افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

لباس هایی که ما را لاغر نشان می دهند / از غیر رسمی گرفته تا رسمی، شما می توانید با هر سبکی یک باربی باشید

  • کد خبر : 111235
لباس هایی که ما را لاغر نشان می دهند / از غیر رسمی گرفته تا رسمی، شما می توانید با هر سبکی یک باربی باشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه چاقی و لاغری به یک معضل بسیار بزرگ تبدیل شده است و افراد زیادی به دنبال این هستند که چگونه با اضافه وزن خود مبارزه کنند، اما این مسیر برای رسیدن به نتیجه، پشتکار زیادی می خواهد و گاهی مهمانی یا قرار ملاقات می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه چاقی و لاغری به یک معضل بسیار بزرگ تبدیل شده است و افراد زیادی به دنبال این هستند که چگونه با اضافه وزن خود مبارزه کنند، اما این مسیر برای رسیدن به نتیجه، پشتکار زیادی می خواهد و گاهی مهمانی یا قرار ملاقات می خواهد. شما لاغرتر از آنچه هستید به نظر می رسید، راه حل چیست؟ چه کاری باید انجام دهید؟ در چنین مواقعی بهتر است به دنبال لباس هایی باشید که ما را لاغر نشان می دهند، زیرا با کمک آن ها می توانیم در کسری از ثانیه و با یک لمس آوانگارد، مسیر طولانی رژیم را پشت سر بگذاریم. مجی، ما لاغر و کشیده به نظر می رسیم و واقعاً می توانیم با استایل خود بدرخشیم.

اما انتخاب همان لباس هایی که ما را لاغر نشان می دهند، فرآیند مهمی در پیش دارد، زیرا تنها نکته مهم در این زمینه نباید لاغر نشان دادن ما باشد، بلکه این لباس ها نیز باید زیبا باشند و هر دو گزینه را به طور همزمان در بر گیرند. لاغری را به ما هدیه می دهند، استایل ما را هم می درخشند، البته از آنجایی که این موضوع بیشتر برای خانم ها مطرح است، مخاطبان ما هم خانم ها هستند و حالا به سراغ لباس هایی می رویم که ما را لاغر نشان می دهند. برای شما مفید است، پس با ما همراه باشید.

آنها لباس مشکی شما را زیبا جلوه می دهند.

اولین راهی که به شما پیشنهاد می کند با استفاده از آن در استایل خود لاغرتر به نظر برسید این است که لباس مشکی بپوشید، البته می توانید همیشه لباس مشکی بپوشید، ممکن است شما را خسته کند، اما اگر اضافه وزن دارید، می توانید لباس های تیره دیگری را انتخاب کنید. رنگ هایی مانند خاکستری، زغالی و آبی سرمه ای برای لاغرتر به نظر رسیدن و به خاطر داشته باشید که اگر استایل شما یک طرفه و تک رنگ باشد، در این رنگ ها لاغرتر به نظر خواهید رسید. همچنین می توانید از کمربندهای پهن برای کمر خود استفاده کنید تا باریکتر به نظر برسد.

لباس هایی که ما را لاغر نشان می دهند

برو سراغ تی شرت هایی که باید برای باربی دیده شوند

اگر کمی اضافه وزن دارید و گردنتان کمی گشاد و کوتاه است، پیراهن یقه اسکی نپوشید، زیرا گردن شما را چاق تر نشان می دهد. با انتخاب پیراهن هایی که برش و یقه مناسبی دارند می توانید خود را با ظرافت بیشتری نشان دهید، بنابراین برای این کار بهتر است پیراهن هایی را انتخاب کنید که یقه بلند دارند و بلوزهایی را انتخاب کنید که استخوان ترقوه و یقه را نشان می دهند. به طور کلی باید بگوییم که آن دسته از لباس هایی که یقه هایشان بازتر است، شما را لاغرتر نشان می دهد، در مورد آستین ها نیز می توان سه ربع یا بلند باشد تا بازوهایتان بلندتر به نظر برسند.

لباس هایی که ما را لاغر نشان می دهند

شلوار و کمربند مناسب که شما را لاغرتر نشان می دهد.

در مورد شلوار و کمربند مناسب باید گفت که این دو عنصر نمی توانند سایز بدن شما را تغییر دهند، اما می توانند پاهای شما را بلندتر نشان دهند که لاغرتر به نظر می رسند، ظریف تر به نظر می رسند، به همین دلیل توصیه می شود که این افراد کسانی که می خواهند لاغرتر به نظر برسند باید شلوارهای کمر بلند را انتخاب کنند. برای مدل شلوار می توانید شلوار جین گشاد و راسته را انتخاب کنید زیرا چربی پاهای شما را نشان نمی دهد. بستن کمربند، چه نازک و چه پهن، کمر شما را لاغرتر نشان می دهد.

لباس هایی که ما را لاغر نشان می دهند

مدل دامن هایی که با پوشیدن آن ها می توانید زیباتر به نظر برسید

در میان انواع دامن های زنانه که وجود دارد، برخی از مدل های آن برای افرادی که علاقه دارند اندام لاغرتر خود را با پوشیدن دامن به رخ بکشند، بسیار مناسب است، از جمله دامن های ماکسی، دامن مدادی و دامن های میدی، دامن های خیلی کوتاه و تقریبا بالاتر از لاس. زانو ممکن است گزینه خوبی برای زنان چاق نباشد. دامن های مدادی و میدی در قسمت کمر باریک و در قسمت باسن کمی گشادتر هستند به همین دلیل شما را لاغرتر نشان می دهند و از نظر قد باید تا زانو یا وسط ساق پا برسند.

لباس هایی که ما را لاغر نشان می دهند

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=111235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.