افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

لزوم مدیریت دقیق منابع آب

  • کد خبر : 172877
لزوم مدیریت دقیق منابع آب

به گزارش بازار، جلسه بررسی طرح های اضطراری آبرسانی بعدازظهر شنبه به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد. مخبر در این جلسه مدیریت منابع آب را موضوعی ضروری و مهم به ویژه در شرایط خشکسالی که کشور تجربه می کند، برشمرد و گفت: وزارت نیرو باید منابع آب را مدیریت و بر […]

به گزارش بازار، جلسه بررسی طرح های اضطراری آبرسانی بعدازظهر شنبه به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

مخبر در این جلسه مدیریت منابع آب را موضوعی ضروری و مهم به ویژه در شرایط خشکسالی که کشور تجربه می کند، برشمرد و گفت: وزارت نیرو باید منابع آب را مدیریت و بر نحوه مصرف نظارت داشته باشد. بخش های صنعت، کشاورزی و داشتن خانه به عنوان یک ماموریت مهم در دستور کار است.

معاون رئیس جمهور اول اظهار داشت: کمبود آب مشکلی نیست که به راحتی قابل نادیده گرفته شود و عواقب آن باید نادیده گرفته شود ، بنابراین ، ما باید یک برنامه دقیق برای مدیریت منابع آب و تأمین آب پایدار برای جلوگیری از مصرف در فصل نوشیدن داشته باشیم. تابستان. دچار مشکل نشو

در این جلسه وزیر نیرو گزارشی از وضعیت آب سال جاری و طرح های فوریت های تامین آب شرب ارائه کرد و پس از بحث و بررسی، تصمیمات لازم برای تامین منابع مالی برای اجرای این طرح های فوریتی اتخاذ شد. .

در این جلسه ، که همچنین با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در آن حضور داشت ، گزارشی در مورد آخرین اقدامات انجام شده برای تأمین آب برخی از مناطق و شهرها ، از جمله استان سیستان و بلوچستان و زاهدان ، که شامل حفاری و تجهیزات بود ، ارائه شد. این اقدامات شامل حفاری بیش از 100 چاه ، ساخت بیش از 70 کیلومتری خطوط لوله آبرسانی و نصب ایستگاه های پمپاژ است.

همچنین در این گزارش اعلام شد که ساخت دستگاه های آب شیرین کن در منطقه سیستان به پایان رسیده و به زودی انتقال آن به داخل کشور آغاز می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=172877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.