می رسد وگرنه می تواند استایل شما را بد جلوه دهد.عجیب.

خوب است بدانید که روسری های مینی باندان نیستند، تفاوت روسری های مینی با دستمال یا باندان شکل آنهاست. روسری دارای ابعاد 50*50 سانتی متر و روسری مینی دارای ابعاد 70*70 سانتی متر یا 75*75 سانتی متر می باشد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل های روسری مینی و ایده های تطبیق آنها آشنا شوید.

روسری مینی

روسری مینی را برای مهمانی ها و مراسم رسمی با دستکش ترکیب کنید.

یکی از ترندهای جذاب دنیای مد و مد، طراحی و تولید مینی ساراف با دستکش زنانه است، بنابراین اگر می خواهید برای رفتن به یک مهمانی آماده شوید و برایتان مهم است که در این مهمانی چقدر مجلل و زیبا به نظر می رسید. پیشنهاد ما انتخاب یک روسری مینی با دستکش های همسان است. به این ترتیب علاوه بر لباس های اصلی، می توانید با اکسسوری های جذاب دیگری نیز برای تزیین روسری کودک خود کمک کنید تا نیازی به تمرکز روی مانتو یا لباس های اصلی نداشته باشید. زیرا اینها اکسسوری هایی هستند که در نهایت استایل شما را خاص و زیبا می کنند. بنابراین جسور باشید و با یکدیگر اکسسوری کنید، زیرا نیازی به تطبیق آنها با آیتم اصلی ندارند.

روسری مینی

روسری مینی

روسری مینی را با کت ترکیب کنید. البته نه در سبک تک رنگ.

مانتو یکی از اجناس شیک و اصلی خانم های ایرانی است که معمولا با وسایل دیگر ترکیب می شود. بنابراین، اگر می‌خواهید تابستان امسال را شیک و جذاب سپری کنید، پس از پیشنهاد دستکش، می‌توانید از مانتو برای بستن شال مینی کمکتان بخواهید. البته توجه داشته باشید که هدف از ترکیب مانتو با روسری این نیست که آنها را کاملاً یکرنگ انتخاب کنید و استایل خود را به یک استایل تک رنگ تبدیل کنید، جسارت و کمک به خود در هماهنگی رنگ هاست. برای انتخاب رنگ های مکمل و هماهنگ، بهتر است سری به چرخ رنگ بزنید تا بیشتر از همیشه با معجزه رنگ های شیک آشنا شوید.

روسری مینی

روسری مینی

ست روسری و کیف مینی را فراموش نکنید

روسری های مینی یکی از وسایلی هستند که قابلیت ترکیب با سایر اکسسوری ها یا هر شیک دیگری را دارند و از آنجایی که کیف و کفش دو مورد از مهم ترین و تاثیرگذارترین وسایل در استایل هستند، می توانید آنها را با هم ترکیب کنید. برای این کار کافی است آن ها را در یک رنگ سبک تک رنگ ست کنید یا از بین رنگ های مکمل یکی را انتخاب کنید، شکل و نوع ست بسته به سلیقه شخصی هر فرد می تواند متفاوت باشد. خوب است بدانید روسری های ساتن مینی جزو پرطرفدارترین مدل های روسری مینی هستند که گزینه خوبی برای ترکیب با کیف های ورنی به حساب می آیند.

روسری مینی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.