افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

لغو ثبت توپ در اراضی دولتی

  • کد خبر : 404406
لغو ثبت توپ در اراضی دولتی

عبدالناصر همتی هفته گذشته در دیدار با مسئولان رسانه ای که در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد، تاکید کرد: ثبت نام تلفن همراه موضوعی است که نمی تواند به همین منوال ادامه یابد و مردم باید بتوانند به جدیدترین و بهترین تلفن های همراه دسترسی داشته باشند. ظاهرا موضوع رجیستری تلفن همراه برای رفع […]

عبدالناصر همتی هفته گذشته در دیدار با مسئولان رسانه ای که در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد، تاکید کرد: ثبت نام تلفن همراه موضوعی است که نمی تواند به همین منوال ادامه یابد و مردم باید بتوانند به جدیدترین و بهترین تلفن های همراه دسترسی داشته باشند.

ظاهرا موضوع رجیستری تلفن همراه برای رفع مشکل فیلترینگ طرفداران دیگری در دولت و مجلس دارد. محمد اتابک وزیر صلح 27 شهریور در حاشیه نوزدهمین اجلاس هیئت اتاق بازرگانی تهران

وی در خصوص آخرین وضعیت رجیستر آیفون با انتشار اخباری مبنی بر پیگیری موضوع از سوی وزارتخانه های ذیربط گفت: در فضای موجود، معاونت های مختلف وزارت ارتباطات و حریم خصوصی باید جلساتی را برگزار کنند، اتفاق جدیدی نیفتاده است. . هنوز، اما ما در حال پیگیری هستیم.

همزمان علیرضا پوردهقان، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از اقداماتی برای حل مشکل رجیستر آیفون ۱۴ و ۱۵ در ایران خبر داد. وی تاکید کرد: وزارت ارتباطات هیچ نقشی در تصمیم گیری نهایی برای ثبت این مدل ها ندارد و نهادها و سازمان های مختلف باید در این روند همکاری کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تلاش برای حل مشکل رجیستری آیفون ۱۴ و ۱۵ خبر داد و تاکید کرد: این موضوع نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف است.

برداشت ارز بهانه است

پوردهقان با انتقاد از ممنوعیت دولتی واردات آیفون گفت: واردات قانونی آیفون را به بهانه جلوگیری از خروج ارز متوقف کرده ایم اما قاچاق این محصولات همچنان ادامه دارد. این روند نه تنها باعث نارضایتی مردم شده، بلکه دولت از درآمد فروش قانونی این گوشی ها نیز سودی نمی برد.

فیلترینگ اولویت وزیر ارتباطات است

پوردهقان همچنین خاطرنشان کرد: وزارت ارتباطات در جلسه ای با کمیسیون صنایع مجلس این موضوع را بررسی کرد. و افزود: وزیر ارتباطات از ما خواست تا زمان لازم را برای بررسی و رایزنی با سایر نهادها بدهیم. همچنین اولویت اصلی آن ساماندهی وضعیت فیلترینگ است و سه سناریو برای بهبود وضعیت فیلترینگ پیشنهاد شده است.

هشدار به دولت

این نماینده مجلس تاکید کرد: رفع ممنوعیت واردات آیفون یک مطالبه عمومی است و بخش زیادی از مردم علاقه مند به استفاده از این برند هستند. وی هشدار داد: دولت نباید واردات قانونی آیفون را محدود کند زیرا این تصمیم باعث خروج ارز از طریق بازار قاچاق به ضرر دولت و مردم می شود. اگر این مشکل حل نشود، موضوع وزیر ارتباطات و وزیر اقتصاد در دستور کار قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.