افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

لباس هایی که خانم ها دوست دارند برای آقایان بپوشند / طعم دهه 20 را تایید می کنید یا نه؟

  • کد خبر : 126868
لباس هایی که خانم ها دوست دارند برای آقایان بپوشند / طعم دهه 20 را تایید می کنید یا نه؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- یک قانون نانوشته وجود دارد که خانم ها برای خانم ها لباس می پوشند و تلاش می کنند در زیبایی از یکدیگر پیشی بگیرند و برای مردها مهم نباشند! خب تا حدی حق با آنهاست چون مردها کمی نسبت به این مسائل بی توجه هستند […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- یک قانون نانوشته وجود دارد که خانم ها برای خانم ها لباس می پوشند و تلاش می کنند در زیبایی از یکدیگر پیشی بگیرند و برای مردها مهم نباشند! خب تا حدی حق با آنهاست چون مردها کمی نسبت به این مسائل بی توجه هستند و آنقدر که باید توجه نمی کنند و شاید هم اصلاً توجه نمی کنند. خوب، در این بین، مردانی که متوجه می شوند بسیار جذاب و حتی جذاب تر به نظر می رسند، مردانی هستند که برای استایل خود ارزش قائل هستند، به همین دلیل می خواهیم در مورد لباس هایی صحبت کنیم که خانم ها دوست دارند مردان بپوشند.

البته امروزه بسیاری از سبک ها به سمت اسپرت می روند اما در این بین سلیقه ها متفاوت است و از بین لباس هایی که خانم ها دوست دارند آقایان بپوشند، برخی لباس های رسمی و نیمه رسمی و برخی دیگر استایل های کژوال را ترجیح می دهند. ، اما اکنون در میان سلایق مختلف می خواهیم چند مدل را به شما بگوییم که خیلی ها آنها را دوست دارند و حتما با ما موافق خواهید بود، آنها دوست دارند مردانه بپوشند.

شلوار جین و تی شرت سفید برای آقایان بهترین هستند.

یکی از لباس هایی که خانم ها دوست دارند آقایان بپوشند، شلوار جین است، اما نه هر شلوار جین، یعنی خیلی از خانم ها معتقدند که شلوار جین خیلی تنگ یا خیلی گشاد، ظاهر مردان را زیبا نمی کند و حتی آنها را زشت نشان می دهد. در ضمن باید به دنبال شلوار جین مناسب باشند و قد این شلوار طوری باشد که قوزک پا مشخص نباشد. بنابراین مردان باید شلوارهایی بپوشند که نه خیلی گشاد و نه تنگ باشد تا جذاب تر و مردانه به نظر برسند و با این تکه لباس می توانند پیراهن سفید را انتخاب کنند که انتخاب کاملا هوشمندانه ای است.

لباس هایی که خانم ها دوست دارند مردان بپوشند

کت و شلوارهای رسمی هر پسری را مرد می کند

مهمترین چیز در مورد کت و شلوار تناسب آن است، یعنی هر چقدر هم که یک مرد برای کت و شلوارش خرج کند، تناسب او در آن کت و شلوار مهمتر است، یعنی کت و شلوار متناسب با اندام. حتی اگه 20 میلیون هم بشه ارزش نداره. بسیاری از آقایان در بازار نمی توانند کت و شلوار مناسب خود را پیدا کنند، بنابراین توصیه ما به این افراد این است که به خیاط مراجعه کنند و لباس های خود را با توجه به ویژگی های اندام خود اندازه گیری کنند و خیاط نیز نقاط قوت اندام آنها را با لباس هماهنگ کند. نقاط ضعف را برجسته و پوشش دهید.

شخصی بودن کت و شلوارهای مردانه برای خانم ها جذابیت بیشتری دارد. البته رنگ کت و شلوار خیلی مهم است، باید با رنگ پوست فرد همخوانی داشته باشد و اندام او را بد جلوه ندهد، مثلاً اگر چاق است رنگ های روشن نپوشید تا چاقتر به نظر برسد.

لباس هایی که خانم ها دوست دارند مردان بپوشند

هنلی آستین بلند مناسب برای آقایان و مورد علاقه خانم ها.

شاید مدل پیراهن هنلی را دیده باشید اما اسم آن را نمی دانستید، هنلی به طور کلی به پیراهنی هایی گفته می شود که یقه ندارند و روی آن دکمه دارند و طول این قسمت به اندازه ای است که یک تا پنج دارد. دکمه ها. شاید برایتان جالب باشد که بدانید هنلی از نام شهری در انگلستان گرفته شده است. هنلی می تواند هم آستین کوتاه و هم آستین بلند باشد، اما آستین بلند بیشتر طرفدار دارد و شبیه یک ژاکت با یقه بلند است، بنابراین اگر آقایان ورزشکار و خوش اندام هستند، می توانند آن را با این مدل لباس بپوشند. همه چیز را به رخ بکشید، به همین دلیل است که برای ورزشکار بودن بسیار مهم است که لباس مناسب برای مردان پیدا کنید.

لباس هایی که خانم ها دوست دارند مردان بپوشند

کلاه یکی از اکسسوری های جالبی است که آقایان باید در انتخاب آن دقت کنند.

یکی از بهترین اکسسوری هایی که آقایان می توانند از آن استفاده کنند کلاه است که به جرأت می توان گفت استایل هر مردی دستخوش تغییرات زیادی می شود و می تواند او را از دیگران متمایز کند و او را بیشتر متمایز کند و اگر درست انتخاب کرده باشند از آن خوششان می آید. . به شدت

لباس هایی که خانم ها دوست دارند مردان بپوشند

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.