افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

لحاف های جدید و شیک. آنها به قدری مجلل هستند که می خواهید تخت خود را بیاورید و آن را در وسط راهرو بگذارید تا همه ببینند.

  • کد خبر : 210103
لحاف های جدید و شیک.  آنها به قدری مجلل هستند که می خواهید تخت خود را بیاورید و آن را در وسط راهرو بگذارید تا همه ببینند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- این روزها کدنویس بودن بسیار مهم است، به خصوص اینکه در اینستاگرام با وجود وبلاگ سبک زندگی، هر روز یک کدنویس معرفی می شود، هر کدام ترفندها و راه حل های خاص خود را برای انجام کارها دارند و به شما می دهند مدام بمباران […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- این روزها کدنویس بودن بسیار مهم است، به خصوص اینکه در اینستاگرام با وجود وبلاگ سبک زندگی، هر روز یک کدنویس معرفی می شود، هر کدام ترفندها و راه حل های خاص خود را برای انجام کارها دارند و به شما می دهند مدام بمباران می شوند. با اطلاعات مثلا میفهمی چرا برای اینکه حوله هات بو نگیره باید یه چیزی بهش اضافه کنی بعد دو روز دیگه میگن یه چیز دیگه اضافه کن و… خوب در ضمن گیج شدی. یا مثلا خیلی ظروف برای خوردن آجیل به شما نشان می دهند و می گویند مد شده، جاهای دیگر می گویند مرده اند، در این شرایط چه باید کرد؟

البته برای این شرایط پس از دریافت یک سری اطلاعات باید از فیلتر مغز خود عبور کنید و با دو، دو یا چهار به نتیجه برسید که آیا اطلاعاتی که به دست آورده اید مفید است یا خیر، یعنی کمی. از هوش، بله، به مهارت های جستجوی خود اعتماد کنید، مثلاً وقتی می خواهید فرش بخرید و به شما می گویند که فرش Gebe برای آشپزخانه خوب است، دو بار جستجو کنید تا ببینید این مدل فرش ها چه ویژگی هایی دارند و آیا می توانند با آن سازگار شوند. به آشپزخانه شما بر اساس ویژگی های آن. بودن یا نبودن. حال از این موضوع بگذریم و به سراغ موضوع مقاله امروز برویم که طی آن می خواهیم چند نمونه از لحاف های جدید و شیک را به شما نشان دهیم و نکاتی را به شما بگوییم که در صورت خرید باید به آن ها توجه کنید، پس با ما همراه باشید.

در هنگام خرید لحاف به طرح و رنگ آن توجه کنید.

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید لحاف باید به آن توجه کنید رنگ و طرح لحاف شماست چرا که هر دو باید با سایر عناصر اتاق خواب هماهنگ باشند و اگر در انتخاب این وسایل اشتباه کردید. مطمئناً باید از لحاف خود استفاده کنید یا آن را دور بیندازید. البته درست است که انتخاب طرح و رنگ سلیقه ای است، اما بهتر است هنگام شروع کار و قبل از خرید، طرح مورد نظر خود را از بین طرح های مدرن، کلاسیک یا فانتزی انتخاب کنید و سپس رنگ بزنید. پالت بسته به مورد: چیزهایی مانند کاغذ زیواری، رنگ فرش یا رنگ پرده.

مراقب باشید که چیدمان را بر اساس شلوغی اتاق خواب انتخاب کنید، یعنی اگر اتاق بسیار شلوغ است، برای ایجاد تعادل، چیدمان آرام و ساده را انتخاب کنید.

لحاف های جدید و شیک.

لحاف های جدید و شیک.

در هنگام خرید به نوع لحاف دقت کنید.

لحاف ها مواد مختلفی دارند و معمولا ساتن و توری برای لحاف عروس مناسب ترند و آن طور که باید استفاده نمی شوند. به طور کلی در انتخاب نوع لحاف باید نوع لحافی را انتخاب کنید که احساس آرامش و راحتی در شما ایجاد کند که یکی از جدیدترین انواع لحاف است که بسیار نرم و لطیف است و در حال حاضر طرفداران زیادی دارد. همچنین حتماً فرشی را انتخاب کنید که الکتریسیته ساکن یا حساسیت ایجاد نکند، زیرا جنس پنبه هم همینطور است.

لحاف های جدید و شیک.

لحاف های جدید و شیک.

لحاف های جدید و شیک.

امکان شستشوی لحاف.

نکته دیگری که در هنگام خرید لحاف باید به آن توجه کنید قابلیت شستشو و نحوه شست و شوی آن است، پس به دستورالعمل شستشوی لحافی که خریداری می کنید دقت کنید تا با اشتباه در این مورد به کیفیت آن آسیب نرسانید. برای شستن لحاف در منزل بهتر است مراحل زیر را انجام دهید:

  • آن را با آب خیلی داغ نشویید زیرا بهترین دما برای این کار سی تا چهل درجه است.
  • با پودرهای آنزیمی نشویید، البته نه تنها ملافه، بلکه ملحفه.
  • آن را تا نکنید و آویزان نکنید و پس از شستن در سبدی بگذارید تا آب اضافی آن گرفته شود و سپس روی جای صاف پهن کنید.

لحاف های جدید و شیک.

لحاف های جدید و شیک.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.