افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

لرستان عطر محرم و ضریح سیدالشهدا (ع) برافراشته شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 31870
لرستان عطر محرم و ضریح سیدالشهدا (ع) برافراشته شد – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

خبرگزاری مهر – گروه استان ها: پرچم عزاداری امام حسین (ع) و یاران باوفایش در شهرهای مختلف لرستان برافراشته شده است تا امسال نیز هیئت ها برپا شوند. تشریفات تشییع جنازه بزرگی برگزار خواهد شد. ایستگاه های عزاداری در شهرستان ها برای اسکان هیئت های عزاداری و همچنین پخش نوای سالار شهیدان از طریق این […]

خبرگزاری مهر – گروه استان ها: پرچم عزاداری امام حسین (ع) و یاران باوفایش در شهرهای مختلف لرستان برافراشته شده است تا امسال نیز هیئت ها برپا شوند. تشریفات تشییع جنازه بزرگی برگزار خواهد شد.

ایستگاه های عزاداری در شهرستان ها برای اسکان هیئت های عزاداری و همچنین پخش نوای سالار شهیدان از طریق این ایستگاه در طول روز برپا شده است.

اجرای همایش فرزندان حسینی (علیه السلام)، همایشاهلی از عسل«توزیع کالاهای ضروری بین هیئت های عزاداری و … در استان لرستان در دستور کار قرار دارد.

برافراشته شدن پرچم عزاداری حسینی در لرستان/ تهیه خیمه و تکایا

حجت الاسلام مهدی گودری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده در ایام محرم امسال اظهار داشت: امسال در هر شهرستان استان محرم را با مراسم استقبال از محرم آغاز می کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم چاوش خوانی در ایام محرم گفت: همچنین فضایی را برای برگزاری برنامه ها و عزاداری در ایام محرم ایجاد خواهیم کرد.

برافراشته شدن پرچم عزاداری حسینی در لرستان/ تهیه خیمه و تکایا

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: مبلغان در دهه اول و دوم محرم که اوج فضای تبلیغی ماست و همچنین در دهه آخر صفر به مناطق مختلف استان اعزام می شوند.

حجت الاسلام گودری با بیان اینکه بیش از 400 نقطه در استان محل اسکان مبلغان می باشد، گفت:به) یکی دیگر از برنامه های پیش بینی شده در ایام محرم است.

برافراشته شدن پرچم عزاداری حسینی در لرستان/ تهیه خیمه و تکایا

با اشاره به برگزاری همایشاهلی از عسلنوجوانان در ایام ماه محرم در استان گفت: مراسم «ریحانه حسینی» ویژه دختران و «رهروان زینبی» ویژه مادران استان نیز از جمله برنامه هایی است که وظیفه ویژه و همایش های ویژه ای در استان برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: بیش از 2500 هیئت مذهبی برای محرم امسال فعالیت خود را آغاز می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=31870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.