افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

لزوم هم افزایی بیشتر دانشگاه ها و صنایع در لرستان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 381813
لزوم هم افزایی بیشتر دانشگاه ها و صنایع در لرستان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، ابوطالب شفقت صبح امروز سه شنبه در نشست تخصصی هم افزایی دانشگاه ها و مراکز علمی با صنایع و دستگاه های اجرایی لرستان اظهار داشت: برای رسیدن به خودکفایی در مسائلی که جامعه ما به آن نیاز دارد باید سریعتر در این زمینه اقدام کرد. حوزه تحقیق و فناوری. ایجاد […]

به گزارش خبرنگار مهر ، ابوطالب شفقت صبح امروز سه شنبه در نشست تخصصی هم افزایی دانشگاه ها و مراکز علمی با صنایع و دستگاه های اجرایی لرستان اظهار داشت: برای رسیدن به خودکفایی در مسائلی که جامعه ما به آن نیاز دارد باید سریعتر در این زمینه اقدام کرد. حوزه تحقیق و فناوری. ایجاد ارتباط بین مراکز علمی و بخش صنعتی.

وی در خصوص ارتباط دانشگاه و صنعت گفت: امروز فرصت خوبی در مجلس فراهم شده که هم صنعت و هم دانشگاه می توانند از ظرفیت های یکدیگر استفاده کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: دانشگاهی موفق است که بتواند به سمت صنعت برود و صنعتی موفق است که در محیط خود کار علمی پژوهشی را توسعه دهد و ظرفیت دانشگاه را ظرفیت خود بداند.

شفقت خطاب به صنعت گران گفت: انتظار صنعت گران و شرکت های دانش بنیان این است که از همه توانمندی های دانشگاه ها استفاده کنند.

وی با قدردانی از اقدامات انجام شده برای ایجاد ارتباط بین دانشگاه و صنعت گفت: ظرفیت لازم را در بین دانشجویان، معلمان، شرکت ها و صنایع برای ارتقای رشد و توسعه صنعت و تولید مبتنی بر علم، پژوهش و فناوری داریم. وجود داشته باشد

استاندار لرستان با اشاره به قانون برقراری ارتباط بین دانشگاه ها و صنایع گفت: ارتباط تنگاتنگ این دو گروه با یکدیگر از طریق این قانون که بهترین پیوند را فراهم می کند به حفظ منافع هر دو بخش کمک می کند.

شفقت تاکید کرد: صنعتگران بیشتری به دانشگاه ها روی بیاورند و دانشگاه ها نیز به صنعت روی بیاورند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.