افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

لباس هایی که ما را چاق نشان می دهند / برای شما که لاغر هستید و می خواهید چاق به نظر برسید عالی است.

  • کد خبر : 113485
لباس هایی که ما را چاق نشان می دهند / برای شما که لاغر هستید و می خواهید چاق به نظر برسید عالی است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- استایل و لباس مناسب تا حد زیادی می تواند ایرادات و عیوب ما را پنهان کند و برعکس این نیز صادق است که تعدادی از لباس هایی که انتخاب می کنیم نه تنها عیوب ما را پنهان می کنند و نمایان می کنند، بلکه حتی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- استایل و لباس مناسب تا حد زیادی می تواند ایرادات و عیوب ما را پنهان کند و برعکس این نیز صادق است که تعدادی از لباس هایی که انتخاب می کنیم نه تنها عیوب ما را پنهان می کنند و نمایان می کنند، بلکه حتی اغراق آمیزتر از آن هستند. آنها همچنین نشان می دهند که این می تواند زیبایی ما را بسیار کم کند، از این نظر مایلیم لباس هایی را به شما ارائه دهیم که ما را چاق نشان می دهد، آن دسته از دوستانی هستند که کمی لاغر هستند و دوست دارند چاق تر به نظر برسند. با او همراه شوید و برعکس آن دوستانی که کمی احمق هستند از آنها دوری کنند و به لیست سیاه آنها بروند!

پس در مورد لباس هایی که چاق به نظر می رسند باید به این نکته توجه کنیم که با ساده ترین پارچه می توان تغییری در حجم واقعی بدن خود ایجاد کرد و همه اینها به دلیل خطای دیدی است که رخ می دهد. به عنوان مثال.پس برای داشتن یک استایل خوب علاوه بر اینکه شما را شیک و زیبا نشان می دهد باید به این نکات به اصطلاح فنی نیز توجه کنید که می تواند شما را زیباتر و زیباتر نشان دهد. حال قصد داریم ویژگی های لباس هایی را که باعث چاق به نظر رسیدن ما می شوند را به شما بگوییم که بسته به جثه بدن خود باید کدام یک را انتخاب کنید یا از آن اجتناب کنید، پس با ما همراه باشید.

شلوارهای تنگ یکی از لباس هایی است که ما را چاق نشان می دهد

اگر پاهایتان باریک است و می‌خواهید پرتر به نظر برسند، می‌توانید به سراغ شلوارهایی بروید که تنگ هستند و از جین یا جین ساخته شده‌اند، زیرا این شلوارها می‌توانند به همان اندازه که پاهای شما را در قسمت‌های ساق و ران‌ها بیشتر نشان دهند، تنگ باشند. پر از معمول بنابراین برعکس این مبحث است که پوشیدن شلوارهای تنگ و لوله‌ای برای آن دسته از افرادی که ساق‌های پر دارند توصیه نمی‌شود، زیرا به این ترتیب می‌توانید چاق‌تر به نظر برسید، باید به دنبال شلوار راسته، برش بوت یا مامان فیت باشید.

البته شلوارهای برزنتی می توانند شما را چاقتر از آنچه هستید نشان دهند، زیرا پارچه آن ضخیم است، بنابراین توجه به پارچه در انتخاب لباس بسیار مهم است. علاوه بر این، برای افراد چاق که می خواهند لاغرتر به نظر برسند، پوشیدن شلوارهای گشاد و نخی در تابستان می تواند بسیار مناسب باشد، زیرا شما را بزرگ نشان می دهد.

لباس هایی که ما را چاق نشان می دهند

لباس های پارچه ای ضخیم نمونه ای از لباس هایی است که ما را چاق نشان می دهد.

چون در پاییز هستیم و تا مدتی دیگر زمستان فرا می رسد، بسیاری از ما قصد داریم لباس بافتنی بپوشیم و مشخص است که لباس بافتنی از نخ است و نخ ها انواع مختلفی دارند، برخی ظریف و ظریف و برخی دیگر ضخیم. ، و درشت هستند و معلوم است که آن لباس هایی که با نخ های کلفت بافته می شوند ظاهر بزرگ تری دارند و به همین دلیل با اندام هرکسی سازگار می شوند. لباس ها بدن را بزرگتر و چاق تر نشان می دهند، بنابراین برای افراد لاغر که می خواهند چاق تر به نظر برسند بسیار مناسب است، در حالی که افراد چاق باید به دنبال لباس هایی باشند که با نخ ظریف بافته شده اند تا در فصل سرد لاغرتر به نظر برسند.

لباس هایی که ما را چاق نشان می دهند

لباس های با رنگ روشن همان چیزی است که ما را چاق نشان می دهد.

علاوه بر سبک پوشش، رنگ های آن نیز می تواند در چاق یا لاغر به نظر رسیدن ما تاثیر بسزایی داشته باشد. یکی از مهم ترین نکات در این زمینه این است که لباس هایی با رنگ های شاد و روشن اندام شما را بزرگتر نشان می دهد که برای افراد لاغر خوب است، البته این بدان معنا نیست که افرادی که اندام درشتی دارند فقط می خواهند لاغر به نظر برسند. . به سراغ رنگ های تیره و افسرده بروید و اگر این افراد علاقه مند به خرید لباس هایی با رنگ های روشن هستند، می توانند به برش های خود توجه کنند و وسواس لازم را به خود اختصاص دهند تا دوخت و برش این موضوع را نیز پوشش دهد. عناصر تیره در کنار عناصر روشن می توانند مفید باشند.

لباس هایی که ما را چاق نشان می دهند

لباس های چاپ شده یکی از لباس هایی است که ما را چاق نشان می دهد

مراقب باشید در مواردی که به دنبال پارچه برای لباس هستید یا لباس های آماده می خرید، خرید آن پارچه ها و لباس هایی که طرح دارند می تواند شما را چاق تر نشان دهد، بنابراین برای افرادی که می خواهند چاق به نظر برسند ایده آل است. برای لاغر به نظر رسیدن باید از خرید آنها پرهیز کنید، به عنوان مثال یکی از لباس هایی که می تواند شما را چاق تر نشان دهد، لباس های چهارپایی است که هم خانم ها و هم آقایان می پوشند. اگر جثه‌ای درشت دارید و می‌خواهید لباس‌های چاپی مانند گل بپوشید، می‌توانید سارافون ساده داشته باشید و سارافون‌های گلدار یا چاپی کنار آن را انتخاب کنید.

لباس هایی که ما را چاق نشان می دهند

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=113485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.