افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

لوازم التحریر مهمانی مناسب عید / خرید لوازم التحریر آسان است اما همانطور که به شما یاد دادم با آن چه بپوشم سخت است

  • کد خبر : 225575
لوازم التحریر مهمانی مناسب عید / خرید لوازم التحریر آسان است اما همانطور که به شما یاد دادم با آن چه بپوشم سخت است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز: آیا برای خرید لباس تلاش می کنید و سبک شما کم کم دارد جمع می شود؟ آیا به این فکر کرده اید که در تعطیلات عید چه بپوشید؟ مانتو پوشیدن جالب نیست و از طرفی چه مهمانی رسمی داشته باشید، چه متواضع و راحت باشید، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز: آیا برای خرید لباس تلاش می کنید و سبک شما کم کم دارد جمع می شود؟ آیا به این فکر کرده اید که در تعطیلات عید چه بپوشید؟ مانتو پوشیدن جالب نیست و از طرفی چه مهمانی رسمی داشته باشید، چه متواضع و راحت باشید، شیک بودن در عید نوروز یکی از رسوم قدیمی است که ما ایرانی ها آن را نمی بینیم. پس بیایید وقتی میزبان یا مهمان هستید به آن فکر کنیم. مثلا کاغذ! بله، شاید بتوان گفت کاغذ تنها لباسی است که فرسوده می شود. از خصوصی ترین تا مجلل ترین و رسمی ترین.

نقش یک لباس بسیار شیک و زیبا است که به راحتی با بسیاری از عناصر سبک ترکیب می شود. ما انواع کاغذهای بسیار متنوع و متفاوت با رنگ های مختلف داریم تا بتوانید برای هر سبک لباسی کاغذ خوب و زیبایی پیدا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بگویید برای بقیه قسمت ها چه لباسی می خواهید بپوشید! اما خیلی از خانم ها هستند که نمی دانند چه بپوشند و چه چیزی بپوشند. کدام مدل کاغذی با کدام لباس بیشتر به نظر می رسد! اگر شما هم این مشکل را دارید حتما مقاله ما را دنبال کنید تا زیباترین خانم در مهمانی شوید.

کاغذ دیواری ابریشمی شیک

بلوزهای ابریشمی به قدری جذاب هستند که به راحتی با انواع لباس ها مانند دامن های کوتاه و بلند، شلوار جین مختلف ست می شوند و زیبایی شما را کامل می کنند. البته اگر دستمال کاغذی به درستی انتخاب شود، می‌تواند با شلوارهای پارچه‌ای راسته یا شلوارهای پارچه‌ای با چکمه زیبا به نظر برسد.

با لباس رسمی چه بپوشیم؟

کاغذ با طرح گل و بهار.

به طور معمول بازار فروش لباس و لاک ناخن با طرح های گلدار در فصل بهار بسیار داغ است و توجه خانم ها را به خود جلب می کند. در واقع با استفاده از کاغذ طرح گل روح خود را شاداب کرده اید و حس خوب و با طراوت را به فرد مقابلتان می دهید.

بلوزهایی با طرح های گلدار که شلوغی زیبایی به قسمت بالایی اندام می دهند، با دامن های جین کوتاه می توانند زیبایی خاصی داشته باشند. از طرفی این استایل سبکی کژوال به خود می گیرد که می توانید با پوشیدن یک جفت صندل تیپ خود را کامل کنید.

با لباس رسمی چه بپوشیم؟

کاغذهای طرح دار و فانتزی.

کاغذها فقط طرح های گل نیستند و اگر گل دوست ندارید، به سراغ طرح هایی مانند خال خالی بروید که بسیار زنانه و زیبا هستند. کاغذهای مروارید دوزی شده یا تزئین شده با طرح های یقه خاص و آستین و یقه چین دار نیز گزینه های مناسبی برای استایل مهمانی های عید هستند.

با لباس رسمی چه بپوشیم؟

کاغذ ساده با طرحی زیبا.

بلوز تنها لباسی است که در ناحیه گردن بسیار متنوع است و می تواند بسیار زیبا باشد. شما می توانید این نقش را بسته به سلیقه خود و البته مدل جشنی که قرار است در آن شرکت کنید انتخاب کنید. ملحفه های ساده، در تمام قسمت هایشان ساده، با هر لباسی قابل ترکیب هستند. انواع شلوارها، انواع دامن ها همگنی خوبی دارند. اما اگر به مدل یقه ها دقت کرده باشید، به راحتی می توانید با توجه به رنگ لباس، هر آنچه را که برای پایین تنه می خواهید بپوشید.

با لباس رسمی چه بپوشیم؟



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=225575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.