افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

لباس خواستگاری/ زنگ بزن بهش بگو من لباسمو انتخاب کردم فردا میای خواستگاری یا برش؟

  • کد خبر : 176855
لباس خواستگاری/ زنگ بزن بهش بگو من لباسمو انتخاب کردم فردا میای خواستگاری یا برش؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- چقدر به معجزه استایل و استایل اعتقاد دارید، یعنی فکر می کنید با لباس خوب چقدر می توانید روی دیگران تأثیر بگذارید؟ مثلا تصور کنید قرار کاری دارید می روید و خیلی مهم است که قرار ملاقات خوب پیش برود، چگونه برای این تاریخ استایل […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- چقدر به معجزه استایل و استایل اعتقاد دارید، یعنی فکر می کنید با لباس خوب چقدر می توانید روی دیگران تأثیر بگذارید؟ مثلا تصور کنید قرار کاری دارید می روید و خیلی مهم است که قرار ملاقات خوب پیش برود، چگونه برای این تاریخ استایل شیک بپوشید؟مثلاً آیا لباس های گلدار و شلوار زیپ دار می پوشید یا بدانید که باید از رنگ هایی استفاده کنید که به شما احساس آرامش می دهد و در طرف مقابل اعتماد ایجاد می کند، مانند آبی سرمه ای حضور داشته باشید و البته باید از رنگ های خنثی استفاده کنید و حتی از عطر استفاده نکنید یا از این موضوع اطلاعی ندارید. خوب، اگر در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری دارید، می توانید مقاله ما در مورد خواندن لباس مناسب برای مصاحبه شغلی را مطالعه کنید.

اما در این مقاله می خواهیم در مورد یکی از مهمترین و شیرین ترین اتفاقات زندگی یک زن یعنی روز خواستگاری صحبت کنیم و البته خواستگاری و تبادل بایدها و نبایدها بر عهده سالمندان است. و شما. می خواهیم در مورد لباس خواستگاری به شما بگوییم، بیایید صحبت کنیم و شما را راهنمایی کنیم، زیرا این روزها نمی گذارند همه خواستگاری ها به خانه بروند و وقتی خواستگاری را قبول می کنند، خانواده دختر می خواهند بگویند کمی جدی تر است و این پیشنهاد ممکن است تا آخر عمر در آرشیو خاطرات خوش شما باقی بماند، به همین دلیل مهم است. چه نوع لباسی را برای پوشیدن در این روز انتخاب می کنید؟ ما نکاتی را برای انتخاب خوب به شما ارائه کرده‌ایم، پس به کار خود ادامه دهید. با ما.

لباس مناسب برای خواستگاری چگونه باید باشد؟

سعی کنید لب های پیشنهادی خود را با استایل خود هماهنگ کنید، یعنی در این روز لباس هایی را که قبلاً امتحان نکرده اید، امتحان نکنید، زیرا ممکن است به نتایج جالبی نرسید و از آنجایی که ممکن است استرس داشته باشید، در صورت داشتن یک انتخاب لباس نامناسب هیچ ضرری به شما نمی رساند خوب و در دقیقه 90 خاطره بدی ایجاد می کنید پس اول از همه مطمئن شوید که چه لباسی با اندام شما می آید و به سلیقه خود توجه کنید، مثلا اگر سبکی کژوال دوست دارید مدل مو و احساس راحتی بیشتر با آنها، به طور ناگهانی یک مدل رسمی را انتخاب نکنید.

البته لباس پیشنهادی نباید خیلی کژوال یا خیلی رسمی باشد، در واقع باید به دنبال لباسی باشید که راحت باشد و حالت غیر رسمی داشته باشد، بنابراین می توانید لباس هایی مانند بلوز و دامن، بلوز و شلوار، ژاکت را انتخاب کنید. . و شلوار یا پیراهن بلند را برش دهید. برای شال و روسری، جعبه های بزرگی را انتخاب نکنید که برداشتن آنها سخت است و مراقب نظم دادن به آنها باشید.

برای خواستگاری لباس بپوش

در نهایت و در پایان همه این موارد، باید لباسی را انتخاب کنید که در آن احساس اعتماد به نفس و راحتی بیشتری داشته باشید، به طوری که کل مراسم را با خاطره یک لباس و آنچه می خواهید مسموم کند. ارزشش را ندارد و بهتر است زیاد مشورت نکنید، اگر متوجه شدید که بین نظرات مختلف سرگردان هستید، به خودتان اعتماد کنید.

برای خواستگاری لباس بپوش

برای خواستگاری لباس بپوش

رنگ مناسب برای لباس عروس

در زمینه لباس رسمی زنانه، فرقی نمی کند که به دنبال لباس عروس هستید یا لباس عروس، باید به یک نکته توجه داشته باشید و آن این است که لباسی را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید و بهتر است این لباس را انتخاب نکنید. این خطر را در شب عروسی خود بپذیرید، آن را نخرید زیرا می خواهید رنگ های جدید را امتحان کنید یا صرفاً به این دلیل که یک رنگ به یک ترند تبدیل شده است، زیرا رنگ ها روانشناسی خاص خود را دارند و می توانند ناخودآگاه احساساتی را ایجاد کنند که شما دوست ندارید. در ذهن خانواده داماد، بنابراین چه رنگی که دوست دارید به نظر شما خوب است و در عین حال سنگین است.

البته هیچ کس دوست ندارد در شب خواستگاری با استایل خود زشت به نظر برسد، فقط این را بگوییم که اگر اضافه وزن دارید و می خواهید لاغرتر به نظر برسید، رنگ های خیلی روشن را انتخاب نکنید زیرا شما را چاق می کنند. . و برعکس، یعنی اگر لاغر هستید و می‌خواهید پرتر به نظر برسید، رنگ‌های روشن را انتخاب کنید و از پوشیدن رنگ‌های تیره که شما را استخوانی نشان می‌دهند، خودداری کنید.

برای خواستگاری لباس بپوش

برای خواستگاری لباس بپوش

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.