افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

لباس برای اندام گلابی شکل/چهارشانه، اما وقتی اینطور پوشیده می شود اصلاً متعادل به نظر نمی رسد.

  • کد خبر : 312862
لباس برای اندام گلابی شکل/چهارشانه، اما وقتی اینطور پوشیده می شود اصلاً متعادل به نظر نمی رسد.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- نکات زیادی وجود دارد که در نهایت شما را شیک نشان می دهد، یعنی به طور کلی با رعایت یک سری از بایدها و نبایدها ظاهری شیک خواهید داشت، مثلا یکی از آنها پیروی از ترندها است. منظور از روز این است که باید به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- نکات زیادی وجود دارد که در نهایت شما را شیک نشان می دهد، یعنی به طور کلی با رعایت یک سری از بایدها و نبایدها ظاهری شیک خواهید داشت، مثلا یکی از آنها پیروی از ترندها است. منظور از روز این است که باید به مد روز در استایل هایی که می پوشید توجه کنید و بدانید که چه چیزی در بازار بورس آمده است تا اگر با سلیقه شما مطابقت دارد به سراغ آنها بروید تا استایل خود را امروزی و مدرن نشان دهید. به عنوان مثال، اگر می خواهید شال بخرید، از بین شال های مد مدل 1403 شبیه به یک فرد شیک پوش به نظر برسید که یکی از ساده ترین کارها برای او تنوع بخشیدن و امتحان لباس های جدید در استایل شماست.

حالت بعدی که شما را به داشتن ظاهری خوب سوق می‌دهد این است که اطلاعاتی در مورد اینکه چه چیزی به شما می‌آید و چه چیزی مناسب نیست، داشته باشید، بنابراین برای این منظور نمی‌توانید چندین سال وقت صرف کنید تا لباس‌های مختلف را امتحان کنید تا اینکه در نهایت لباسی را پیدا کنید که مثلاً برای شما مناسب است. اگر چاق هستید باید بدانید که کدام استایل به شما می آید و برای این کار می توانید از اینترنت کمک بگیرید مثلا یکی از سبک هایی که برای شما پیشنهاد می شود استایل تک رنگ یا تک رنگ است که می تواند باعث شود نشان دهید که خودتان هستید. قد بلندتر و لاغرتر از شما هستند البته باید خصوصیات ظاهری و ظاهری خود را نیز به خوبی بشناسید و به آنها توجه کنید تا لباس مناسبی برای آنها پیدا کنید، مثلاً اگر می دانید فرم بدن شما بله است. به شکل گلابی، باید به دنبال لباس هایی با گلابی شکل باشید در این مطلب تعدادی از این مدل لباس ها را به افرادی که این فرم را دارند معرفی کرده ایم پس با ما همراه باشید.

شلوار جین مناسب برای افراد گلابی شکل.

آن دسته از افرادی که اندام گلابی شکل دارند، قسمت پایین تنه آنها بزرگتر از بالاتنه است، بنابراین انتخاب شلوار برای آنها اهمیت بیشتری دارد، زیرا باید آن شلوارهایی را انتخاب کنند که شما را خوش فرم و چاق نشان می دهد. عرق نشان ندهید و به بدن خود تعادل بدهید. خب اول از همه باید بگوییم که از جین گرفته تا پارچه ای از هر نوع شلوار تنگ نخرید و به هیچ عنوان نپوشید چون این مدل از برند است. شلوار، آنها حتی سهولت حرکت را از شما می گیرند. علاوه بر این باید آن دسته از شلوارهایی را که چین دار یا کمر بلند هستند و جیب دارند، اصولاً شلوارهای گشاد مانند شلوارهای گشاد و نیمه گشاد و همچنین شلوارهای گشاد را دور بریزید. شلوارهای راسته بهترین گزینه هستند، بنابراین می توانید با خیال راحت به سراغ آنها بروید.

لباس برای بدن گلابی

بهترین مانتو برای خانم های گلابی شکل.

یکی از مهم ترین نکات در تیپ و استایل خانم ها انتخاب مانتو مناسب است که باید با توجه به فرم اندام انتخاب شود چرا که کت ها پوشش اصلی و عالی محسوب می شوند که هر دو قسمت رویی را می پوشاند. بدن به عنوان بخشی از پایین. بدن در انتخاب صحیح آنها بسیار دقت کنید.

در حال حاضر، برای کسانی که اندامی گلابی شکل دارند، توصیه ما این است که کت های بلندی را انتخاب کنند که پاها و باسن را بپوشاند. اگر کت انتخابی شما دارای طرح هایی مانند جیب، گلدوزی و طرح های چاپی در قسمت رویه باشد، خیلی بهتر است، زیرا به این ترتیب دو نیم تنه شما متعادل می شود و چهار شانه خواهید داشت. در مورد مدل، می‌توانید کت‌ها یا کت‌های سایز بزرگ را انتخاب کنید که گزینه‌های ظریفی هستند.

لباس برای بدن گلابی

پیراهن مناسب برای اندام گلابی شکل.

ما در زمانی زندگی می کنیم که لباس های تنگ کاملاً از مد افتاده و در عوض لباس های گشاد و گشاد بسیار محبوب هستند که برای کسانی که اندامی گلابی شکل دارند ایده آل است. افراد نباید لباس یا لباس تنگ بپوشند. در بالاتنه نه پایین تنه خب در مورد شلوار گفتیم چرا اما حالا در مورد پیراهن باید بگوییم که اگر اندامی گلابی شکل داشته باشید بالاتنه شما را کوچکتر نشان می دهد. با لباس های تنگ از طرفی قسمت پایینی بدن بزرگتر به نظر می رسد و در نهایت تعادل بدن به هم می خورد، بنابراین برای بزرگتر نشان دادن قسمت بالای بدن بهتر است لباس های گشاد و گشاد را انتخاب کنید. کار در جلو داشته باشد. به عنوان مثال، جیب ها و آنها نیز دارای شانه های پف کرده خاصی هستند.

لباس برای بدن گلابی

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=312862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.