افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
8

لبرون جیمز از رسانه ها درباره جری جونز سؤال می کند عکس

  • کد خبر : 1355
لبرون جیمز از رسانه ها درباره جری جونز سؤال می کند عکس

ستاره لیکرز شباهتی بین جنجال اخیر کایری اروینگ و مالک کابوی ترسیم کرد. هفته گذشته، عکسی با قدمت چند دهه ظاهر شد که نشان می دهدکابوی هامالک جری جونز در حال شرکت در تظاهرات در نورث لیتل راک بالا در زادگاهش آرکانزاس. این عکس مربوط به 9 سپتامبر 1957، گروهی از دانش‌آموزان سفیدپوست را نشان […]



ستاره لیکرز شباهتی بین جنجال اخیر کایری اروینگ و مالک کابوی ترسیم کرد.

هفته گذشته، عکسی با قدمت چند دهه ظاهر شد که نشان می دهدکابوی هامالک جری جونز در حال شرکت در تظاهرات در نورث لیتل راک بالا در زادگاهش آرکانزاس. این عکس مربوط به 9 سپتامبر 1957، گروهی از دانش‌آموزان سفیدپوست را نشان می‌دهد که درب مدرسه را مسدود کرده‌اند و به شش دانش‌آموز سیاه‌پوست که در یکی از اولین تلاش‌ها برای ادغام مدارس دولتی در ایالت سعی داشتند وارد شوند، فریاد می‌زنند.

روز چهارشنبه، لیکرز ستارهجیمز له بروناز رسانه ها پرسید که چرا داستان جونز به سرعت از چرخه اخبار خارج شد و چرا او هرگز در مورد آن به همان شکلی که سوالاتی درباره اشتراک گذاری اخیر کایری اروینگ از مطالب یهودستیزانه و تاخیر طولانی در عذرخواهی برای آنها مطرح کرد، مورد سوال قرار نگرفت. در نتیجه محرومیت او از نتز.

“من در تعجب بودم که چرا از شما بچه ها در مورد عکس جری جونز سوالی دریافت نکردم، اما وقتی ماجرای کایری در جریان بود، شما بچه ها سریع از ما در مورد آن سوال پرسیدید؟” جیمز در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی چهارشنبه پرسید.

وقتی یکی از رسانه ها شروع به پاسخ دادن به سوال جیمز کرد، ستاره لیکرز صحبت آنها را قطع کرد و به آنها گفت که چیزهای بیشتری برای گفتن دارد.

جیمز گفت: “وقتی صحبت های کایری را تماشا می کنم و او می گوید، “من می دانم که هستم”، اما می خواهم همان انرژی را حفظ کنم وقتی در مورد مردمم و چیزهایی که از سر گذرانده ایم صحبت می کنیم.” و عکس جری جونز یکی از آن لحظاتی است که مردم ما – سیاه پوستان – در آمریکا از سر گذرانده اند.

و من احساس می کنم، به عنوان یک مرد سیاه پوست، به عنوان یک ورزشکار سیاهپوست، به عنوان فردی با قدرت و یک پلتفرم، وقتی کاری اشتباه انجام می دهیم یا کاری که مردم با آن موافق نیستند، در هر تبلوید، هر پوشش خبری وجود دارد، در قسمت پایین، در مورد هر روز سؤال می شود. اما به نظر من کل وضعیت جری جونز، عکس – و می دانم که سال ها و سال ها پیش بود و همه ما اشتباه می کنیم، متوجه شدم – اما به نظر می رسد که فقط زیر آن دفن شده است، مانند “اوه، این اتفاق افتاده است” ، خوب ما فقط ادامه می دهیم. و من تا حدودی ناامید هستم که این سوال را از شما دریافت نکردم.

جونز، که در آن زمان 14 سال داشت، تایید کرد که در عکس حضور دارد، اما گفت که او فقط به عنوان چیزی که او آن را “عجیب” می‌خواند، بدون هیچ قصدی برای آزار و اذیت دانش‌آموزان سیاه‌پوست در اعتراض شرکت کرده است.

جونز گفت: «من نمی‌دانم که من یا کسی پیش‌بینی می‌کردیم یا پیش‌زمینه‌ای از دانستن … آنچه در این رابطه وجود داشت، داشتیم. توسط دیو مارانیس و سالی جنکینز از واشنگتن پست. “این یک چیز عجیب تر بود.”

جونز ادامه داد که او اهمیت تاریخی این رویداد را در آن زمان درک نمی کرد و نگرانی اصلی او این بود که با مربی فوتبالش به مشکل نخورد. او بعداً از این که برای کمک به همکلاسی های سیاهپوست خود بیشتر از این انجام نداده ابراز تأسف کرد.

“من با شما بسیار صریح خواهم بود، اغلب پرسیده ام: “چرا بیشتر از این کار نکردی؟” جونز گفت. «چرا بلند نشدی و نخواستی آنها در اتوبوس بیایند و بنشینند به جای ایستادن؟ چرا بیشتر انجام ندادی؟»

این اولین ملاقات جیمز با جری جونز در ماه های اخیر نیست. ستاره لیکرز تا زمانی که اخیراً در وفاداری خود به براونز ایالتی خود تغییر کرد، از طرفداران کابوی ها بود. او در ماه اکتبر تایید کرد که پس از اینکه جونز در سال 2017 موضع سختی در مورد زانو زدن بازیکنان برای سرود ملی در پی اعتراضات کالین کپرنیک اتخاذ کرد، هواداران دالاس را کنار گذاشت.

وقتی بچه ها زانو می زدند، خیلی چیزها اتفاق می افتاد. … سازمان مانند “اگر این کار را در اینجا انجام دهید، دیگر هرگز برای این فرنچایز بازی نخواهید کرد.” من فقط فکر نمی کردم که مناسب باشد.»

  • NBA بیشتر:آنتونی ادواردز تیمبرولوز را برای پیروزی بر گریزلیز با نتیجه 109-101 رهبری کرد.
  • بن سیمونز از نتز با مصدومیت ساق پا خارج شد
  • Heat-Celtics NBA Odds، Spread، Over/Under و Props
  • برای پوشش بیشتر لس آنجلس لیکرز، بههمه لیکرز. 





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.