افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

لباس ماموران اورژانس تهران تغییر کرد

  • کد خبر : 181820
لباس ماموران اورژانس تهران تغییر کرد

به گزارش رکنا، اسماعیل فراهانی درباره تغییر لباس نیروهای عملیاتی اورژانس تهران وی گزارش داد و اظهار داشت: نیروهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی با استفاده از پارک عملیاتی اورژانس که شامل موتور لانچر، اتوبوس پزشکی، هوایی آمبولانس است، در شرایط مختلف جوی در سطح شهر و جاده، شبانه روز به شهروندان خدمات اورژانسی ارائه می […]

به گزارش رکنا، اسماعیل فراهانی درباره تغییر لباس نیروهای عملیاتی اورژانس تهران وی گزارش داد و اظهار داشت: نیروهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی با استفاده از پارک عملیاتی اورژانس که شامل موتور لانچر، اتوبوس پزشکی، هوایی آمبولانس است، در شرایط مختلف جوی در سطح شهر و جاده، شبانه روز به شهروندان خدمات اورژانسی ارائه می کنند. . ، و غیره.؛ زیرا لباس های قدیمی نیروهای اضطراری به خوبی به شرایط عملیاتی پاسخ نمی دادند. تصمیم گرفتیم برای نیروهای عملیاتی یونیفرم جدیدی طراحی کنیم که همکاران بتوانند با سهولت بیشتری در فضاهای مختلف که ماموریت را انجام می دهند استفاده کنند.

وی درباره ویژگی های لباس جدید نیروهای اورژانس تهران توضیح داد: تیشرت آبی سرمه ای با نشان اورژانس روی بازو، سینه و پشت طراحی شده است. چون این لباس دکمه ندارد، سرعت عمل نیروها را برای آماده سازی و انجام عملیات اضطراری افزایش می دهد. همچنین شکل شلوار پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی تغییر یافت و شلوار کتان 6 جیب طراحی شد که جیب های آن برای قرار دادن برخی وسایل و وسایل ضروری مناسب است. این شلوار همچنین به رنگ آبی سرمه ای است و برای ایمنی کارمندان، دارای نوارهای منعکس کننده نور است.

فراهانی افزود: ژاکت نیروهای اورژانس قبلاً فلورسنت و آبی بود که اکنون با کت آبی سرمه ای جایگزین شده است که علامت اورژانس را روی بازو، سینه و پشت گردن دارد و برای ایمنی بیشتر دارای نوارهای فلورسنت است. از کارکنان

وی با بیان اینکه دو مدل کفش زمستانی و تابستانی با توجه به تفاوت شرایط اقلیمی در فصول سرد و گرم سال برای چابکی و راحتی نیروها با این کفش طراحی و عرضه شده است. وی بیان کرد: همچنین برای نیروهای اورژانسی که در مناطق برفی کار می کنند یک جفت چکمه طراحی شده تا در مناطق برفی و صعب العبور از آن استفاده کنند.

معاون فنی و عملیات اورژانس استان تهران با بیان اینکه لباس اورژانس بانوان همان شکل قبلی است و تغییری نکرده است، گفت: لباس فرم اورژانسی بانوان است. اضطراری در برخی موارد از این فرم استفاده می کند. همچنین قرارگاه نیروهای متولی عملیات از لباس قدیمی نیروهای اورژانس استفاده خواهد کرد.

فراهانی با بیان اینکه تغییر لباس نیروهای اورژانس در استان تهران انجام شد، گفت: احتمالا تا یک سال آینده این مدل در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.