افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

لحظه برخورد پهپاد اوکراینی به آپارتمانی در «ساراتوف» روسیه + فیلم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 340946
لحظه برخورد پهپاد اوکراینی به آپارتمانی در «ساراتوف» روسیه + فیلم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، فرماندار منطقه ساراتوف در جنوب غربی روسیه اعلام کرد که در پی برخورد یک پهپاد ارتش اوکراین با چند آپارتمان در شهر ساراتوف به شدت مجروح و در بیمارستان بستری شدند. ساعاتی پیش وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که سامانه های پدافند هوایی […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، فرماندار منطقه ساراتوف در جنوب غربی روسیه اعلام کرد که در پی برخورد یک پهپاد ارتش اوکراین با چند آپارتمان در شهر ساراتوف به شدت مجروح و در بیمارستان بستری شدند.

ساعاتی پیش وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که سامانه های پدافند هوایی نیروهای مسلح این کشور طی 24 سال گذشته 41 فروند پهپاد تهاجمی و 8 موشک هیمارس ارتش اوکراین را در مناطق مختلف روسیه رهگیری و منهدم کردند. ساعت .

وزارت دفاع روسیه دیروز یکشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که سامانه های دفاعی نیروهای مسلح این کشور شب گذشته 7 پهپاد تهاجمی ارتش اوکراین را در استان های مرزی ورونژ، بلگورود و برایانسک رهگیری و سرنگون کردند.

وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه با صدور بیانیه ای از دفع موفقیت آمیز حمله گسترده کی یف به این کشور خبر داد.

وزارت دفاع روسیه ادامه داد: شب گذشته نیروی پدافند هوایی روسیه 28 پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد. حملات پهپادهای اوکراینی چندین منطقه روسیه از جمله ولگوگراد، روستوف، بلگورود و بریانسک را هدف قرار دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است: تمامی پهپادها توسط سامانه‌های پدافند هوایی روسیه رهگیری و منهدم شدند.

در 24 فوریه 2022 (5 مارس، 14:00)، ارتش روسیه “عملیات نظامی ویژه” خود را در شرق اوکراین آغاز کرد. مقامات ارشد دولت روسیه می گویند این عملیات در پاسخ به درخواست رهبران دونتسک و لوهانسک برای محافظت از آنها در برابر نیروهای اوکراینی آغاز شد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه هدف از این عملیات را “حمایت از افرادی است که بیش از 8 سال توسط رژیم کی یف تحت نسل کشی و آزار و اذیت قرار گرفته اند.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=340946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.