افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

لباس های کهنه در سال جدید / خزنده هستند، در جشن عید بپوشید از خجالت آب می شوید

  • کد خبر : 223512
لباس های کهنه در سال جدید / خزنده هستند، در جشن عید بپوشید از خجالت آب می شوید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- لباس و استایل برای همه مهم است. به طور خلاصه این لباس و ترکیب آنهاست که به بدن ما شخصیت می بخشد. بدون شک تیپ و ستی می توانند هویت و جوهره بسیاری از ما را به اطرافیانمان نشان دهند و آنچه در ماست را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- لباس و استایل برای همه مهم است. به طور خلاصه این لباس و ترکیب آنهاست که به بدن ما شخصیت می بخشد. بدون شک تیپ و ستی می توانند هویت و جوهره بسیاری از ما را به اطرافیانمان نشان دهند و آنچه در ماست را فریاد بزنند بدون اینکه کلمه ای از دهانمان خارج شود.

اما دنیای سبک دنیای بزرگی است. صنعت مد و مد به گونه ای است که لباس و ظاهری که اکنون دارید ممکن است سال آینده کاملاً زشت به نظر برسد زیرا قبلاً از مد افتاده است و دیگر کسی آن سبک را نمی پذیرد. باز هم، عجیب ترین چیز این است که در عرض پنج سال، همان گزینه می تواند دوباره ترند شود و دوباره به عنوان جذاب ترین سبک شناخته شود. این ماهیت مد است، می آید و می رود و کاملا موقتی است.

اگر رفتار، طرز لباس پوشیدن و سبک زندگی خود را با مد پیش ببرید (البته نه 100%) و از الگوهای جامعه پیروی کنید، در واقع به افزایش اعتماد به نفس و از طرفی به بهبود روحیه و تغییر کمک کرده اید. قدرت شما ثروت، آموزش و فرهنگ.

عید 1403 بسیار نزدیک است و بسیاری از خانم ها مشغول خرید عید خود هستند. اگر در این بین دوست دارید مد را دنبال کنید و لباس های فانتزی نخرید، حتما مقاله ما را دنبال کنید.

شلوار جین را با کمربند نپوشید، کهنه شده است!

شلوار جین با کمر کشسان یکی از راحت‌ترین شلوارها به حساب می‌آید، اما می‌تواند شما را مسن‌تر نشان دهد و ارتباط مستقیمی با افزایش سن دارد. شما خانم زیبا می توانید با پوشیدن شلوار جین ساق بلند به جای پوشیدن این مدل شلوار، استایل جوانتر و مدرن تری داشته باشید.

لباس های قدیمی

چه کسی دیگر لباس هایی با طرح های چاپ شده می پوشد!

در واقع هر الگوی خاص و جسورانه روی لباس می تواند نظر افراد را به خود جلب کند. اما می بینیم که برخی از طرح ها و الگوهای چاپی دقیقا برعکس عمل می کنند. طرح هایی مانند آناناس، رعد و برق، درخت نخل و … در اواسط سال 2010 بسیار پرطرفدار و مد روز بودند، تقریباً می توان گفت که از سال 2020 این سبک لباس ها تا حدودی قدیمی می شود و دیگر جسارتی نخواهد داشت.

اگر می خواهید دنبال روندها و مد باشید، پیشنهاد می کنیم از طرح های کلاسیک استفاده کنید زیرا به این راحتی از مد نمی افتند، مانند طرح های راه راه، نقطه چین و تارتان.

لباس های قدیمی

بسیاری از آیتم ها مینیمال می شوند. آرم تجاری یک روند نیست!

خوب، تا چند سال پیش مد بود که یک سگک بزرگ از برند مورد علاقه خود را روی لباس، کیف و کفش خود داشته باشید. اما اگر هنوز فکر می‌کنید که وجود لوگوهای تجاری بزرگ روی لباس و اکسسوری‌ها از عناصر جذاب استایل است، خوب باید بگوییم که حدود چهار سال پیش بود! این سبک ها دیگر محبوب نیستند و ظاهر شما را قدیمی می کنند!

لباس های قدیمی

لباس های ورزشی مخمل صدها سال پیش را نخرید!

من خودم یادم هست وقتی دبیرستان بودم یک ست ورزشی مخملی برای لباس ورزشی معلممان خریدم و احساس غرور کردم چون شیک ترین مدل بود. در ضمن الان طرفدار نداره!

تولید پارچه از آن سال تا کنون بسیار تغییر کرده است و این روزها شاهد آن هستیم که برای دوخت این نوع لباس ها از پارچه هایی مانند رشته، اسکوبا، نخی، اسپندکس و دورس با طرح های ساده و بسیار مناسب برای ذائقه استفاده می شود. از زنان جوان

لباس های قدیمی

رنگ های نئون دیگر مورد توجه نیستند!

رنگ‌های نئونی که آن‌ها را با نام‌هایی مانند شبتابی، شبرنگ و شبنما نیز می‌شناسیم، رنگ‌های روشن، بسیار روشن و شفافی هستند که می‌توانند در شب روشن شوند و مانند یک لامپ عمل کنند. این رنگ ها همچنان جالب هستند اما دیگر جذاب نیستند! چون حدود یک دهه پیش مد بود و حالا این روزها توصیه می کنیم از اکسسوری های کوچک نئونی که در حال تبدیل شدن به یک ترند هستند استفاده کنید. البته مراقب باشید زیاده روی نکنید.

لباس های قدیمی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=223512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.