افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

لرستان، استانی با بیشترین مهاجر در کشور/تخصیص آب برای پروژه های آبی دو برابر می شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 410447
لرستان، استانی با بیشترین مهاجر در کشور/تخصیص آب برای پروژه های آبی دو برابر می شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر سمانه حسن پور ظهر امروز شنبه در شورای برنامه. کوچک لرستان با اشاره به سابقه طولانی رکود تورمی در لرستان بر اساس شاخص های اقتصادی تصریح کرد: اقتصاد لرستان سنتی است و درآمد سرانه استان بیش از نیمی از میانگین کشور است. وی با اشاره به مهاجرت سالانه شش هزار نفر […]

به گزارش خبرنگار مهر سمانه حسن پور ظهر امروز شنبه در شورای برنامه. کوچک لرستان با اشاره به سابقه طولانی رکود تورمی در لرستان بر اساس شاخص های اقتصادی تصریح کرد: اقتصاد لرستان سنتی است و درآمد سرانه استان بیش از نیمی از میانگین کشور است.

وی با اشاره به مهاجرت سالانه شش هزار نفر از لرستان گفت: لرستان مهاجر است اول تپه ها استان کشور محسوب می شود.

مسئول مدیریت و سازماندهی برنامه. کوچک لرستان تصریح کرد: علاوه بر این تخصیص کم منابع آبی در لرستان یکی دیگر از مشکلات استان است.

حسن پور با اشاره به حجم زیاد پروژه های نیمه تمام آب در لرستان افزود: حداقل تخصیص آب برای پروژه های آبی در لرستان باید دو برابر شود.

وی با اشاره به عدم سرمایه گذاری شرکت های دولتی و خصوصی در لرستان گفت: همچنین پروژه هایی مانند راه آهن، سد آسورا و… در لرستان که بعد از سالها تمام نشده اند، تاریخی شده اند.

مسئول مدیریت و سازماندهی برنامه. کوچک لرستان در ادامه یکی از چالش های اصلی لرستان برای حضور در بازار سوریه را مسیر دسترسی عنوان کرد و گفت: همچنین نمایندگی هایی که کارهای تجاری انجام می دهند باید کار را آسان کنند.

حسن پور در بخشی دیگر از سخنان خود از پرداخت نشدن پروژه های با کد سیل 2018 در لرستان خبر داد و گفت: برای رفع چالش های اقتصاد، تولید و اشتغال و مسیر لرستان یک سری برنامه ها و هدف گذاری ها انجام شد. می بینم برنامه ریزی شده است.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم به این اهداف برسیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.