افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

لباس های مد پاییز 2023 که اگر نداشته باشید شغل دارید / شهر را با این ها زیبا کنید

  • کد خبر : 111182
لباس های مد پاییز 2023 که اگر نداشته باشید شغل دارید / شهر را با این ها زیبا کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه خیلی ها ابتدایی ترین قوانین مد و لباس را می دانند و این شاید به دلیل گسترش شبکه های مجازی مانند اینستاگرام باشد چرا که مثلا در این فضا حداقل یک بار با پست های مرتبط مواجه می شوید. شیک و مد روز، متوجه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه خیلی ها ابتدایی ترین قوانین مد و لباس را می دانند و این شاید به دلیل گسترش شبکه های مجازی مانند اینستاگرام باشد چرا که مثلا در این فضا حداقل یک بار با پست های مرتبط مواجه می شوید. شیک و مد روز، متوجه شدیم که آنها در مورد پوشیدن لباس صحیح و ترکیب آن با لباس های دیگر صحبت می کنند، بنابراین ما جذب این موضوع شدیم. حال در این مقاله قصد داریم در مورد لباس های پاییزی با شما صحبت کنیم که با توجه به اینکه در این فصل هستیم می تواند برای بسیاری از ما جذاب و مهم باشد.

اول از همه باید به جنس این لباس ها توجه کنیم زیرا پارچه آنها باید بتواند ما را گرم نگه دارد و از طرفی چون در این فصل هوا سرد و گرم است این لباس ها نباید به گونه ای باشد که وقتی هوای پاییز کمی گرم می شود، احساس گرما می کنند. در مرحله بعد باید آن لباس ها را انتخاب کنید که ترکیب رنگ آنها برای این فصل مناسب است و اینجاست که بحث زیبایی و البته سلیقه شما در استایل شروع می شود که دوست دارید کدام یک را راحت تر بپوشید. و اسپرت، یا رسمی و زنانه. اکنون تعدادی از مهم ترین لباس های پاییز را معرفی می کنیم.

انواع شلوار جین تیره لباس پاییزی.

یکی از گزینه هایی که می تواند هر کسی را باور کند که پاییز فرا رسیده است، انتخاب شلوار جین تیره است. برای رنگ آمیزی این شلوار می توانید یک سری رنگ های خنثی مانند خاکستری، مشکی یا آبی تیره را انتخاب کنید و بتوانید به راحتی آن ها را با بافت ها و رنگ های مختلف ترکیب کنید. اگر می خواهید شلوار جین شما بیشتر در استایل شما به چشم بیاید، می توانید شلوارهایی به رنگ سبز زیتونی، قهوه ای شکلاتی، نارنجی یا قرمز تیره انتخاب کنید و سپس پارچه و لباس خود را از میان رنگ های خنثی انتخاب کنید.

لباس های پاییزی

ساق لباس پاییزی

امروزه می‌توانید در هر زمانی از سال شلوار لی بپوشید، زیرا این مدل‌های روکش برای نشان دادن یک استایل غیررسمی غیررسمی و ظریف مناسب هستند. با شلوار لی می توانید بهترین استایل های رسمی و غیررسمی را داشته باشید و این روزها که به هوای سرد نزدیک می شویم می توانید از ساق های خزدار نیز استفاده کنید. در این فصل می‌توانید شلوار لی را با گرمکن، تی‌شرت‌های یک تکه یا کت گرم ست کنید، همچنین برای رفتن به باشگاه می‌توانید یک هودی با ساق و جوراب‌های بلند بپوشید تا جوراب‌ها به وسط پاهایتان برسد.

بسته به استایلتان، اگر استایل رسمی‌تر است، می‌توانید کفش‌های لوفر مخملی یا چکمه‌های بلند تا روی زانو را انتخاب کنید.

لباس های پاییزی

کت جین لباس پاییزی.

کت‌های جین سبک‌تر از کت‌های پشمی و سنگین‌تر از لباس‌های بافتنی پشمی هستند، که باعث می‌شود نه تنها برای پاییز بلکه برای زمستان نیز یکی از بهترین‌ها باشند. می توانید کت جین را که برش و رنگ روشنی دارد با بافت پشمی سفید یا تی شرت به خوبی ترکیب کنید و اگر می خواهید استایلی رسمی ایجاد کنید می توانید به دنبال کت های جین در رنگ های آبی تیره یا مشکی باشید. برش.

لباس های پاییزی

ژاکت با آستین های حلقه دار از لباس های پاییزی.

اگر به دنبال یک لباس گرم و در عین حال بسیار شیک هستید که بتوانید آن را در این فصل انتخاب کنید، کت های بدون آستین را فراموش نکنید و آنها را به کمد لباس خود اضافه کنید. یکی از مزیت های این نوع کاپشن تنوع رنگ زیاد آن است البته بهتر است رنگ های خنثی را انتخاب کنید تا بتوانید آن ها را با سایر لباس ها راحتتر ترکیب کنید. این کاپشن ها را می توانید به راحتی با شلوار لی، گرمکن، هودی، شلوار جین و انواع شلوار جین ست کنید.

لباس های پاییزی

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=111182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.