افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

لزوم آشنایی مردم با حقوق خود در بستر فرسودگی | پنج تمرین نوسازی تا اکتبر انجام خواهد شد

  • کد خبر : 255615
لزوم آشنایی مردم با حقوق خود در بستر فرسودگی |  پنج تمرین نوسازی تا اکتبر انجام خواهد شد

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: محمد آیینی در اولین گردهمایی گروه های مردمی و جهادی وزارت راه و شهرسازی متشکل از بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: مردم باید حقوق خود را در بافت فرسوده بدانند. شهرها سازه ها و گفت: پنج رزمایش از خرداد تا […]

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: محمد آیینی در اولین گردهمایی گروه های مردمی و جهادی وزارت راه و شهرسازی متشکل از بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: مردم باید حقوق خود را در بافت فرسوده بدانند. شهرها سازه ها و گفت: پنج رزمایش از خرداد تا مهر در زمینه نوسازی بافت های فرسوده با همکاری گروه های جهادی در حال انجام است.

وی افزود: از خرداد ماه سال جاری تا مهرماه پنج مانور در حوزه نوسازی مسکن در بافت های فرسوده با همکاری گروه های جهادی انجام می شود و در تلاش هستیم تا شعار سال را به واقعیت تبدیل و از آن استفاده کافی را ببریم. از مشارکت مردم ظرفیت های تجدید

مدیرعامل شرکت نوسازی شهری ایران با بیان اینکه قرار است دوره های آموزشی گروه های جهادی در 31 استان و 450 شهر تکرار شود، ادامه داد: دوره های مختلف نوسازی شهری در حوزه اطلاع رسانی، تشویق مردم به نوسازی شهری، مشارکت مردمی برگزار می شود. در نوسازی بافت های فرسوده، نحوه اخذ مجوز نوسازی و نحوه حمایت مالی از گروه های جهادی و این دوره های آموزشی از فردا تکرار می شود.

وی تاکید کرد: مردم باید با حقوق خود در بافت های فرسوده آشنا شوند و برای نوسازی آن تلاش کنند. با برگزاری این همایش و دوره های تخصصی امیدواریم از فردا بسیج سازندگی گروه های تعیین شده خود را به ادارات کل راه و شهرسازی استان ها معرفی کند تا تا مهرماه سال جاری پنج رزمایش با همکاری گروه های جهادی انجام شود. .

محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج کشور در این دیدار با اشاره به اینکه این آغاز یک حرکت عظیم مردمی است و با توجه به اینکه ارتباط گسترده ای با مردم دارد، بازتعریف الگوی رفتاری با مردم ضروری است. وی گفت: ائمه انقلاب تاکید دارند که بسیجیان در همه موارد تا آخرین لحظه باقی هستند. حتی در صورت بروز حوادث غیرمنتظره، آنها باید قبل از دیگران در محل حاضر شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: با تشکیل سازمان بسیج به ویژه در دوران 8 سال دفاع مقدس ورق برگشت و امروز در دولت آیت الله رئیسی امیدواریم توانایی بی نظیر مردم باشد. با استفاده از توان مردمی بسیج برای مردمی کردن حکومت استفاده شود.

زهرایی گفت: اولین قدم در اجرای این طرح همکاری با اداره کل وزارت راه و شهرسازی و مجموعه های بسیج استانی و شهری است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=255615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.