افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

لباس پر جنب و جوش و شلوغ به سبک نیوشا دیغمی; صدایش ملایم است، اما پاشنه های کفشش تیز و خشن است.

  • کد خبر : 22359
لباس پر جنب و جوش و شلوغ به سبک نیوشا دیغمی;  صدایش ملایم است، اما پاشنه های کفشش تیز و خشن است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز نیوشا دیغمی متولد 27 تیر 1359 در تهران بازیگر و تهیه کننده ایرانی است که در فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته است. او فارغ التحصیل لیسانس روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است و همچنین یک کلینیک زیبایی را اداره می کند. نیوشا […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز نیوشا دیغمی متولد 27 تیر 1359 در تهران بازیگر و تهیه کننده ایرانی است که در فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته است. او فارغ التحصیل لیسانس روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است و همچنین یک کلینیک زیبایی را اداره می کند. نیوشا دیغمی با شرکت در کلاس های رایگان بازیگری کانون سینماگران جوان، بازیگری را فرا گرفت و توسط این موسسه به مسعود جعفری جوزانی معرفی شد. وی بلافاصله پس از فارغ التحصیلی از این کلاس ها در سریال تاریخی «چشم باد» که در شهر تاریخی ماسوله تصویربرداری شده بود، نقش یک روستایی را بازی کرد. سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کرد و این فیلم باعث شد تا دیغمی و محمدعلی سجادی دوباره در فیلم شوریده با هم همکاری کنند. او برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و با بازیگرانی چون هدیه تهرانی به رقابت پرداخت. حال جالب است بدانید که این بازیگر خوش تیپ بیشتر به استایل های رنگارنگ و پر جنب و جوش معروف است تا بازیگری.

نیوشا دیغمی در انتخاب لباس هایش جسورانه عمل می کند و لباس هایی را که دوست دارد می پوشد، به همین دلیل معمولاً در سبک این بازیگر جوان شاهد لباس های شاد با رنگ های شیک هستیم. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از استایل های جنجالی نیوشا دیغمی آشنا شوید.

سبک نیوشا دیغمی

نیوشا دیغمی با سبکی سرزنده و پر جنب و جوش در اکران خورشید نیمه شب

یکی از اصول اصلی استایل ویبرانت این است که مدل لباس شما ربطی به جنسیت یا سن شما ندارد. شما می توانید هر چیزی را که می خواهید بپوشید تا آنطور که دوست دارید به نظر برسد. دقیقاً مانند سبک های نیوشا دیغمی، این بازیگر در انتخاب لباس بی باک است و با اطمینان رنگ ها یا نقش ها را با یونیفرم ترکیب می کند. جالب است بدانید که سبک Vibrant مخصوص افراد برونگرا و احساساتی است. این استایل پر جنب و جوش لباس های زیادی برای افراد خون گرم و پرانرژی دارد، به عنوان مثال لباس های پاستلی با رنگ های روشن و شاد همیشه نمونه ای از استایل پر جنب و جوش است.

سبک نیوشا دیغمی

سبک نیوشا دیغمی

ترکیب حداکثری و پر جنب و جوش در سبک نیوشا دیغمی

نیوشا دیغمی یکی از سلبریتی هایی است که در انتخاب استایل شخصی محدودیتی ندارد، به طوری که گاهی اوقات دو یا سه استایل مختلف را با یکدیگر ترکیب می کند و ظاهری منحصر به فرد ایجاد می کند. جالب است بدانید که پوششی که بیش از همه جلب توجه می کند، پوششی است که استایل پر جنب و جوش یا پر جنب و جوش دارد.سبک پر جنب و جوشاین سبک صدای بسیار بالایی دارد و اصطلاح اصلی آن Hey look at me world است. این سبک پر از رنگ ها و نقش های شاد است، بنابراین مانند تصاویری که در زیر می بینید، برای مدتی بیننده را برای شناسایی نوع استایل به چالش می کشد.

سبک نیوشا دیغمی

سبک نیوشا دیغمی

آقایی و نیوشا دیغمی آوانگارد در جشن حافظ

آوانگارد بودن یعنی شکستن کلیشه ها و ورود به دنیایی جدید و خلاقانه در زمینه های مختلف مد، آرایش، طراحی خانه و حتی غذا. هر چیزی که مرزهای عادی را درنوردد و یک قدم فراتر از جایگاه خود در فرهنگ لغت مد پیش برود، برچسب آوانگارد می گویند. امروزه، بسیاری از طراحان مد سعی می کنند برچسب مد را با نام، برند یا محصولات خود دریافت کنند. به نظر می رسد هر کسی که این پوشش را انتخاب کند از یک قرن بعد به ماشین زمان صعود کرده و به زمان ما بازگشته است. درست مثل سبک نیوشا دیغمی در جشن حافظ، بله، همانطور که می بینید، این بازیگر با ظاهر خود به گذشته سفر می کند.

سبک نیوشا دیغمی

سبک نیوشا دیغمی

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و سبک نیوشا دیغمی برجسته است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.