افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

لباسی که از سبک خارج شده است / شما به روندها باز نیستید ، حداقل آنها را در سال 2024 نپوشید

  • کد خبر : 175973
لباسی که از سبک خارج شده است / شما به روندها باز نیستید ، حداقل آنها را در سال 2024 نپوشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه همه دوست دارند زیبا و شیک باشند، اما شیک پوش بودن مستلزم این است که ترندهای سالی که در آن هستیم را بشناسیم و البته استایل ها را بشناسیم و برای خودمان استایلی شیک داشته باشیم، زیرا برخی از آنها دان روندها و مدهای […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه همه دوست دارند زیبا و شیک باشند، اما شیک پوش بودن مستلزم این است که ترندهای سالی که در آن هستیم را بشناسیم و البته استایل ها را بشناسیم و برای خودمان استایلی شیک داشته باشیم، زیرا برخی از آنها دان روندها و مدهای فعلی را دنبال نکنید، اما بروید و مدهای قدیمی را دنبال کنید که شاید حتی افرادی که از آن مدها پیروی می کنند دیگر زنده نباشند! مانند سبک وینتیج که برگرفته از دوران جنگ جهانی است و امروزه طرفداران زیادی دارد و خیلی ها دوست دارند بدانند چگونه یک استایل وینتیج داشته باشند.

البته همیشه بر اساس مد نیست، چون نمی توانید هر چیزی که مد است را تهیه کنید و وقتی دیگر مد نیست آن را دور بیندازید، زیرا مانند پوشیدن آنهاست و معلوم است که صرفه اقتصادی ندارد و سودی نخواهد داشت. شما از هیچ چیز خوشتان نمی آید، پس سعی کنید از بین مدهایی که فکر می کنید دائمی هستند، آنهایی را انتخاب کنید که به نوعی به شما برچسب ترند می دهند همیشه روی پیشانی آنها خواهد بود، که البته این اتفاق به ویژه در موارد ابتدایی و ساده می افتد. لباس . . تا در مورد لباس های مد روز با شما صحبت کنم تا مدتی آن ها را نپوشید و حداقل به نظر نرسید که مد نیستید، پس با ما همراه باشید.

کفش هایی با زیره بلند از مد افتاده اند

این مدل از کفش ها در سال 2011 مد شد و طرفداران زیادی پیدا کرد، چند سالی است که مد شده اند و افراد زیادی از پوشیدن آن راضی هستند، می توان گفت جایگزین خوبی برای کفش های پاشنه معمولی هستند و همچنین محبوبیت بسیار بیشتری داشتند. . راحت تر و به نوعی باعث می شود شما بلندتر به نظر برسید، اما دنیای مد به این چیزها اهمیت نمی دهد و گاهی اوقات می تواند چیزی را به همان سرعتی که شیک می کند خراب کند، و به همین دلیل است که برای این مدل کفش ها برای تمام عمر ساخته شده اند. همان مقدار زمان برای خودنمایی، پس تحت هیچ شرایطی آنها را نخرید.

لباس هایی که از مد افتاده اند

تی شرت ها را با طرح هایی که مدتی مشهور می شوند ذخیره کنید

یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین لباس های موجود در کمد همه ، تی شرت است که به دلیل استفاده گسترده در انواع سبک ها ، چه برای مردان و چه برای زنان ، مدل های مختلفی هر ساله و طرح ها ارائه می شود. آنها می توانند برای مدتی شیک باشند و سپس خیلی سریع از مد خارج شوند. بنابراین ، بهتر است تی شرت هایی را که در سالهای اخیر مشهور شده اند نادیده بگیرید و سعی کردید خریداری کنید ، مانند آنهایی که با طراحی هاوایی طراحی شده اند ، و به طوری که تی شرت های شما همیشه مد و پوشیده نیستند ، بهتر است انتخاب کنید برای طرح های ساده ، مینیمالیستی باشید و بیشتر روی رنگ تمرکز کنید و قبل از خرید تی شرت های چاپی ، تی شرت های رنگی زیادی برای سبک های مختلف خود داشته باشید.

لباس هایی که از مد افتاده اند

عینک بیضی و گرد.

مدتی همه چیز مد بود، مثلاً ساعت مد بود، کیف به اندازه یک ژاکت و غیره. در این میان عینک مد و مد بود و شاید الان هم مردم شروع به استفاده از عینک هایی با فریم گرد و بزرگ کردند، در حالی که باید بگوییم این مدل عینک در حال از بین رفتن است و استفاده از آن به نوعی شما را متورم می کند. امروزه بهتر است عینک خود را با توجه به ابعاد صورت و حتی در فریم های کوچک و البته مستطیلی انتخاب کنید.

لباس هایی که از مد افتاده اند

روسری و روسری مینی

مدتی بازار پر از روسری های مینی و سربندهای تزیینی مختلف شد و این مدل اجناس بسیار پرطرفدار شدند اما امروزه دیگر محبوبیتی ندارند و به نوعی می توان گفت بیرون نمی آیند. مد روز و در عوض آنها را بپوشید، آنها را برای لوازم جانبی مو، روسری های کوچک و مینیمال توصیه می کنند.

لباس هایی که از مد افتاده اند

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.