افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

لزوم کنترل کار پیمانکاران فضای سبز و نظافت توسط شهرداری ها – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 377849
لزوم کنترل کار پیمانکاران فضای سبز و نظافت توسط شهرداری ها – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید رازانی در جمع شهرداران لرستان با اشاره به نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار داشت: مقاوم سازی ساختمان ها در پروژه های عمرانی در استان لرستان باید مورد توجه قرار گیرد، بنابراین نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز الزامی است. به صورت الکترونیکی انجام می شود، مهندسان ناظر بلافاصله. […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید رازانی در جمع شهرداران لرستان با اشاره به نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار داشت: مقاوم سازی ساختمان ها در پروژه های عمرانی در استان لرستان باید مورد توجه قرار گیرد، بنابراین نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز الزامی است. به صورت الکترونیکی انجام می شود، مهندسان ناظر بلافاصله. تخلفات در سامانه ثبت و به دبیرخانه کمیسیون ماده 100 ارسال و در جلسه مطرح می شود. اگر مهندسان ناظر به وظایف خود عمل نکنند به هیأت انضباطی مهندسی معرفی می شوند که آیا مهندسان ناظر وظایف خود را به درستی انجام داده اند یا خیر.

وی بیان کرد: اگر اصول ساخت و ساز به طور دقیق و کامل رعایت می شد، قطعا خسارت ها کاهش می یافت.

لزوم نظارت بر کار پیمانکاران فضای سبز و نظافت توسط شهرداری ها

بازرس کل لرستان تصریح کرد: براساس ماده 2 قانون شهرسازی، عوارض نوسازی که سالانه از مردم اخذ می شود باید صرف امور عمرانی شود در غیر این صورت تصرف غیرقانونی است و میزان تمدید عوارض باید مشخص و مشخص شود. به درستی محاسبه شده است.

رازانی در خصوص حذف پارکینگ گفت: جریمه حذف پارکینگ فقط برای احداث پارکینگ جدید است در غیر این صورت جرم و تخلف محسوب می شود.

وی در خصوص جابجایی کارکنان از دستگاه های اجرایی به سایر دستگاه ها گفت: قانون مدیریت خدمات عمومی تصریح کرده است که هر نیرویی که بخواهد جابجا شود یا باید منصوب یا جابجا شود و جابجایی و تعیین تکلیف کارکنان تنها با موارد زیر مانعی ندارد. مقررات و صدور حکم.

بازرس کل لرستان در خصوص نظارت بر کار پیمانکاران نظافت و فضای سبز اظهار داشت: شهرداران موظف به نظارت جدی بر کار پیمانکاران هستند، چرا برخی از پیمانکاران ماهیانه چند صد میلیون تومبا دریافت می کنند و آیا این کار را انجام نمی دهند. وظایف محول شده؟ به درستی؟ به سایر شرکت هایی که جزو قرارداد شهرداری های استان هستند نیز هشدار می دهیم. اجازه نخواهیم داد کسی با انجام ندادن تعهدات خود باعث نارضایتی مردم و اخلال در امور شهر شود. استان نیز در این زمینه تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

رازانی افزود: بر اساس ماده 3 قانون اداری ارتقای سلامت کلیه قراردادها، بخشنامه ها و …. آنها باید در وب سایت های الکترونیکی عمومی شوند. هر شهروندی باید بداند عوارضی که می پردازد چگونه محاسبه می شود و این حق قانونی مردم است. ، و باید شفاف سازی شود و قانون انتشار اطلاعات رعایت شود.

مناظر و ظاهر شهر باید زیباتر باشد.

رازانی خطاب به شهرداران استان گفت: در صورت وقوع سرقت اموال شهرداری، شهردار موظف است به دادسرا شکایت و تا حصول نتیجه پیگیری کند و قصور در انجام وظایف قانونی جرم محسوب می شود. ، تخلف از قانون و عدم رعایت قانون و مقررات قابل گذشت نیست و هر کس مرتکب آن شود مجازات خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «مدیری نمی تواند کارها را از راه دور کنترل کند و باید کار را سر و سامان دهد» اکیداً از شهرداران درخواست می کند که همت و تلاش فراوان داشته باشند و همچنین افزایش دهند. کیفیت کارها و نماها و ظاهر شهر زیباتر باشد.

بازرس کل لرستان ادامه داد: ممکن است در افکار عمومی به نظر برسد که کارهای شهرداری بی کیفیت در حال انجام است و مردم احساس رضایت نمی کنند. کیفیت کار باید مورد بازنگری قرار گیرد و به مردم به ازای قیمت آنها کار مناسب ارائه شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.