افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
3

لوازمی که حمام شما را متحول می کند / قبض آب و برق شما به نصف کاهش می یابد

  • کد خبر : 284268
لوازمی که حمام شما را متحول می کند / قبض آب و برق شما به نصف کاهش می یابد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- مانند هر سال گذشته، دکوراسیون سرویس بهداشتی انقلابی در دنیای طراحی خواهد بود، زیرا مملو از پیشرفت ها و نوآوری هایی است که می تواند سبک زندگی شما را تغییر دهد و هیچکس اهمیتی نمی دهد که با پیشرفت در کنار روندهای جهانی، سبک زندگی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- مانند هر سال گذشته، دکوراسیون سرویس بهداشتی انقلابی در دنیای طراحی خواهد بود، زیرا مملو از پیشرفت ها و نوآوری هایی است که می تواند سبک زندگی شما را تغییر دهد و هیچکس اهمیتی نمی دهد که با پیشرفت در کنار روندهای جهانی، سبک زندگی بهتری داشته باشید و سبک زندگی بهتری داشته باشید. بزرگتر حمام و توالت جایی است که روز خود را شروع و پایان می دهید و برای تمام نیازهای سلامتی خود از آن استفاده می کنید. این یک فرصت عالی برای استفاده درجه یک از فضا با بازسازی فضا و وسایل خود و ایجاد فضایی فراتر از تصور است.

ممکن است از خود بپرسید که چگونه تغییر فضای حمام شما با فناوری پیشرفته می تواند روال روزانه شما را بهبود بخشد، و در اینجا به شما می گوییم که چگونه کار می کند.

آسایش و راحتی را به شما ارائه می دهد و در زمان و مصرف آب صرفه جویی می کند.

حال و هوای روز خود را بسازید و به ذهن و روح و جسم خود آرامش و جوانی ببخشید.

تجربه LED نور و روشنایی کامل را تضمین می کند.

عملکرد را افزایش می دهد و وظایف را دقیق و بدون زحمت می کند.

این به زیبایی شناسی فضا کمک می کند و از نظر بصری جذاب به نظر می رسد.

دوش گرفتن برای صرفه جویی در مصرف آب

سر دوش‌هایی که از آب برای صرفه‌جویی در مصرف آب استفاده می‌کنند، تصویر واقعی لوازم جانبی ایده‌آل برای سال 2024 را نشان می‌دهند. این کار علاوه بر اینکه شما را در راستای روندهای جهانی نگه می‌دارد، هزینه‌های شما را نیز کاهش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد آنها را بهتر مدیریت کنید.

آینه های LED برای صرفه جویی در مصرف برق

دنیای طراحی از انقلاب آینه هایی با نورپردازی یکپارچه رونمایی کرده است به طوری که وقتی در تاریکی وارد سرویس بهداشتی می شوید با سنسورهای خود نور را به فضا اضافه کرده و به صورت خودکار روشن می شود. آینه ها به صورت دستی و خودکار با استفاده از سنسور تنظیم می شوند، بنابراین می توانید یکی از گزینه های متناسب با بودجه خود را انتخاب کنید.

347d1a819649f07f63ccba18b08b5597

راهکارهای هوشمند برای سازمان

فضاهای حمام برای سازماندهی لوازم بهداشتی و سایر نیازها به کابینت و قفسه نیاز دارند. برای ایجاد تعادل، به نظر می‌رسد طراحی‌های حمام امروزی ترکیبی از عملکرد و زیبایی را ارائه می‌دهند و راه‌حل‌های ذخیره‌سازی هوشمند، مانند کابینت یا آینه با کابینت، معجزه می‌کنند. این همان چیزی است که باعث می شود فضای شما بهداشتی و منظم باشد.

9373aa8e29e40fea12b6156d6f01e33b

شیرآلات با سنسور

پس از اپیدمی کرونا، نگرانی های بهداشتی افزایش یافته و لوازم جانبی حسگر یکی از محبوب ترین ها در مکان های عمومی و فضاهای خصوصی شده است. نصب قطعاتی مانند کنترل به شما امکان می دهد در دماهای مختلف به آب دسترسی داشته باشید. این سنسورها بدون نیاز به لمس آنها کار می کنند و طراحی و سبک آنها می تواند فضا را به فضایی مجلل تبدیل کند.

6c1bb96ffe3cf263bbb839d97d54004b

003ed04f5749665e187b29b0d213b84c

لوازم جانبی مشکی مات

یک رنگ مشکی براق بهترین اکسسوری برای یک حمام لوکس است و می تواند یک بیانیه جسورانه برای حمام شما ایجاد کند. شما قادر خواهید بود طیف گسترده ای از شیرآلات، سینک، صابون و لوازم جانبی را کشف کنید تا ظاهر فضای خود را زیباتر کنید.

cc7733a1e3d1837142cfe6655711d118

6cb500073f6ab85a24183eaeb79002db

با استفاده از این لوازم جانبی می توانید حمام خود را به طرز شگفت انگیزی بهبود ببخشید و در هزینه های برق و آب صرفه جویی کنید و در عین حال محیطی آرامش بخش و چشم نواز برای شروع روز فراهم کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=284268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.